Bekijk originele versie : Jongens zijn de grootste sletten!!!
hallo allemaal,
Ik lees dagelijks al die negatieve dingen over marokkaanse meisjes/vrouwen, dat wij ooooh zo slecht zijn, nou wil ik eens kijken hoe perfect onze marokkaanse jongens dan wel zijn.
Ik vind dat de meeste marokkaanse jongens sletten zijn,
* de meeste jongens zijn niet eens maagd en ze zijn er extreem trots op wanneer ze een blondje aan de haak hebben geslagen en een beurtje achter de rug hebben. ( ik praat hier over jongens die niet getrouwd zijn ) En er zijn zoveel jongens die getrouwd zijn maar toch vreemd gaan.
* Ze vinden dat hun vrouw, zussen een hoofddoek om moeten doen terwijl zij geen baard dragen terwijl dat ook een verplichting is in het geloof.
* De meeste jongens roken, drinken, blowen, gaan uit naar disco's, en cafe's, en vinden dat dood normaal. Want he je bent een man, en dus niemand zal je raar aankijken.
Ik moet er nu ervandoor maar ik vul het straks in shallah bij en voor de gene die zelf ook willen bij vullen. Ik zal zeggen grijp je kans waar irriteer jij als meisje zijnde aan onze oh oh oh zulke brave marokkaanse jongens.
Miss_wild
09-04-2004, 14:53
precies zoals je het hebt gezegd, meid
NadiaBorgerhout
09-04-2004, 14:53
yo go girlll !!!
het enige wat ik hier idd lees , is hoe die jongens ons
proberen de grond in te boren , hoe ze het hebben over
dat wij de deur uitgaan, en dat ons ma bezorgt is over ons
maar ze denke dat moederlief nie bezorgt is, als hun bij hun
wij.fiiee allerlei berengeluiden zitte te maken
aacchh, we kunne er nog eeuwen over discusieren,
we zitten allebei fout, zowel jonge als meisje !!!
maar dat moet dan ook maar eens over de jonges gezegd worden he
en niet aleeen over die meiden !!!
doeidoei xxx
ik_oke_is
09-04-2004, 14:56
Origineel gepost door Sjadia
hallo allemaal,
Ik lees dagelijks al die negatieve dingen over marokkaanse meisjes/vrouwen, dat wij ooooh zo slecht zijn, nou wil ik eens kijken hoe perfect onze marokkaanse jongens dan wel zijn.
* de meeste jongens zijn niet eens maagd en ze zijn er extreem trots op wanneer ze een blondje aan de haak hebben geslagen en een beurtje achter de rug hebben. ( ik praat hier over jongens die niet getrouwd zijn ) En er zijn zoveel jongens die getrouwd zijn maar toch vreemd gaan.
* Ze vinden dat hun vrouw, zussen een hoofddoek om moeten doen terwijl zij geen baard dragen terwijl dat ook een verplichting is in het geloof.
* De meeste jongens roken, drinken, blowen, gaan uit naar disco's, en cafe's, en vinden dat dood normaal. Want he je bent een man, en dus niemand zal je raar aankijken.
Ik moet er nu ervandoor maar ik vul het straks in shallah bij en voor de gene die zelf ook willen bij vullen. Ik zal zeggen grijp je kans waar irriteer jij als meisje zijnde aan onze oh oh oh zulke brave marokkaanse jongens.
:engel:
:maf:
Camilla27
09-04-2004, 15:02
hallo allemaal,
Nou en daarom is er een verschil tussen jongens en echte mannen ;) d
DOUKALIA18
09-04-2004, 15:49
je hebt helemaal gelijk
hallo allemaal,
Amien.... :D
:maf:
AbaHoeCh
09-04-2004, 16:02
Origineel gepost door Abu_Aymane
En diegenen die gelovige mannen en vrouwen onverdiend kwetsen, dragen een lasterlijke en duidelijke zonde op zichzelf (33:58)
O jullie die geloven,laat een groep geen andere groep bespotten, het kan zijn dat de laatste beter is dan de eerste(49:11)
Wee de lasteraar en degenen die kwaadspreken(104:1)
Het beledigen van een moslim is een daad van foesoeq(ongehoorzaamheid) en het bevechten van hem ongeloof (Buchari)
De profeet vrede en zegeningen zij met hem liep op een dag langs 2 graven en zei:
Zij worden gemarteld en zij worden voor een grote zonde gemarteld: 1 reinigde zichzelf niet van urine en de ander ging lasterend rond (buchari, muslim)
jou geef ik gelijk :)
Hoi,
Vind dat je helemaal gelijkt hebt.. De jongens denken met hun acties niet na wat ze aanrichten..in dit geval de gevoelens van de meisjes.. Maar what goes around comes around......... Zo denk ik erover
sarah
miss_saliha
09-04-2004, 16:37
Helemaal mee eens!!! :goedzo:
Saliha
Thaiboxer__Mo
09-04-2004, 16:57
jammer genoeg is het wel zo :(:(
je hebt wel gelijk.....op 1 ding na.... een baard is geen verplichting... het is soena... wel aangeraden maar niet verplicht.... 't ga je goed inshallah...
ps. als je weet dat veel zo zijn..... zorg dat jij dan neit zo bent..... zorg dat je laat zien dat je wel een hart heb....
wa salaam 3aleikom....
nadoriaaaa
09-04-2004, 17:17
je hebt helemaal gelijk..!!! Je bent een toppertje!!! :goedzo:
nadoriaaaa
09-04-2004, 17:18
Origineel gepost door Thaiboxer__Mo
ps. als je weet dat veel zo zijn..... zorg dat jij dan neit zo bent..... zorg dat je laat zien dat je wel een hart heb....
wa salaam 3aleikom.... [/I]
Mooi gesproken!!:goedzo:
Thaiboxer__Mo
09-04-2004, 17:22
Origineel gepost door nadoriaaaa
Mooi gesproken!!:goedzo:
thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
nadoriaaaa
09-04-2004, 17:24
Origineel gepost door Thaiboxer__Mo
thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Graag gedaan.... :p ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.