Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Uitgaansleven in Rabat???

Pagina's : [1] 2

jinane
09-04-2004, 19:30

Salam allemaal, Mijn broers zijn al 7 jaar niet naar Marokko geweest. :schok: Ik weet het, het is schandalig. Dit jaar gaat er eindelijk één van hen zeker weten mee :hoera: , de ander weet het nog niet zeker. Nou is het mijn taak om hen een beetje van alles te laten zien. Alleen ik ben ook niet echt bekend in Marokko. Nu is mijn vraag aan jullie of jullie misschien leuke plaatsen weten om heen te gaan, zodat ze Marokko nooit zullen vergeten. We gaan maar twee weken inshallah dus we kunnen niet echt het hele land door reizen. Maar mocht je leuke plaatsen weten in de omgeving van Rabat & Salé laat dat me dan alsjeblieft weten. Ik wil dat dit voor hen een onvergetelijke vakantie wordt en dat ze er daardoor wat vaker erheen willen gaan. Alvast bedankt voor jullie hulp!!! Liefs Jinane

rbatia112
10-04-2004, 12:09
ik weet niet echt veel over het 'uitgaansleven' maar wel leuke plekies in rabat, strand etc.

Tyfoon
10-04-2004, 20:26
Rabat is saai ,

dj_maroc19
11-04-2004, 13:56
je kunt naar casa gaan voor het grote zwembad en het nachtleven en voor de moie stranden naar mohammedia dan moet je naar sablet gaan echt super daar!!!!!!!!!

Rebel81
11-04-2004, 14:40

Amnesia bestaat niet meer.....wordt een soortige striptease tent...........maar aan het strand, richting harhorra, heb je discotheken zat............

jinane
11-04-2004, 17:21
Salam, bedankt voor al jullie reacties! De stranden weet ik ook wel te vinden. Het gaat mij meer om het avond- en nachtleven. obl_for_ever weet jij misschien op welke sites ik die informatie kan vinden?? dj_maroc19 Casablanca is inderdaad erg mooi en daar is erg veel te beleven, maar we blijven maar twee weken inshallah. De tijd die we hebben is helaas niet genoeg om naar Casablanca te gaan i.v.m. familiebezoeken etc. Rebel81 je zegt dat aan het strand richting Harhorra discotheken zat zijn... Weet je misschien een paar namen van degene die de moeite waard zijn? Bedankt allemaal!! Gr. Jinane

jinane
11-04-2004, 20:19
Ok thank you obl_for_ever

princessofmaroc
12-04-2004, 00:53
je moet dan naar mehdia een klein stadtje bij rabat in de buurt waar alleen toeristen komen.... een leuke strand en een je kunt er ook goed uit gaan... veel leuke cafees en discos...

jinane
12-04-2004, 19:50
Obl_for_ever bedankt! Princessofmaroc bedank voor je reactie! Weet je misschien enkele namen van die cafees en disco's?? Dan is het wat makkelijker te vinden. Alvast bedankt!! Liefs Jinane

heartbreak
14-04-2004, 15:32
rabat is echt super saai!!!!! meknes is 10000000x keer beter!!!

jinane
14-04-2004, 18:44
Bedankt voor jullie reacties!!! Liefs Jinane

Pagina's : [1] 2