Bekijk originele versie : ben blij dat ik een fundamentalist ben
amazigharifi
09-04-2004, 19:19
de ongelivigen verzinnen allerlei woorden voor moslims om deze te criminaliseren en op deze manier de rechten van moslims te ontnemen. via deze propaganda oorlog probeert de media de oorlog te winnen op media nivaeu om zo de midsdaden tegen moslims te verdedigen. dit is het onderdeel dat media oorlog wordt genoemd. via de media voeren de ongelovigen oorlog tegen moslims en islam.
op deze manier willen ze hun doel bereiken en dit is de arabische landen controleren samen met de zionisten.
wanneer er gesproeken wordt over moslism met de woordn exremisten, fundamentalisten en terroristen weet dat dit een onderdeel is van een propaganda oorlog tegen moslims.
laat je niet afleiden door hun propagandan oorlog. wees trost op je geloof en als je extrimist, fundamentalist of terrorist uit de monden van de media hoort weet dat ze bezig met een propagand aoorlog.
als exrimisme, fundamentalisme of terrorisme betekent dat je op komt voor je rechten en niet wil zwichten voor onderdrukking en bezetting dan ben ik een extrimist, fundamentalist en terrorist.
Goed zo jongen, fijn dat je blij bent, en dat je meteen weer je slachtofferjurk aan hebt getrokken, staat je goed :-)
amazigharifi
09-04-2004, 19:33
Origineel gepost door jacko
Ik ben ook blij dat jij een fundamentalist bent....
dan hoef ik het tenminste niet meer te zijn...
varkens kunnen geen fundamentalisten zijn. varkens zijn er enkel maar voor de slachterij.
amazigharifi
09-04-2004, 19:39
Origineel gepost door an3sdej
Goed zo jongen, fijn dat je blij bent, en dat je meteen weer je slachtofferjurk aan hebt getrokken, staat je goed :-)
kon je niets beters verzinnen. die van die slachtofferrol hebben we al 1000 keer gehoord.
als je niets beters te vertellen hebt, dan rot je toch op van deze site.
Origineel gepost door amazigharifi
de ongelivigen verzinnen allerlei woorden voor moslims om deze te criminaliseren en op deze manier de rechten van moslims te ontnemen. via deze propaganda oorlog probeert de media de oorlog te winnen op media nivaeu om zo de midsdaden tegen moslims te verdedigen. dit is het onderdeel dat media oorlog wordt genoemd. via de media voeren de ongelovigen oorlog tegen moslims en islam.
op deze manier willen ze hun doel bereiken en dit is de arabische landen controleren samen met de zionisten.
wanneer er gesproeken wordt over moslism met de woordn exremisten, fundamentalisten en terroristen weet dat dit een onderdeel is van een propaganda oorlog tegen moslims.
laat je niet afleiden door hun propagandan oorlog. wees trost op je geloof en als je extrimist, fundamentalist of terrorist uit de monden van de media hoort weet dat ze bezig met een propagand aoorlog.
als exrimisme, fundamentalisme of terrorisme betekent dat je op komt voor je rechten en niet wil zwichten voor onderdrukking en bezetting dan ben ik een extrimist, fundamentalist en terrorist.
Moet je hier even corrigeren vriend.De echte religieuze extremisten zijn nog wel de kinderfokkers van de Bijbel(als van Gogh het ongestraft mag doen,kan ik het ook).Tijdens de kruistochten zjin er velen onschuldig gestorven,wie zich niet bekeerde moest bekeerd worden met het zwaard.De hoofd christen-terrorist is nog wel de heer Boe$.Wat velen nog niet weten is dat de heer Boe$ wekelijks bid in het witte huis met mede christen-extremisten...en dit onder leiding van?jawel de heer Billy Graham,een goede vriend van Boe$ die bekend staat als een fundamentalistische christen.
Klonbyz het komt nog eens zover dat als er meer aanslagen in Europa komen door moslimterroristen dat jij je biezen mag pakken, en naar een geliefd islamitisch land mag vertrekken.
la_independent
09-04-2004, 22:53
Origineel gepost door jacko
O ja? O ja?
Nooit gehoord van de BIFI zeker?
Broederschap van Infantiele Fundamentalistische Idioten, mag je alleen maar lid van worden als je gecertificeerd varken bent en aantoonbaar langer dan 5 jaar een iq onder de 80 hebt...
Nananana
Oink & knor...
en jij hebt zeker nog nooit gehoord van VZABVS oftewel varkens zijn alleen bestemd voor slachting. Je bent een varken als je in de modder speelt, meer dan 100 kilo weegt, roze bent maar door de modder bruin, grote oren, en ook vooral lelijk niet om aan tekijken en niet weet wat je doet net zoals jij en zie je je zelf al in de beschrijving? ik denk het wel. :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.