Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Brief aan Bin Laden

Pagina's : [1] 2

Sa3hbi
09-04-2004, 18:44

Geachte Bin Laden, Wij de moslims in de westerse landen hebben veel te verduren door jouw onbegrijpelijke daden. Ik wil dat jij dat voor ons komt oplossen. Wij worden nu namelijk in dezelfde hoek gezet als jij en daar heb ik me nog nooit thuis gevoeld. Ben je binnenkort nog van plan een aanslag in Nederland te plegen? Dan weet ik de juiste daad voor je. Plaats geen bom in treinen of op de Dam. Dat is nergens voor nodig. Plaats je bom liever in de **** van Theo van Gogh. Technisch gezien is dat eenvoudig, omdat deze grote haatzaaier en misbruiker van ons recht op vrijheid van meningsuiting, waarschijnlijk een groot kontgat heeft vanwege zijn ópenmind’. Alvast bedankt Bin Laden Als je daarna nog tijd hebt, wil je dan langskomen om mij eens duidelijk te maken waar jij nou wel in gelooft? Want voor zover ik weet zijn jou activiteiten, volgens onze grote profeet Mohammed (vzmh), ten strengste verboden! Met Vriendelijke Groet, Moslims in Europa

Scottie
09-04-2004, 18:48
Nou, prima. Als het PBC dit resultaat heeft, dan mag je van mij weer naar buiten. Toch een suggestie; wat vind je van het idee dat we het licht uitdoen, de airco aanzetten en de ventilator op 5 en dan die man vragen die bom in zijn eigen gat te stoppen? Als daar al het stijve plassertje van herdertjes en jonge soldaten in kon, kan dat staafje dynamiet er ook in. En, het hoeft er ook niet meer uit. Waar kan ik mijn glijmiddel, mijn Sensilube naar toe sturen? Scottie, glijdende schaal.

Sa3hbi
09-04-2004, 19:24
Origineel gepost door Scottie Nou, prima. Als het PBC dit resultaat heeft, dan mag je van mij weer naar buiten. Toch een suggestie; wat vind je van het idee dat we het licht uitdoen, de airco aanzetten en de ventilator op 5 en dan die man vragen die bom in zijn eigen gat te stoppen? Als daar al het stijve plassertje van herdertjes en jonge soldaten in kon, kan dat staafje dynamiet er ook in. En, het hoeft er ook niet meer uit. Waar kan ik mijn glijmiddel, mijn Sensilube naar toe sturen? Scottie, glijdende schaal. Scottie, Waar heb je het in hemelsnaam over? Kom maken we een deal ik mag uit het Pieter Baan Centrum verteken en jij mag van jij van mij een cursus 'Normaal Nederlands Typen' gaan nemen. Niet iedereen is namelijk zo hoog begaafd als jou.

an3sdej
09-04-2004, 20:00
Die geitenneuker van een OBL doet niet aan goede werken.

lella_meknes
09-04-2004, 20:02

yo binnie check als je aanslagen wil plegen doe dat dan liever in laat maar of zo en niet in trams of metro's want daar kom je nergens mee aleen maar de wereld bang maken yoeppie als je dat leuk vindt zou ik zeggen koop een taart en vier het maar nu weten we wel wie er later gaat branden daarboven laterzzz

lella_meknes
09-04-2004, 20:04
Origineel gepost door Sa3hbi Geachte Bin Laden, Wij de moslims in de westerse landen hebben veel te verduren door jouw onbegrijpelijke daden. Ik wil dat jij dat voor ons komt oplossen. Wij worden nu namelijk in dezelfde hoek gezet als jij en daar heb ik me nog nooit thuis gevoeld. Ben je binnenkort nog van plan een aanslag in Nederland te plegen? Dan weet ik de juiste daad voor je. Plaats geen bom in treinen of op de Dam. Dat is nergens voor nodig. Plaats je bom liever in de **** van Theo van Gogh. Technisch gezien is dat eenvoudig, omdat deze grote haatzaaier en misbruiker van ons recht op vrijheid van meningsuiting, waarschijnlijk een groot kontgat heeft vanwege zijn ópenmind’. Alvast bedankt Bin Laden Als je daarna nog tijd hebt, wil je dan langskomen om mij eens duidelijk te maken waar jij nou wel in gelooft? Want voor zover ik weet zijn jou activiteiten, volgens onze grote profeet Mohammed (vzmh), ten strengste verboden! Met Vriendelijke Groet, Moslims in Europa 'hahah theo van gogh heel nederland sterft uit als ze er8ter komen dat al die '' kunst'' naar de maan is groetjes sarah

fallujistan
09-04-2004, 20:34
Nederlandse Moslims Manhatenstraat 11/9 2001 NY De VS Vrijdag, 9 april 2004 Dhr OBL Ergenshierofdaar 11/3 2oo4 Madrid Spanje Betreft: uw strategie voor de komende jaren Geachte heer, Deze brief is een reactie op de brief gestuurd Sah3bi op 9/4/2004. Ik vind dat hij niet alle moslims in nederland vertegenwoordigt en dat hij dus het woordje 'wij' niet mag gebruiken. Volgens mij zit hij nog te fantaseren over de zogenaamde democratie. Hij als moslim die hier in welvaart, veiligheid en rust woont, heeft bijna geen idee hoe zijjn broeders en zusters lijden onder armoede, vuur, oorlog, onveiligheid en onrust. Hij snapt uw moedige reacties op de kruisvaarders niet. Waarschijnlijk omdat hij de geschiedenis van de kruistochten en slachtpartijen niet heeft gehad op school, dat is te verklaren, want hier in nederland wordt de aandacht besteedt aan het zogenaamde Holocaust en slachtpartijen in Rwanda. De ministers en de media hun ogen dicht voor wat er gebeurt in palestina,afghanistan en nu irak ect... dat valt ook te verklaren: een land als nederland dat volledig achter de VS staat is geen land waarin je neutraliteit kunt verwachten. Ik vind dat u het beter weet dan ons. U weet welke wapens en welke soorten daden de vs en de coalitie gebruiken en kunt dus ook met dezelfde handelingen reageren. Onrust en onveiligheid en angst moeten ook bij landen waarvan de bevolking heeft gekozen voor regeringen die uitsluitend hun best doen om ons te kwetsen en desnodig uit te moorden. Gelijke behandeling is verplicht in de islam en u weet dus ook hoe u moet handelen.. ik vind het jammer dat sommige mensen hier graag: geld, meiden, subsidies en chique huizen willen en bang zijn voor elke oproep tot weerstand of wat dan ook.. Wij leven hier in een omgekeerde wereld: zelfverdeding is terrorisme, de minderheid heerst over de meerderheid, democratie is de enige weg en de rest is verboden, we hebben vrijheid op naakt lopen en mogen ons lichaam niet bedekken, als je " ER is geen god dan allah en mohammed is zijn profeet' zegt in vliegtuig of trein dan ben je de volgende dag in guantanamo, natuurlijk want er staan files op de weg naar de begraafplaatsen, daarnaast zijn de kerkhoffen vol. De steun voor de palestijnen is een vorm van terrorisme en kritiek op israel is de top van anti-semitisme, wie niet eens is met meneer bush is tegen hem en wordt dus gebombardeerd met bommen van 7 ton. Gehandicapten in rolstoelen worden met apaches en f16 aangevallen. Terwijl een 'zelfmoord'aanslag op de fianciers van de israeliers als terrorisme wordt beschouwd, want israel heeft recht op zelfverdediging. Ik hoop dat u naar deze meneer niet luistert en dat u gewoon doorgaat waarmee je je al lang bezighield. Als er iets gebeurt n nederland, dan heb je eeerst een golf van woede, haat en racisme, daarna zal iedereen afkoelen en begrip tonen voor wat u zult doen.. Hoogachtend, Een broeder uit Nederlandistan

selima17__1986
09-04-2004, 21:58
Origineel gepost door Sa3hbi Geachte Bin Laden, Wij de moslims in de westerse landen hebben veel te verduren door jouw onbegrijpelijke daden. Ik wil dat jij dat voor ons komt oplossen. Wij worden nu namelijk in dezelfde hoek gezet als jij en daar heb ik me nog nooit thuis gevoeld. Ben je binnenkort nog van plan een aanslag in Nederland te plegen? Dan weet ik de juiste daad voor je. Plaats geen bom in treinen of op de Dam. Dat is nergens voor nodig. Plaats je bom liever in de **** van Theo van Gogh. Technisch gezien is dat eenvoudig, omdat deze grote haatzaaier en misbruiker van ons recht op vrijheid van meningsuiting, waarschijnlijk een groot kontgat heeft vanwege zijn ópenmind’. Alvast bedankt Bin Laden Als je daarna nog tijd hebt, wil je dan langskomen om mij eens duidelijk te maken waar jij nou wel in gelooft? Want voor zover ik weet zijn jou activiteiten, volgens onze grote profeet Mohammed (vzmh), ten strengste verboden! Met Vriendelijke Groet, Moslims in Europa Whahahahahha grappenmaker :hihi: ik lig echt stuk door jou oeff maak ff nog een brief Theo van Gogh wALLahila

esiyaa
09-04-2004, 22:02
Origineel gepost door Sa3hbi Geachte Bin Laden, Wij de moslims in de westerse landen hebben veel te verduren door jouw onbegrijpelijke daden. Ik wil dat jij dat voor ons komt oplossen. Wij worden nu namelijk in dezelfde hoek gezet als jij en daar heb ik me nog nooit thuis gevoeld. Ben je binnenkort nog van plan een aanslag in Nederland te plegen? Dan weet ik de juiste daad voor je. Plaats geen bom in treinen of op de Dam. Dat is nergens voor nodig. Plaats je bom liever in de **** van Theo van Gogh. Technisch gezien is dat eenvoudig, omdat deze grote haatzaaier en misbruiker van ons recht op vrijheid van meningsuiting, waarschijnlijk een groot kontgat heeft vanwege zijn ópenmind’. Alvast bedankt Bin Laden Als je daarna nog tijd hebt, wil je dan langskomen om mij eens duidelijk te maken waar jij nou wel in gelooft? Want voor zover ik weet zijn jou activiteiten, volgens onze grote profeet Mohammed (vzmh), ten strengste verboden! Met Vriendelijke Groet, Moslims in Europa die brief heb je uit de krant van de metro geciteerd

Sa3hbi
09-04-2004, 22:13
Origineel gepost door fallujistan Nederlandse Moslims Manhatenstraat 11/9 2001 NY De VS Vrijdag, 9 april 2004 Dhr OBL Ergenshierofdaar 11/3 2oo4 Madrid Spanje Betreft: uw strategie voor de komende jaren Geachte heer, Deze brief is een reactie op de brief gestuurd Sah3bi op 9/4/2004. Ik vind dat hij niet alle moslims in nederland vertegenwoordigt en dat hij dus het woordje 'wij' niet mag gebruiken. Volgens mij zit hij nog te fantaseren over de zogenaamde democratie. Hij als moslim die hier in welvaart, veiligheid en rust woont, heeft bijna geen idee hoe zijjn broeders en zusters lijden onder armoede, vuur, oorlog, onveiligheid en onrust. Hij snapt uw moedige reacties op de kruisvaarders niet. Waarschijnlijk omdat hij de geschiedenis van de kruistochten en slachtpartijen niet heeft gehad op school, dat is te verklaren, want hier in nederland wordt de aandacht besteedt aan het zogenaamde Holocaust en slachtpartijen in Rwanda. De ministers en de media hun ogen dicht voor wat er gebeurt in palestina,afghanistan en nu irak ect... dat valt ook te verklaren: een land als nederland dat volledig achter de VS staat is geen land waarin je neutraliteit kunt verwachten. Ik vind dat u het beter weet dan ons. U weet welke wapens en welke soorten daden de vs en de coalitie gebruiken en kunt dus ook met dezelfde handelingen reageren. Onrust en onveiligheid en angst moeten ook bij landen waarvan de bevolking heeft gekozen voor regeringen die uitsluitend hun best doen om ons te kwetsen en desnodig uit te moorden. Gelijke behandeling is verplicht in de islam en u weet dus ook hoe u moet handelen.. ik vind het jammer dat sommige mensen hier graag: geld, meiden, subsidies en chique huizen willen en bang zijn voor elke oproep tot weerstand of wat dan ook.. Wij leven hier in een omgekeerde wereld: zelfverdeding is terrorisme, de minderheid heerst over de meerderheid, democratie is de enige weg en de rest is verboden, we hebben vrijheid op naakt lopen en mogen ons lichaam niet bedekken, als je " ER is geen god dan allah en mohammed is zijn profeet' zegt in vliegtuig of trein dan ben je de volgende dag in guantanamo, natuurlijk want er staan files op de weg naar de begraafplaatsen, daarnaast zijn de kerkhoffen vol. De steun voor de palestijnen is een vorm van terrorisme en kritiek op israel is de top van anti-semitisme, wie niet eens is met meneer bush is tegen hem en wordt dus gebombardeerd met bommen van 7 ton. Gehandicapten in rolstoelen worden met apaches en f16 aangevallen. Terwijl een 'zelfmoord'aanslag op de fianciers van de israeliers als terrorisme wordt beschouwd, want israel heeft recht op zelfverdediging. Ik hoop dat u naar deze meneer niet luistert en dat u gewoon doorgaat waarmee je je al lang bezighield. Als er iets gebeurt n nederland, dan heb je eeerst een golf van woede, haat en racisme, daarna zal iedereen afkoelen en begrip tonen voor wat u zult doen.. Hoogachtend, Een broeder uit Nederlandistan Bedankt voor uw brief *WoW* Dat waren krachtige woorden en zinnen die je gebruikte, kon u ze maar omzetten in daden dan was je nu wel een een soort gelijke aan Rambo dan heb je genoeg kracht en daadbekwaamheid om een hele hoop treinen en gebouwen op te blazen ! Zoek eens het woordje Jihad op dan zal je wel tegen komen dat je ten strijde mag gaan tegen de agressor en bezetter in je land. Maar je zou hoogstwaarschijnlijk ook tegen komen dat je tijdens het voeren van zo’n heilige oorlog geen onschuldige burgers mag vermoorden zelfs niet een boom of plant opzettelijk mag vernietigen, ook niet aan de kant van je vijand zo creëer je begrip ook aan de kant van de agressor voor je vrijheidsstrijd. Zo heeft onze profeet (vzmh) het grootste Islamitische land op aarde Indonesië tot de islam bekeerd. Weet je nog? Misschien is dat een antwoord op jou vraag of ik de geschiedenis van de islam en kruistocht ridders op school heb gehad. Meneer wil gewoon tot een steeds grotere groep jonge radicale moslims behoren die zooo mee leven met hun broeders in Palestina. Als je je zo kwaad maakt over deze issue waarom stop je al je energie in het sturen van een brief naar mij toe? Organiseer dan liever een protest tegen deze wreedheden en dit keer zonder het in fik steken van vlaggen, uitschelden van politici en winkelramen laten sneuvelen woorden hebben meer daden weet je nog ?net als hoe onze profeet (vzmh) Indonesië tot de islam heeft bekeerd. Vergeet trouwens niet je vrienden van de AEL er bij te halen dit groepje kans arme jongeren worden aangestuurd door een typish arabisch voorbeeld van het rijk worden van andermans problemen. Jou grote vriend Abu Jahjah krijgt gemiddeld €2000 voor een lazing die hij op een universiteit of op een tv programma geeft. En dan heeft hij ook nog een nieuw boek geschreven om zijn rijkdom te vergroten. Vergeet niet dat je in Christelijk land te eten en te drinken krijgt, kans op een toekomst hebt en zoveel mogelijk moskeen mag bouwen zodat wij ons geloof hier kunnen belijden. Dat is in de vrijwel alle Arabische landen niet het geval daar heb je nog volop kans op armoede en dictatuur.

selima17__1986
10-04-2004, 20:26
:rolleyes: k denk het niet Oegtie :rolleyes: Marokko.nl is de laatste website die Osama bezoekt ghair , maakt niet uit :zwaai:

SabroenDjamiel
10-04-2004, 20:48
Origineel gepost door selima17__1986 :rolleyes: k denk het niet Oegtie :rolleyes: Marokko.nl is de laatste website die Osama bezoekt ghair , maakt niet uit :zwaai: Nou volgens Nova is de kans vrij groot dat Osma Bin Laden zich bevindt onder de prikkers van marokko.nl.....Geheime bronnen hebben bevestigd dat het nu crisis is bij Nova....De AIVD heeft Geert Wilders de opdracht gegeven te infiltreren op dit forum....Dus matig je anti-Israel en anti-Amerika uitspraken....

a3ir
10-04-2004, 20:51
Origineel gepost door Nawera Nou volgens Nova is de kans vrij groot dat Osma Bin Laden zich bevindt onder de prikkers van marokko.nl.....Geheime bronnen hebben bevestigd dat het nu crisis is bij Nova....De AIVD heeft Geert Wilders de opdracht gegeven te infiltreren op dit forum....Dus matig je anti-Israel en anti-Amerika uitspraken.... Die Weelders hoort in een gesticht

OneTouch
10-04-2004, 21:02
deze brief komt rechtstreeks van de brievenrubriek van Metro. Ik meen me te herinneren dat een Turkse jongeman de brief schreef.

SabroenDjamiel
10-04-2004, 21:14

Origineel gepost door a3ir Die Weelders hoort in een gesticht Neen Geertje behoort in 't trainingskamp van Alqaida....Voordeel voor hem; ze zullen zijn stro-haar hardhandig verwijderen al dan niet met het scheermesje van Osama Bin Laden........Wilders is een lachertje een vertoning die thuis hoort in 't circus.....Hij als leeuwentemmer, en Ayaan de Baviaan in een apenkooi.....Een mooiere VVD-combinatie bestaat toch nie?......

Pagina's : [1] 2