Bekijk originele versie : Uitgaan in Rabat???
Salam allemaal,
Mijn broers zijn al 7 jaar niet naar Marokko geweest. :schok: Ik weet het, het is schandalig. Dit jaar gaat er eindelijk één van hen zeker weten mee :hoera: , de ander weet het nog niet zeker. Nou is het mijn taak om hen een beetje van alles te laten zien. Alleen ik ben ook niet echt bekend in Marokko.
Nu is mijn vraag aan jullie of jullie misschien leuke plaatsen weten om heen te gaan, zodat ze Marokko nooit zullen vergeten. We gaan maar twee weken inshallah dus we kunnen niet echt het hele land door reizen.
Maar mocht je leuke plaatsen weten in de omgeving van Rabat & Salé laat dat me dan alsjeblieft weten. Ik wil dat dit voor hen een onvergetelijke vakantie wordt en dat ze er daardoor wat vaker erheen willen gaan.
Alvast bedankt voor jullie hulp!!!
Liefs Jinane
salima_magribia
09-04-2004, 19:33
dawliz!!!! dat ik bij wed bouregrag tussen sale en rabat! ik woon ook in rabat dus ja...verder kan je nog naar hotels st germain is er eentje heb je vaak bands enz..
Salam Abu_Aymane,
Gelijk heb je! Onder uitgaan kan je verschillende dingen verstaan. Als je nog meer leuke plaatsen weet dan hoor ik het graag. ;)
Gr. Jinane
Bedankt salima_maghribia! Weet je ook enkele clubs ofzo? Iets wat een beetje westers flavoured is...
Gr. Jinane
salima_magribia
09-04-2004, 19:40
Nee ik ken er niet echt veel maar je kan kijken bij tmera en harhorra dat zijn stadjes dichtbij rabat. Ik ga meestal uit in casablanca daar is wat meer te doen.
Soumayaa
10-04-2004, 17:27
In rabat is er om eerlijk te zeggen niet veel te doen...
Soumayaa
10-04-2004, 17:28
zeg ik wou nog vragen
jij bent ookuit rabat salé
ikke van hay salaaam en jij?
hoop dat je broers zich zullen amuseren
dina_love_you
10-04-2004, 17:32
hey jihane jah ik kan heel veel plaatsen in marokko zoals casa en agdir en tetouan fes merakch heel veel het is allemaal leuke stadjes en marokko is egt vet moet ik je rbij zegge heel leuke stadje veel kusjes dina
Thug_Sebnia
10-04-2004, 17:34
Allahu a3lam, ben er nooit geweest.
Salam, bedankt voor jullie reacties allemaal!!
salima_magribia weet jij misschien namen van clubs enzo in tmera en harhorra? Dat zou erg helpfull zijn. :D
Soumayaa ik woon in Bab Hsain, ken je dat?
Gr. Jinane
Mysteriousgirl
12-04-2004, 18:10
Hey meid, ;)
Ik ben elke zomer in Rabat. Het lijkt alsof er niet veel te doen is, maar je moet weten waar de hotspots zich bevinden.
Club Amnesia schijnt heel erg leuk te zijn, het is ergens vlakbij het centrum in de buurt. Ik ben er zelf nooit geweest, maar mijn broers zijn er erg over te spreken.
Verder heb je Club Yasmine in Harhorra, overdag kun je zwemmen er is altijd muziek en soms een band. Je kunt er lekker eten en bowlen, computer spelletjes zijn er.
ST Germain ligt verder op, bij dit hotel ligt het strand en s'avonds is er live muziek.
In de wijk Agdal zijn er veel leuke restaurants en cafe's.
Misschien kun je ook een boek over marokko aanschaffen. Daarin kun je namelijk heel veel vinden. Ik heb een boek van Remco van Ensels "Marokko". De uitgever is geloof ik Dominiqus. Hierin staan alle bezienswaardigheden per stad in marokko.
Veel succes en alvast een fijne vakantie! :zwaai:
tkehbinitto
12-04-2004, 18:46
overdag is er in sale-rabat genoeg te zien,
vele leuke cafeetjes, souks en chillen. stranden in sale-rabat zijn dramatisch,
dan kan je het beste naar stranden net buiten rabat-sale,
zoals plage des nation, net buiten sale, richting kenitra.
ik weet niet wat je broers verstaan onder uitgaan, en hoe je broers zijn,
maar s'avonds is er in sale helemaal niks te doen, en rabat is leuk om daar te wandelen, beetje de tijd doden. Vooral zien en gezien worden,
en het echte uitgaan inclusief voor en hoofd gerecht en om uiteindelijk de avond af te sluiten met een toetje, dan is Kenitra de dichtsbijzijnde stad om dat te beleven.
als je marokko echt nooit wilt vergeten, dan moet je richting marakesch en agadir gaan
sneakynawal
12-04-2004, 18:58
Origineel gepost door Abu_Aymane
In Rabat bevinden zich prachtige moskeëen, je broer kan daar 5X per dag uitgaan.
:D
Salam Mysteriousgirl, bedankt voor de info!! Ik maak er zeker gebruik van!!
Tkehbinitto volgens jou moet ik het dus wat verder zoeken.. Ik zou wel willen maar helaas zal dat niet gaan in verband met de korte tijd die we daar zijn. Maar in ieder geval bedankt voor je reactie!!
Liefs Jinane
IBTISSAM3
13-04-2004, 19:34
als je niet in marekech of agadir bent geweest dan heb je echt iets gemist heerlijk gewoon vooral als je snachts uit wil gaan
een echte aanrader wallah in rabat heb je ook veel of in tmara daar moet je gaan als je gezien wil worden savonds dan is het lekkerst
ik vind zo wie zo marokko savonds veel leuker en gezelliger
veel plezier nog voor mensen die gaan
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.