Bekijk originele versie : Berbers/Arabieren die USA Artikelen gebruiken & dragen zijn mede schuldig van moord!
Berbers & Arabieren die Arikelen uit de USA gebruiken en dragen zijn mede schuldig aan broeder & Zuster moord.
De Oorlog in Irak wordt gefinancierd door grote Amerikaanse bedrijven die mega financiele belangen hebben. Door als Arabier/Berber consument op te treden ben je via een een cirkel indirect betrokken bij genocide van het Iraakse volk!
PS: Pas ook voor Joodse artikelen, bijvoorbeeld Levis, als ik mijn broeders en zusters daarin zie lopen heb ik zin om het broek van hun lijf af te scheuren.
Boycot Daarom Amerikaanse en Joodse producten. Ze stinken naar bloed en het bloed ervan komt op jou lichaam die derhalve niet meer rein is!
Allah Akbar!.
Uhhh Saima...hoe zit het met je pc?????
L3amrani
09-04-2004, 15:47
Mijn ondertekening zegt dat jij liegt, Saima22 :D
Origineel gepost door Saima22
Heel goed erg goed. Ik heb om te beginnen een Japans PC en mijn besturingprogramma's is van Russische Makelij. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden, er zijn redelijke tot goede vervangingsapparaten om ons heen.
Je klinkt trouwens als een Roze Varken, die niet om Amerika heen Kan.
Varken????????????.....Zeg snotneus hebben je ouders je niet geleerd respect te tonen voor mensen die ouder zijn dan jou? ....werkelijk Saima inhoudelijke discussie zijn aan jou niet besteed, je niveau ligt nog lager dan de peuters die ik op de creche heb......je bent werkelijk een lachertje :zwaai:
Nou, Saima, ik heb gelijk mijn Levi aangetrokken en ik hoop dat je een leuk broertje hebt die net zo fanatiek is als jij:
PS: Pas ook voor Joodse artikelen, bijvoorbeeld Levis, als ik mijn broeders en zusters daarin zie lopen heb ik zin om het broek van hun lijf af te scheuren.
Ik vind het een goed idee. In Zuid-Afrika werd de Apartheid afgeschaft nadat wij in Nederland hadden besloten geen Sunkiss-sinasappelen meer te kopen.
Weliswaar bracht dat de sinasappelteelt de genadeklap, en zo waren de negers dubbel vrij: ontslagen van disciminatie en ontslagen van werk.
Nu we weten dat je apparatuur van Russische makelijk is, begrijpen we je eeehhhh taalfouten. Alsof die Russen niet in een dictatuur leven. Je had je pc beter in Sudan kunnen kopen, dan hadden die mensen nog wat aan die omzet gehad. En ga je Japan nu dreigen met je pc terug te sturen als zij hun troepen niet weghalen?
Scottie.
Nou, zie je wel, een hele oude muis uit een hele oude Soejoesraket ...
Heb je geen broertje? Die mijn Levi wil losscheuren en verbranden en en .... ?
Lieverd, jij mag best niet tegen me praten, maar ik mag heel graag lezen hoe jij jezelf in je jeugdig enthousiasme klempraat.
Scottie.
Origineel gepost door Saima22
Berbers & Arabieren die Arikelen uit de USA gebruiken en dragen zijn mede schuldig aan broeder & Zuster moord.
De Oorlog in Irak wordt gefinancierd door grote Amerikaanse bedrijven die mega financiele belangen hebben. Door als Arabier/Berber consument op te treden ben je via een een cirkel indirect betrokken bij genocide van het Iraakse volk!
Boycot Daarom Amerikaanse en Joodse producten. Ze stinken naar bloed en het bloed ervan komt op jou lichaam die derhalve niet meer rein is!
Allah Akbar!
OK.
Ik zal voortaan met een djellaba en aladdin-slippertjes de straat op gaan.
Dank je wel voor je oproep.
Origineel gepost door said2
heb je nooit geleerd dat je niet op een site moet komen dat voor jongeren is bestemt ,ik geef haar groot gelijk je bevindt je op en verboden terrein ,ze hoeft dus voor jou geen respect te tonen
Moet ik jou toespreken op het niveau dat je begrijpt? Houd je bek domme sukkelaar? Zo'n beddepieser als jij zal bepalen wie hier respect verdient? Een virtuele draai om je oren is wat jou toekomt. Laat mij 's zien waar staat dat dit een site is voor snotapen zoals jij! Maar je provoceert en elke aandacht die je krijgt is verspilde moeite. Laat maar.
Khanoussi
09-04-2004, 16:35
Origineel gepost door kaasje
Als je een PC hebt dan MOET je amerikaanse producten gebruiken alle producenten van PC processoren zijn namelijk Amerikaans.
En OS Russisch? wat draai je? Ik denk dat ik nagenoeg alle besturingssystemen ken (voor de PC) ik ken er geen een die Russisch is.
dat je er nog op ingaat :rolleyes:
L3amrani
09-04-2004, 16:39
Saima22 denkt met een paar verkeerd gespelde arabische uitspraken zoals "Allah Akbar" oftewel "Allahoe Akbar", de harten van menig Moslim kan winnen.
Laten we hopen dat het geen Jood in Riffijnse schaapskleding is :D
sidiahmed
09-04-2004, 17:50
Origineel gepost door Erwin
Moet ik jou toespreken op het niveau dat je begrijpt? Houd je bek domme sukkelaar? Zo'n beddepieser als jij zal bepalen wie hier respect verdient? Een virtuele draai om je oren is wat jou toekomt. Laat mij 's zien waar staat dat dit een site is voor snotapen zoals jij! Maar je provoceert en elke aandacht die je krijgt is verspilde moeite. Laat maar.
bovenaan in je scherm staat de titel van deze forum.
MAROKKAANSE JONGEREN EN ACTUALITEITEN
nu kun je een dicussie houden welke leeftijd wordt bedoel met jongeren maar algemeen genomen kan men iemand bijvoorbeeld die + 30 jaar oud is geen jongere noemen.
said2 kan dus best gelijk hebben.
sidiahmed
09-04-2004, 18:51
Origineel gepost door nozaroc
Het soort jongeren dat hier komt weet meestal niet goed hoe om te gaan met actualiteiten.
Nuances en relativeringsvermogen schijnt hen dikwijls niets te zeggen.
Een groot deel heeft zelfs een enorm éénzijdige kijk op actualiteiten.
Maar soit, waarom die discriminatie? Waarom zou iemand die ouder is niet mogen deelnemen aan een forum van zgz Marokkaanse jongeren?
Er dwalen hier wel kleuters rond wijl men normaal minimum 15 moet zijn!
En vergeet niet, indien ze zouden willen, kunnen die jongeren veel leren van de ouderen.
Of heeft men de Marokkaanse jongeren geen respect bijgebracht voor ouderen? Weten de Marokkaanse jongeren dan niet dat ze ouderen nodig hebben om hen de juiste weg te tonen!
Normaal zouden hier dan zelfs geen Nederlandse jongeren mogen vertoeven.
Leuk he, die multiculturele samenleving.
Het zal in elk geval boeiend worden als de Nederlanders en de ouderen van dit forum verdwijnen.
Ik hoor nu al die ontzettende echo 'Allahoe Akhbar' eindeloos op dit forum klinken.
Ik hoor het wapengekletter en de jihadkreten luiidkeels weerklinken, ik kan me dan al inbeelden hoe ze elkaar opjutten en ze de keukenmessen van mama al beginnen te slijpen.
Kom zeg.. :D
een beetje in het belachelijke trekken hè ;). maar soit mijn reactie was een reactie op de actie van erwin die het zich veroorlooft om said2 voor alles en nog wat uit te schelden om het feit dat said2 het heeft gewaagd een link te maken naar wat de oorspronkelijke doelgroep van deze forum moest zijn. Ik zelf heb niets op tegen dat hier gezonde discussies worden gevoerd tussen autochtonen en allochtonen, het kan alleen maar ten goede komen van iedereen. Alleen zijn zo’n discussies ver te zoeken. Ze bestaan gewoon weg niet doordat het intellectuele gehalte op deze site van zo’n bedroevende laag niveau is dat ik soms bijna in huilen uitbarst dat mensen zo dom kunnen zijn. Kortom het is tijd dat ik deze hoek van morrokko.nl weer verlaat voor een paar weken.
niveau is inderdaad ver te zoeken....toch ben ik nog steeds erg nieuwsgierig naar het russische os en de japanse pocessor die saima gebruikt, al vermoed ik dat ze gewoon de oorlogskas zit te spekken van die verdoemde amerikanen
sidiahmed
09-04-2004, 19:07
Origineel gepost door nozaroc
Intellectuele discussies zijn hier inderdaad soms ver te zoeken.
Juist door die éénzijdigheid.
Een discussie moet namelijk in twee richtingen gaan en moet als doel hebben iets van elkaar te leren.
Maar weinig jongeren hier hebben daar schijnbaar behoefte aan.
Het zij zijn slechter dan wij niveau is al eindeloos herhaald.
Maar men kan er niet genoeg van krijgen.
Het heeft waarschijnlijk te maken met de machocultuur van sommigen en de weigering effe na te denken alvorens men spreekt.
Een tijd van bezinning kan soms wonderen doen, wil ik informeren bij de paters Trappisten of ze voor jou een cel vrijhebben voor..hoelang? ;)
en ja hoor hier gaan we weer. zoals het gezegde luidt "wie zonder zonde is werpe de eerste steen".
het is namelijk altijd gemakelijker om iemand anders de schuld te geven. alles iedereen eerst nu eens in eigen boezem kijkt staan we al heel ver.
Saïma vertel eens welk russisch besturingssysteem jij hebt? Dan schakel ik meteen over, ik wil ook af van windows of linux.
Vertel dus maar eens welke het is.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.