Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ewa dametjus!!!!

Maroc_riffia
09-04-2004, 15:12

ik heb krullen en ik zou graag weten of jullie een spul kennen dat je haar mooi zacht maakt .niet gel of die rotzooi mousse enzo.gewoon iets natuurlijks of mag ook . een sppul dat dan wonderen doet :p maar alfst bednkttt :zwaai: doei doei

_SiMa_FoR_LiFe_
09-04-2004, 15:40
Dat heb ik al in een forum gevraagt maarre..niemand geeft antwoord op je vraag ze zeggen alleen: Ja, dat zou ik ook willen weten..ennne ik oook!!! dusss veeel succes :zwaai:

thaladytorija
09-04-2004, 15:51
gebruik haarmaskers die bij o.a kruidvat te koop zijn voor 1.50......je hebt ze in verschillende soorten maar die van beschadigd haar is het beste..... ik heb zelf ook een bos krullen en nadat ik dat maskertje gebruikt heb is het heeel erg zacht....dusse een echte aanrader :zwaai:

Maroc_riffia
09-04-2004, 15:54
hoe heet het dan .... en het is zeker gewoon eigen merk merk van kruidvat maar kost het 1.50 en het helpt .... ga ik zeker kopen.

thaladytorija
09-04-2004, 16:58

ik ben de naam egt vergeten anders had ik het wel vermeld.... het is geen eigen merk.....

ThALiA
09-04-2004, 22:21
Als eerst je haar goed wassen (shampoo en cremespoeling), een goeie haarmasker erin (ik gebruik die van Redken, te koop bij de betere kappers) mousse gebruiken (Redken) laten drogen of een beetje fohnen. Resultaat: een prachtige gezonde volle bos krullen. Ik heb van nature een gezonde gekrulde bos haar en hiermee hou ik het gezond en mooi. Ik hoop dat je hieraan wat hebt. P.s. gebruik niet teveel verscillende produkten door elkaar, dat geeft geen resultaat, gebruik liever haarprodukten van dezelfde lijn voor de optimale verzorging. :);) xxxx-jes ThALiA

Ismahane82
10-04-2004, 10:13
Friz van John Frieda schijnt goed te zijn moet je even kijken wat voor prodcuten er zijn. Het is verkrijgbaar in etos, kruidvat etc

Lady_moi
10-04-2004, 10:17
Henna :hihi:

n_moslima
10-04-2004, 19:07
ik had bijna altijd klitten in mijn haar maar nadat ik haarmaskers gebruik is mijn haar zacht en sterk,zelf gebruik ik garnier haarmasker maar ik doe het als volgt:ik was mijn haar(met shampoo) vervolgens droog ik het af met een handdoekdan kam ik het effe en dan doe ik die haarmasker en dan kam ik het weer, je wilt niet weten hoe glad,sterk en zacht mijn haar dan is (ik koop het bij drogist)

Maroc_riffia
11-04-2004, 15:19
ik heb een haarmasker van dove gekocht maar ikga het nog effe uitproberen ..of het luktt!!! dankje wel zustersss...