Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje aan de jongens.Stel je zus/zusje is ontmaagd

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

salima_magribia
09-04-2004, 19:37

Stel je zus of zusje is ontmaagd wat zou jij doen? Ik zelf ben geen maagd meer en ben nu 3 en een half maanden zwanger mijn ouders weten het maar mijn broers niet mohiem ik wil graag weten hoe de meeste Marokkaanse jongens zullen reageren hierop alvast bedankt gr salima

ik_oke_is
09-04-2004, 19:39
Origineel gepost door salima_magribia Stel je zus of zusje is ontmaagd wat zou jij doen? Ik zelf ben geen maagd meer en ben nu 3 en een half maanden zwanger mijn ouders weten het maar mijn broers niet mohiem ik wil graag weten hoe de meeste Marokkaanse jongens zullen reageren hierop alvast bedankt gr salima :D leuke situatie :maf: ik weet het niet ; ik zou haar maar snel verkopen :maf2:

misses_mokhtari
09-04-2004, 19:41
mag ik wat vragen????? ben je getrouwd? zo ja, gefeliciteerd zo nee, je hebt het je ouders verteld en je leeft nog in ieder geval als je mijn zusje was en niet getrouwd dan had je echt wat stoten kunnen verwachten en niet alleen van me broers maar ik doe lekker gezellig mee :kwaad: :jeweetog:

ik_oke_is
09-04-2004, 19:46
Origineel gepost door Abu_Aymane 100 zweepslagen Insha'Allah als ze ongetrouwd is, voor man en vrouw. :lol: wallah ajla :maf:

Chyhaan
09-04-2004, 21:04

Ik heb een meisje van 3 jaar en ze zijn leuk!!! Ik zeg je nu he tgebeurd is moet je maar blij zijn met je baby!!! Je kan gebeurtenissen niet terug draaien!!!

Caram
09-04-2004, 21:15
Ik laat het straffen aan Allah over.

Lampjuh
09-04-2004, 21:19
Geen commentaar.

Caram
09-04-2004, 21:21
Origineel gepost door Abu_Aymane Allah verplicht ons bij bepaalde zonden bepaalde straffen uit te voeren. ok dag!

SweetxAngel
09-04-2004, 21:26
Origineel gepost door Abu_Aymane Allah verplicht ons bij bepaalde zonden bepaalde straffen uit te voeren. Ooh jah? is dat zo? mischien weet ik van niks maar ik heb nergens gelezen dat je iemand mag vermoorden of stenigen in bepaalde situaties...wel heb ik gelezen dat de mensen geen levens mogen ontnemen(dus vermoorden etc)..allah swt heeft het gegeven en zal het ook ontnemen...ik weet niet welke straffen jij dan precies bedoeld maar op deze topic heb ik naast de zweepslagen :hihi: alleen die 2 andere gelezen.. :zwaai:

najlae_tanger
09-04-2004, 21:29
Ik zou er niet eens aan willen denken aan wat mijn broer bij me gaat doen, omdat ik weet dat het errugggggg is.... en onder andere daarom denk ik wel 100 keer na bij wat ik doe..

samira_el
09-04-2004, 21:34
Origineel gepost door Abu_Aymane Allah verplicht ons bij bepaalde zonden bepaalde straffen uit te voeren. Jongeman, spreek niet waarover jij geen kennis beschikt, en verstrek nooit halve teksten, zonder de hele kern te laten zien want Allah (sws) zegt heel duidelijk, indien zij berouw tonen, laat hen dan met rust InshaAllah zal Allah (sws) je leiden naar het ware licht, en als jij de waarheid in zal zien, ik hoop dat je dan berouw zult tonen en moge Allah (sws) je dan vergeven

samira_el
09-04-2004, 21:44
Origineel gepost door Lampjuh Subhanallah! Damn en wil je zeggen dat je moslima bent? Door met z ulke woorden die nit gezegd mogen worden te rageren, zo geef je een slecht voorbeeld. Wil je hem iets duidelijk maken doe het rustig zonder scheldwoorden en kom met bewijzen zoals hij het deed. Allahu almusta3aan Je hebt gelijk, ik reageerde volkomen on-islamitisch, dat was het beest in mij :D Maar ik heb mijn reactie aangepast. Dank je wel dat je me erop wees ;)

samira_el
09-04-2004, 22:20
Origineel gepost door Abu_Aymane En wie niet oordeelt met wat Allah geopenbaard heeft: zij zijn de ongelovigen! (5:44) Wat zegt de Shar'ia bij overspel? samira_el jij hebt takfier over mij gedaan. Het is een grote zonde iemand van kufr te beschuldigen als dat niet zo is. Ik raad je aan om berouw te tonen. Ik toon berouw, ik hoop dat je me vergeeft :engel: Maar wat je me prive mailde dat klopt niet volgens mij. Zodra ik de Koran kan lezen, zal ik het voor je corrigeren ;) Mooie ondertekening trouwens, ik vond hem eerst erg extremistisch, maar toen ik hem helemaal had bekeken, begreep ik de boodschap ;)

Maghrabia18
09-04-2004, 22:37
Ik laat het straffen aan Allah over. Ben ik het volkomen mee eens...

Lampjuh
09-04-2004, 22:58

Tja maar of je zo´n straf hier in NL kan toepassen, bij de eerste gil al komt de politie aaan de deur.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20