Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom zijn alle jongens ontmaagd!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

misses_mokhtari
09-04-2004, 16:56

Ongelooflijk Die sukkels denken dat ze wat over de marokkaanse meisjes mogen zeggen. Nou dacht het dus niet he Die eikels moeten vooral hun bek niet opentrekken want ze waren al op hun 12e bezig met een blonde chick. BTW: Ik ga het met deze topic natuurlijk niet opnemen voor die meisjes die die jongens proberen te imiteren (roken, drinken en sex bijvoorbeeld) Maar ik laat die sukkels niet zeggen dat de marokkaanse meisjes van tegenwoordig niet meer "goed" zijn. Want die meisjes bestaan wel :kwaad:

LaGirly85
09-04-2004, 16:58
Juist! En weet je waarom alle Marokkaanse jongens ontmaagd zijn, omdat ze oversekst zijn. De viezeriken!

missy_nadia2
09-04-2004, 17:00
Origineel gepost door misses_mokhtari Ongelooflijk Die sukkels denken dat ze wat over de marokkaanse meisjes mogen zeggen. Nou dacht het dus niet he Die eikels moeten vooral hun bek niet opentrekken want ze waren al op hun 12e bezig met een blonde chick. BTW: Ik ga het met deze topic natuurlijk niet opnemen voor die meisjes die die jongens proberen te imiteren (roken, drinken en sex bijvoorbeeld) Maar ik laat die sukkels niet zeggen dat de marokkaanse meisjes van tegenwoordig niet meer "goed" zijn. Want die meisjes bestaan wel :kwaad: MEID JE HEBT HELEMAAL GELIJK ZE DENKEN DAT ZIJ MEISJES MOGEN REGELEN EN DE MEISJES MOETEN ALLEMAAL HEILIG BLIJVEN!!!!!

misses_mokhtari
09-04-2004, 17:04
Origineel gepost door Coalitiepartner omdat alle marokkaanse hoeren ons erbij helpen!! :rolleyes: :eek: oh ik wist niet dat je moeder en je zussen/zusjes de marokkaanse jongens daarbij hielpen :confused: :zwaai:

Lampjuh
09-04-2004, 17:05

Kijk misses_mokhtari hier heb je een die niet tot die groep hoort. boven mijn reactie.

Romeisa18
09-04-2004, 17:05
Waarom zijn alle jongens ontmaagd? omdat ze allemaal hun lummeltje volgen.

Lampjuh
09-04-2004, 17:07
Origineel gepost door misses_mokhtari :eek: oh ik wist niet dat je moeder en je zussen/zusjes de marokkaanse jongens daarbij hielpen :confused: :zwaai: Ik weet dat zijn reactie niet helemaal leuk was om te lezen, maar voel je je daarbij niet aangesproken a.u.b en probeer ook moeders en zuster hier buiten het onderwerp te laten a.u.b . Dat iemand zich tot zo'n laag niveau wist te verlagen betekent niet dat wij het allemaal moeten doen. wasalaam

misses_mokhtari
09-04-2004, 17:11
Origineel gepost door Lampjuh Ik weet dat zijn reactie niet helemaal leuk was om te lezen, maar voel je je daarbij niet aangesproken a.u.b en probeer ook moeders en zuster hier buiten het onderwerp te laten a.u.b . Dat iemand zich tot zo'n laag niveau wist te verlagen betekent niet dat wij het allemaal moeten doen. wasalaam heey lampjuh je hebt wel gelijk het is alleen dat ik deze reactie heb geplaatst nadat ik zn duizendste topic had gelezen over tralalalala juistem : marokkaanse meisjes dus weetje wat het is ik weet niet waar hij woont maar alhamdoulillah bij mij in de buurt heb je niet zulke meisjes en ik ben die sukkel een beetje zat maarja ik had inderdaad niet zn moeder en zn zusjes erbij moeten halen

parada
09-04-2004, 18:52
niet alle jongens zijn ontmaagd en ook niet alle meisjes zijn ontmaagd. ik elhamdoulillah ben nog maagd. en zal inshaallah zo blijven tot mijn huwelijk want ik vind dat mijn vrouw recht heeft op een verse man net als ik recht heb op een verse vrouw. salamou alaikoum

SWEET_FATIMA21
09-04-2004, 18:59
omdat ze zelf sletten zijn :p

HalveWaarheid
09-04-2004, 19:03
Origineel gepost door anissa1983 Ze zijn allemaal in hun khonnet ontmaagd door Satan, het zijn een stelletje homo's bijelkaar! :zweep: :giechel: :maf2:

marocosia
09-04-2004, 19:16
Parada goed gesproken jongen wallah. En er zijn nog gelukkig goede jongens en je hebt nog goede meisjes. En voor de andere die de verkeerde pad volgen allah e hdekoem incha allah. Moge allah swt ons allemaal vergeten.

marocosia
09-04-2004, 19:18
Bij de laatste zin bedoel ik vergeven sorryyyyyyy

Lampjuh
09-04-2004, 19:19
Origineel gepost door marocosia Bij de laatste zin bedoel ik vergeven sorryyyyyyy :hihi: Ik dacht al wat heb ik nou gedaan om zo'n Dua te krijgen. :D :p

marjam123
09-04-2004, 19:29

Origineel gepost door parada niet alle jongens zijn ontmaagd en ook niet alle meisjes zijn ontmaagd. ik elhamdoulillah ben nog maagd. en zal inshaallah zo blijven tot mijn huwelijk want ik vind dat mijn vrouw recht heeft op een verse man net als ik recht heb op een verse vrouw. salamou alaikoum wauw... dat heb je mooi gezegd... alleen jammer dat je zulke jongens niet vaak tegenkomt. waar zitten jullie verstopt? mohim, er zijn genoeg jongens die er spijt van hebben, maar wat mij dwars zit is dat er jongens zijn die er openlijk voor uitkomen dat ze geen maagd meer zijn en er trots op zijn ook! ze zinken zelfs zo diep dat ze alles pakken wat er te grijpen valt. ieeegggggg jakkie bakkie! alleen het idee al! ;) jammer...

Pagina's : [1] 2 3