Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marok-meiden jagen op mijn vriend!

Pagina's : [1] 2

missenna
09-04-2004, 13:57

Marokkaanse meiden jagen op jongens! Mijn vriend wordt voortdurend lastig gevallen door drie marokkaanse meiden. Ze bombarderen hem met mailtjes en maken ruzie met elkaar over wie hij het leukste zou vinden. Hij heeft ze al verschillende keren duidelijk gemaakt dat ze hem met rust moeten laten, maar ze blijven gewoon doorgaan!Die dames hebben echt een bord voor hun kop! Kunnen jullie me uitleggen waarom sommige marokkaanse meiden zo aan marokkaanse jongens vastplakken die ze leuk vinden? Groetjes Missenna

Sjadia
09-04-2004, 14:24
Misschien ligt het wel aan je vriend dat hij het niet duidelijk genoeg aan die dames vertelt dat jij er ook bent. Want die dames zullen waarschijnlijk precies het zelfde denken. Van oh waarom laten die meisjes MIJN vriend niet met rust. Ik denk dat jouw vriendje van vier walletjes wil eten. :o Het ligt aan jouw of je het wel of niet toe laat.

Zeemermin23
09-04-2004, 14:28
Origineel gepost door Sjadia Misschien ligt het wel aan je vriend dat hij het niet duidelijk genoeg aan die dames vertelt dat jij er ook bent. Want die dames zullen waarschijnlijk precies het zelfde denken. Van oh waarom laten die meisjes MIJN vriend niet met rust. Ik denk dat jouw vriendje van vier walletjes wil eten. :o Het ligt aan jouw of je het wel of niet toe laat. JA INDERDAAD... ZE ZULLEN NIET BLIJVEN BELLEN EN MAILEN WANNEER HIJ NIKS TERUG DOET DUS... DAN BEGRIJP JE BEST WAT IK HIER MEE WIL ZEGGEN... :)

missenna
09-04-2004, 14:31
hoi Sjadia, Bedankt voor je reactie. Bij deze dames ligt het toch anders hoor!Hij heeft ze wel degelijk duidelijk gemaakt dat hi jeen vriendin heeft en dat hij geen interesse in ze heeft. Ik ken mijn vriend erg goed en hij zou mij nooit voor de gek houden! Missenna

faaatje66
09-04-2004, 14:31

Origineel gepost door missenna Marokkaanse meiden jagen op jongens! Mijn vriend wordt voortdurend lastig gevallen door drie marokkaanse meiden. Ze bombarderen hem met mailtjes en maken ruzie met elkaar over wie hij het leukste zou vinden. Hij heeft ze al verschillende keren duidelijk gemaakt dat ze hem met rust moeten laten, maar ze blijven gewoon doorgaan!Die dames hebben echt een bord voor hun kop! Kunnen jullie me uitleggen waarom sommige marokkaanse meiden zo aan marokkaanse jongens vastplakken die ze leuk vinden? Groetjes Missenna ze krijgen niet genoeg liefde thuis....gebrek aan warmte en geborgenheid..plus ze missen een paar hersenscelletjes.... triest....wat ga je achter een jongen aanlopen alsof je niks waard bent..... allah allah denja tefna :jammer:

Zeemermin23
09-04-2004, 14:32
Origineel gepost door missenna hoi Sjadia, Bedankt voor je reactie. Bij deze dames ligt het toch anders hoor!Hij heeft ze wel degelijk duidelijk gemaakt dat hi jeen vriendin heeft en dat hij geen interesse in ze heeft. Ik ken mijn vriend erg goed en hij zou mij nooit voor de gek houden! Missenna IK HOOP HET VOOR JE EN SUCCES MET JOU LIEFDES LEVEN THALLAH EN LIEFS ZEEMERMIN23

Bachelorette
09-04-2004, 14:33
:) hoe onbereikbaarder, hoe spannender het spel wordt. die meiden zullen pas afhaken wanneer hij ze geeft wat ze willen. denk ik :)

Sjadia
09-04-2004, 14:36
lieverd een goeie vriendin van mij had dit ook en zij dacht precies hetzelfde ze had zelfs verschillende keren met die dames gesproken, en hij deed dan net of het hun schuld was maar later bleek dat hij aan een stuk door aan het liegen was. En als hij er niks mee te maken heeft blokkerd die hun mails, ( maar ja de vraag blijft hoe komen 3 meiden aan zijn mail)

missenna
09-04-2004, 14:42
Bedankt zeemeermin23! En Sjadia, dat is een goede vraag!Mijn vriend is soms wat naief als het om meisjes gaat. Ze hadden hem zijn mail-adres gevraagd omdat hij ze kaon helpen met studie. Ik zei toen gelijk al;geloof jij zo'n verhaal? Leer mij meiden kennen, die willen gewoon met je mailen, en ja hoor, ik kreeg gelijk. Daar heeft hij gelukkig wel wat van geleerd! Missenna

SWEET_FATIMA21
09-04-2004, 18:57
ja precies als je vriend op een harde/ groffe manier verteld dat hij ze niet wilt...dan gaan ze wel, maar volgens mij is hij niet duidelijk geweest

Tweetylove
09-04-2004, 20:16
schijt aan die meiden!! hij moet ze gewoon blokken en verder gaan met zn leven :D wat is daar nou zo moeilijk aan....??

Miss_Arabia
10-04-2004, 12:43
Waarom maakt ie niet gewoon een nieuw email adres aan..... Lijkt mij logisch toch...?!!

praatjes
10-04-2004, 13:04
Origineel gepost door missenna Marokkaanse meiden jagen op jongens! Mijn vriend wordt voortdurend lastig gevallen door drie marokkaanse meiden. Ze bombarderen hem met mailtjes en maken ruzie met elkaar over wie hij het leukste zou vinden. Hij heeft ze al verschillende keren duidelijk gemaakt dat ze hem met rust moeten laten, maar ze blijven gewoon doorgaan!Die dames hebben echt een bord voor hun kop! Kunnen jullie me uitleggen waarom sommige marokkaanse meiden zo aan marokkaanse jongens vastplakken die ze leuk vinden? Groetjes Missenna Taz jou vriend is homo, ik had ze alle 3 allang het zwijgen gelegt! :)

najlae_tanger
10-04-2004, 13:07
Jou vriend is ook een sukkel...dat ie het zo ver laat komen.. Alsof hij ze3ma niet van ze af kan komen..eshmen :ego:

MiSsS_PaRa
10-04-2004, 14:08

Pffffff jagen ze op jou vriend... jaag op hun schiet ze neer met je 9mm of je kouzinageweer :D grappieee ik zou zeggen ga met ze praten blok hun emails en laat je vriend ze HEEL GOED DUIDELIJK maken dat hij ze niet wil en dan moet ie dat doen waar jij bij bent kijke of die dat kan.. suc6 :zwaai:

Pagina's : [1] 2