Bekijk volle/desktop versie : ajax-marocprofs, heel belangrijk



09-04-2004, 14:20
als iemand naar toe gaat moet hij of zij zijn legitimatie niet vergeten anders kom je niet binnen

09-04-2004, 15:19



Citaat:
Origineel gepost door farkous
als iemand naar toe gaat moet hij of zij zijn legitimatie niet vergeten anders kom je niet binnen
haha geloof je het zelf laat me niet lachen wil ik nog wel eens zien dan

09-04-2004, 15:31
Dat Staat Wel Op Het Kaartje Tog...Dus Ik Zou nHet Risico Niet Nemen

09-04-2004, 15:38

Citaat:
Origineel gepost door the_utrechter
haha geloof je het zelf laat me niet lachen wil ik nog wel eens zien dan
kijk op de teletext pagina 812

09-04-2004, 15:39



Citaat:
Origineel gepost door hayete
Dat Staat Wel Op Het Kaartje Tog...Dus Ik Zou nHet Risico Niet Nemen
ja tuurlijk staat het er het staat in alle reglementen van de knvb je moet bij elke wedstrijd in het betaald voetbal je legitimatie meenemen maar ze controleren er echt niet op hoor of dacht je dat ze straks 51000 man op legitimatie gaan controleren en dan nog bij een benefietwedstrijd?????? rot op joh en nog wat denk je dat iedereen dat hem gaat meenemen en dat ze dan gaan zeggen nee jij komt er niet in???dan breekt de pleuris uit dat weten zij ook wel dus ik neem lekker niks mee de tering voor ze

09-04-2004, 15:40

Citaat:
Origineel gepost door farkous
kijk op de teletext pagina 812
ik weet het klopt ook maar zie mijn bericht hier boven

09-04-2004, 15:48
Whahaha oke je hebt wel gelijk The_utrechter

09-04-2004, 17:10
Nou dat denk jij ( the utrechter..) als ze jou eruit pikken en om een legetimatie vragen en jij die niet kan tonen dan mag je best schreeuwen en schelden wat je wil..maar je komt er echt niet in geloof me..heb zelf vrienden die stewards zijn...
maar nogmaals ze kunnen echt lastig doen...want ze hebben namlijk het recht om jou tegen te houden,en het stadion niet in te laten bij het niet hebben van een legetimatie..
groetjes Rayan

09-04-2004, 18:34

Citaat:
Origineel gepost door Rayan21
Nou dat denk jij ( the utrechter..) als ze jou eruit pikken en om een legetimatie vragen en jij die niet kan tonen dan mag je best schreeuwen en schelden wat je wil..maar je komt er echt niet in geloof me..heb zelf vrienden die stewards zijn...
maar nogmaals ze kunnen echt lastig doen...want ze hebben namlijk het recht om jou tegen te houden,en het stadion niet in te laten bij het niet hebben van een legetimatie..
groetjes Rayan
jij en ik weten ook wel dat ze mensen niet gaan weigeren en ik daag ze uit om mij niet naar binnen te laten geloof me maar dat de pleuris uitbreekt ze moeten niet zo moeilijk doen het is een benefietwedstrijd geen risico wedstrijd en als je mensen hiervoor gaat weigeren dan ben je echt dom bezig

10-04-2004, 14:27
Whahahaaha....ze gaan echt wel legimiteren.....Zo kunnne ze weer wat illegalen oppakken

10-04-2004, 14:29

Citaat:
Origineel gepost door xxhananexx
[B] Whahahaaha....ze gaan echt wel legimiteren.....Zo kunnne ze weer wat illegalen oppakken [/B]





10-04-2004, 14:48
Dat is standaard ik wil wel wedden dat die tata's je legitimatie gaan vragen en als je die niet hebt niet naar binnen mag
maar ik wil wel naar die wedstrijd gaan maar wie zal ik meenemen :S

10-04-2004, 15:21



Citaat:
Origineel gepost door BoubkerC
Dat is standaard ik wil wel wedden dat die tata's je legitimatie gaan vragen en als je die niet hebt niet naar binnen mag
maar ik wil wel naar die wedstrijd gaan maar wie zal ik meenemen :S
ik ram een baksteen op zijn voorhoofd als hij me niet naar binnen laat haha nee joh beetje dom als je rellen gaat veroorzaken omdat iemand zijn legitimatie niet bij zich heeft die legitimatie plicht is alleen maar handig voor hun als jij gekke dingen gaat doen en opgepakt word daar is die legitimatie plicht ook voor maar niet als je niks gedaan hebt en je wilt naar een vredelievend benefietwedstrijd waar vrede centraal staat

10-04-2004, 15:53
PEACE