Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jaloezie

madame_hind
09-04-2004, 15:18

Salaam alaikoum Ik wil je laten weten dat ik je begrijp Het is allemaal uit jaloezie ik heb er echt veel last van dat vrouwen en meiden me kwaad aankijken uit jaloezie het is puur op uiterlijk gebaseerd is het mijn fout dat ik er zo uitzie? ik probeer er onopvallend bij te lopen maar het zijn mijn heel licht groene ogen die de aandacht trekken ik kan toch moeilijk met mijn ogen dicht over straat lopen? :( ik probeer het me niet aan te trekken maar ik begrijp je wel dat het soms lastig is als ze alleen kwaad kijken is het nog niet zo erg ik moet het erbij nemen dat ze bij het voorbij lopen dat ze nog heel luid commentaar geven dat het vast lenzen zijn die in mijn ogen zitten dat het niet natuurlijk kan zijn. dat maakt me soms boos sabr ik kan er niets tegen beginnen... Wa salaam

LellaOuarda
09-04-2004, 15:22
geen aand8 aan besteden gewoon negeren die handel

Johanna
09-04-2004, 15:54
Laat ze, jij kan er toch niks aan doen dat je mooie ogen hebt.

miss_saliha
09-04-2004, 16:18
Negeren die handel...Jij hebt van die mooie natuurlijke ogen gekregen ewa wees trots er op en schijt aan andere die zo denken... Take Care...

Kaatje
09-04-2004, 16:21

Gewoon met opgeheven hoofd lopen meid!! Laat die onzekere meiden maar lullen, jij weet wel beter!! =xxxx= Kaatje

Endless
09-04-2004, 16:33
Marokaanse meisjes zijn van aard ofzo jaloers op alles..waarvan ze denken dat ze het niet hebben..kortom enorm slechte eigenschap. Groene ogen komen nogal zelden voor onder de marokanen dus vandaar. Negeren die handel, zij gaan er alleen maar mee zitten jij niet. ;)

Romeisa18
09-04-2004, 16:33
Ik weet niet van jullie ofzo,maar ik zie dat als een compliment.

Endless
09-04-2004, 16:35
Ze bedoelt ''vies'' kijken :)

Romeisa18
09-04-2004, 16:53
Origineel gepost door Endless Ze bedoelt ''vies'' kijken :) Ik weet wat ze bedoelt en dat maak ik zelf ook mee. Mooie meisjes worden meestal gehaat door jaloerze onzekere meisjes. en :Iluvu: door jongen. Dus meestal word je vies aan gekeken als je mooier bent of er beter uit ziet. Dus daarom zie ik het ook altijd als een compliment. Als ik een meisje met mooie ogen of een meisje dat er goed uit ziet of een mooi meisje zie dan ga ik naar haar toe en zeg het ook gewoon. Ben gelukkig geen jaloerze typ. ps als je weer zo een iemand tegen komt,open je ogen helemaal voor ze laat ze maar lekker dood gaan.