Bekijk originele versie : heb een vraag
fatima270
05-04-2009, 21:57
salam ik had even een vraag een goede vriend van mij is hier al 11jaar in ned zonder papieren hij is dus iligaal en nou heeft hij een ned meisje leren kennen in belgie en deze meid is al eerder getrouwd geweest met een andere man zonder papieren en hij is er toen vandoor gegaan nadat hij klaar was met zijn papieren en nou was ze 5 maanden gescheiden en mijn goede vriend die kende haar nog toen ze niet was geschieden op papier maar in ieder geval ze gingen twee weken terug in belgie een aanvraag indienen en toen werdt ze gewiegerd omdat dit de tweede persoon is voor wie ze papieren wil maken maar je kan toch niet gelijk geweigerd worden dat is toch na een paar weken of is dat in belgie heel anders heeft iemand meschien de juiste informatie
brownie74
05-04-2009, 23:56
salam ik had even een vraag een goede vriend van mij is hier al 11jaar in ned zonder papieren hij is dus iligaal en nou heeft hij een ned meisje leren kennen in belgie en deze meid is al eerder getrouwd geweest met een andere man zonder papieren en hij is er toen vandoor gegaan nadat hij klaar was met zijn papieren en nou was ze 5 maanden gescheiden en mijn goede vriend die kende haar nog toen ze niet was geschieden op papier maar in ieder geval ze gingen twee weken terug in belgie een aanvraag indienen en toen werdt ze gewiegerd omdat dit de tweede persoon is voor wie ze papieren wil maken maar je kan toch niet gelijk geweigerd worden dat is toch na een paar weken of is dat in belgie heel anders heeft iemand meschien de juiste informatie
In Belgie blokkeren ze meestal zo'n huwelijken voor minstens 5 jaar.
misschien moeten jullie bij een advocaat gaan?
hoe is die vriend van jou dan in Nederland terecht gekomen als hij geen papieren heeft?
In Belgie blokkeren ze meestal zo'n huwelijken voor minstens 5 jaar.
misschien moeten jullie bij een advocaat gaan?
hoe is die vriend van jou dan in Nederland terecht gekomen als hij geen papieren heeft?
Valt me tegen van jou brownie:confused:
Dat jij de illegale weg van de Marokkanen niet kent.
Sommige via een visum en keren niet terug naar land van herkomst.
Anderen weer met een visserbootje, of reizen mee met een speedbootje
waar ze 2ton hajs spanje begeleiden.
brownie74
06-04-2009, 00:07
Valt me tegen van jou brownie:confused:
Dat jij de illegale weg van de Marokkanen niet kent.
Sommige via een visum en keren niet terug naar land van herkomst.
Anderen weer met een visserbootje, of reizen mee met een speedbootje
waar ze 2ton hajs spanje begeleiden.
:) Ik kom niet vaak met illegalen in contact
Nochtans heb ik een neefje die me elke zomer smeekt om hem een vrouwtje hier in europa te zoeken.
Aangezien de zomer eraan komt en ik weer naar hetzelfde melodie moet luisteren had ik gehoopt om een beetje inspiratie op te doen:hihi:
Intrested?:hihi:
Hij is 31, 1m80, gespierd,gebruind en blauwe ogen
:) Ik kom niet vaak met illegalen in contact
Nochtans heb ik een neefje die me elke zomer smeekt om hem een vrouwtje hier in europa te zoeken.
Aangezien de zomer eraan komt en ik weer naar hetzelfde melodie moet luisteren had ik gehoopt om een beetje inspiratie op te doen:hihi:
Intrested?:hihi:
Hij is 31, 1m80, gespierd,gebruind en blauwe ogen
Ooh oke begrijpelijk.
ik kom zelf ook niet dagelijks in aanraking met illegalen.
Wat jou neef betreft hoeft niet moeilijk te zijn om een vrouwtje te vinden.
Als ik mijn KEN niet had. zou ik willen zeggen waar zie ik je van de zomer.
Maar ik ga het je niet moeilijk maken, aangezien je je barbie al hebt gevonden.
brownie74
06-04-2009, 00:21
Ooh oke begrijpelijk.
ik kom zelf ook niet dagelijks in aanraking met illegalen.
Wat jou neef betreft hoeft niet moeilijk te zijn om een vrouwtje te vinden.
Als ik mijn KEN niet had. zou ik willen zeggen waar zie ik je van de zomer.
Maar ik ga het je niet moeilijk maken, aangezien je je barbie al hebt gevonden.
:hihi: :hihi: yek a mesgota:hihi:
Nee, echt mijn neef is op dat gebied een pechvogel.
Hij was vorige zomer verliefd op een wat "vollere" meisje,nou zij vond hem ook leuk.
Het ergste is dat haar ouders er tegen waren, via mijn nicht heb ik vernomen dat haar moeder zei,dat een jongen als hem alleen met haar zou trouwen voor de papieren om haar daarna om te ruilen voor een barbiepopje.
maar ja, hij is een plattelandsjongen en die vallen blijkbaar voor vrouwen met "meat on the bones":hihi:
zdakzdak
06-04-2009, 00:24
ben jij dat meisje zelf niet toevallig :hihi:
:hihi: :hihi: yek a mesgota:hihi:
Nee, echt mijn neef is op dat gebied een pechvogel.
Hij was vorige zomer verliefd op een wat "vollere" meisje,nou zij vond hem ook leuk.
Het ergste is dat haar ouders er tegen waren, via mijn nicht heb ik vernomen dat haar moeder zei,dat een jongen als hem alleen met haar zou trouwen voor de papieren om haar daarna om te ruilen voor een barbiepopje.
maar ja, hij is een plattelandsjongen en die vallen blijkbaar voor vrouwen met "meat on the bones":hihi:
Ik kan het begrijpen, hoeveel oerlelijke mannen en die laag aan de afgrond staan (bedoel verslaafden) trouwen een jong prachtig model uit marokko.
binnen de kortste keren is ze met de noorden zon verdwenen, en dat geldt ook voor de vrouwen.
ik vind iedereen heeft een spiegel thuis en weet wat bij je past en wat onrealistisch is.
ik zelf val niet op hele knappe glad mannen, hou van gewoon vent zijn klaar.
laat mij maar mooi zijn, zo heeft de natuur het ook bepaalt. bij een vrouw mag je over schoonheid spreken, bij een man kom ik het nergens terug in de heilige boeken.
ben jij dat meisje zelf niet toevallig :hihi:
heee waar is rechtvaardigheid gebleven.
ze is onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
zdakzkak trek je uniform aan en doe je werk.
brownie74
06-04-2009, 00:40
Ik kan het begrijpen, hoeveel oerlelijke mannen en die laag aan de afgrond staan (bedoel verslaafden) trouwen een jong prachtig model uit marokko.
binnen de kortste keren is ze met de noorden zon verdwenen, en dat geldt ook voor de vrouwen.
ik vind iedereen heeft een spiegel thuis en weet wat bij je past en wat onrealistisch is.
ik zelf val niet op hele knappe glad mannen, hou van gewoon vent zijn klaar.
laat mij maar mooi zijn, zo heeft de natuur het ook bepaalt. bij een vrouw mag je over schoonheid spreken, bij een man kom ik het nergens terug in de heilige boeken.
Yep,ik begreep haar ouders wel hoor,maar tegelijkertijd is het wel pijnlijk voor hem want ik denk niet dat hij van haar zou scheiden.
Maar ja,ik denk dat ik mss hetzelfde als haar ouders zou gereageerd hebben.
Nou, tegenwoordig scheiden Marokkanen snel,zelfs als zijn ze allebei uit Europa
anyway,iedereen heeft zijn lot en daar kan je niet veel aan veranderen.
ps:je doet me denken aan mijn vrouwtje:hihi: althans je opvattingen.
Yep,ik begreep haar ouders wel hoor,maar tegelijkertijd is het wel pijnlijk voor hem want ik denk niet dat hij van haar zou scheiden.
Maar ja,ik denk dat ik mss hetzelfde als haar ouders zou gereageerd hebben.
Nou, tegenwoordig scheiden Marokkanen snel,zelfs als zijn ze allebei uit Europa
anyway,iedereen heeft zijn lot en daar kan je niet veel aan veranderen.
ps:je doet me denken aan mijn vrouwtje:hihi: althans je opvattingen.
Is bronwie moge allah jullie een goed gezond leven schenken.
ik ga nu slapen zie dubbel.
beslama
brownie74
06-04-2009, 00:48
Is bronwie moge allah jullie een goed gezond leven schenken.
ik ga nu slapen zie dubbel.
beslama
nou ik ook want anders ga ik morgen ziekteverlof moeten nemen:hihi:
beslama
fatima270
06-04-2009, 22:10
nou mijn vraag was eigelijk dat meisje ging een aanvraag indienen dan moet je toch een paar weken wachten voordat je antwoord krijgt of krijg je dat in belgie gelijk bij de gemeente te horen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.