Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als ik jouw zaak (juridisch geschil) niet win dan hoe je mij niets te betalen.

juristmo
05-04-2009, 13:14

Heeft u een juridisch geschil of weet u iemand die een juridisch geschil heeft waar nog geen oplossing voor is gevonden dan kunt u deze bij mij neerleggen. zo werkt het: Ik beoordeel de zaak en bekijk of er mogelijkheden zijn voor een slaginskans. Als dit het geval is, dan neem ik de zaak in behandeling. In beginsel zijn alle kosten voor mijn rekening. Als de zaak tot geen succes leidt dan hoef je mij niets te betalen. Dit zal uitteraard in een overeenkomst worden vastgelegd. Wanneer de zaak wel tot succes leidt dan wordt afhankelijk van de omvang van de zaak één vooraf bedongen honorarium of een ander overeen te komen bedrag in rekening gebracht . De rechtsgebieden zijn: - Huurrecht - Arbeidsrecht - Ondernemingsrecht - Aansprakelijkheidsrecht - Consumentenrecht - Overeenkomstenrecht - Publiekrecht - Vreemdelingenrecht Voor serieuze reacties kunt u mij een privé bericht sturen.

settatia76
05-04-2009, 13:16
no cure no pay ! Niets nieuws, dus. Whats the catch ?

juristmo
05-04-2009, 13:28
no cure no pay ! Niets nieuws, dus. Whats the catch ? Inderdaad No Cure No Pay. Heel slim van jou. Wat is jouw vraag precies waarmee ik je kan helpen?