Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Grijze haartjes???

Pagina's : [1] 2

Ijsklontjuh
06-04-2009, 17:43

Wie heeft er ook last van?:jammer: Bij komen er steeds meer, en nee trek ze er niet uit! Ik ben nog maar 23, is tog vreemd?

B2B
06-04-2009, 17:56
Is niet vreemd, er zijn mensen die in hun pubertijd al met een grijze kop lopen. Het is vaak genetisch.

woedend
06-04-2009, 18:01
heb ook gehoord dat het kan komen door te veel je haar verven

Ijsklontjuh
06-04-2009, 18:25
Is niet vreemd, er zijn mensen die in hun pubertijd al met een grijze kop lopen. Het is vaak genetisch. Ok dus het kan nog grijzer worden?:jammer: Ik kreeg ze voor het eerst op me 19e maar toen zaten ze ergens verstopt, via de kapster kreeg ik dat te horen maar laatste tijd krijg ik ze steeds meer op de bovenkant van me haar. Wil me haar niet verven:jammer:

Ijsklontjuh
06-04-2009, 18:26

heb ook gehoord dat het kan komen door te veel je haar verven Door verven kan het niet komen want dat is iets wat ik zeker niet doe, doe alleen henna in me haar.

Ijsklontjuh
06-04-2009, 18:27
Wie heeft er nog meer last van en wat doe je er aan?

Ijsklontjuh
06-04-2009, 18:38
Upppppppppppppppppp

.CoCo.
06-04-2009, 18:42
Ik had ze al toen ik 17 was :s Nu gebruik ik Henna maar ik heb de neiging om mijn haren te verven in een lichter kleur

Ijsklontjuh
06-04-2009, 18:46
Ik had ze al toen ik 17 was :s Nu gebruik ik Henna maar ik heb de neiging om mijn haren te verven in een lichter kleur Op welke plek van je haar had je ze al op je 17e? en hoeveel grijze plukjes heb je en wat is de kleur van je haar en worden het er ook steeds meer bij jou? Bij mij vallen ze nu meer op omdat er nu meer zijn en me haar is zwart van zich zelf, dus dan zie je rode haartjes door henna. Henna gebruik ik trouwens al 5 jr ofzo maar ik heb ook de neiging om me haar te verven terwijl ik dat helemaal niet wil. Want verven verpest je haar en je zwart verven is haram:jammer:

Ijsklontjuh
07-04-2009, 12:57
Uppppppppppppppppppppp

agadiria2002
07-04-2009, 13:13
Er is niks tegen te doen. Een haarzakje verliest zijn pigment naarmate je ouder wordt, daardoor groeit een haartje er grijs uit. Als een haarzakje eenmaal pigment heeft verloren is niet terug te draaien helaas. Enigste wat je kunt doen is regelmatig verven of ermee leren te leven........

Ijsklontjuh
07-04-2009, 16:15
Er is niks tegen te doen. Een haarzakje verliest zijn pigment naarmate je ouder wordt, daardoor groeit een haartje er grijs uit. Als een haarzakje eenmaal pigment heeft verloren is niet terug te draaien helaas. Enigste wat je kunt doen is regelmatig verven of ermee leren te leven........ Ik ga er proberen mee te leven dan, bedankt voor je antwoord meid:D Voorlopig henna blijven doen dan..:jammer:

Oumnia_91
07-04-2009, 16:41
Waarom gebruik je geen gekleurde henna?? Ze verkopen die in alle kleuren, maar ik weet niet zeker of dat toegestaan is in de Islam om daarvan een zwarte te gebruiken!!

Ijsklontjuh
07-04-2009, 16:44
of je kan ze eruit trekken met pincet, en heb gehoord dat je er niet meer grijs ervoor terug krijgt, mijn moeder heeft dit pas gehoord op een Marokaans zender, en de nederlandse kappers zeggen dit ook. Nee je krijgt er wel meer voor terug want zo was het eigenlijk begonnen bij mij, als ik er 1 zag trekte ik er m uit..daardoor kreeg ik er mee en door stress ook natuurlijk. Dus eruit trekken durf ik niet meer maar bedankt voor je reactie:)

Ijsklontjuh
07-04-2009, 16:46

Waarom gebruik je geen gekleurde henna?? Ze verkopen die in alle kleuren, maar ik weet niet zeker of dat toegestaan is in de Islam om daarvan een zwarte te gebruiken!! Zwarte henna is erg slecht voor je haar, ken mensen die het hebben gebruikt. Het is niet echte pure gezonde henna!:jammer:

Pagina's : [1] 2