Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wormen in strijd tegen darmziekte

Pagina's : [1] 2

a3ir
09-04-2004, 13:40

Wormen in strijd tegen darmziekte Een nieuw middel in de strijd tegen darmziekten: zweepwormen. Eitjes Patiënten die aan chronische darmziekten lijden, blijken flink op te knappen door een drankje waar zweepwormeitjes inzitten. Dat meldt het Algemeen Dagblad. De eitjes komen uit in het menselijk lichaam. De wormpjes doen vervolgens een aanval op het verstoorde afweersysteem van chronische darmpatiënten. Bloedzuigers Het middel wordt dit jaar nog door een Duitse firma op de markt gebracht. Het bedrijf kweekt ook bloedzuigers en maden, die al eerder met succes werden gebruikt als ziektenbestrijders.

redcat
09-04-2004, 15:41
Dat van die bloedzuigers en maden ken ik, heb zelf een paar keer een patient gehad die madentherapie kreeg. Werkte prima, al was 't idee een beetje ranzig. Maar zou liever dat doen dan wormeneitjes inslikken, brrrrrrr..........

redcat
09-04-2004, 17:17
Waarom is dit slecht nieuws? :confused:

redcat
09-04-2004, 18:13
Origineel gepost door said2 waarom banen krom Omdat ze naar het licht toe groeien. Dus nogmaals: Waarom is dit slecht nieuws?

la_independent
10-04-2004, 17:56

Origineel gepost door Jeanne nee, jij hebt alleen maar allah nodig om beter te worden als je ziek wordt zeker? :p volgens het cristelijk of katholiek geloof mag je ook niet naar de dokter om je beter te maken die geloof geloofd dat god het zelf beter maakt en dan nu een beetje droog said uit lachen. terwijl volgensmij je eigen geloof, of je geloof wat er op lijkt zelf ook niet naar de dokter gaat om zich te controleren.

fadoria
10-04-2004, 18:07
Bij de gedachte dat je ongewervelde dieren moet drinken!...kots...

AlHoceima_Leila
10-04-2004, 18:11
zo man aight ik hoop dat ze met nog meer medicijnen komen man er zijn zoveel zieken waarvoor ze geen middel kunen vinden :jammer:

AlHoceima_Leila
10-04-2004, 18:41
Origineel gepost door saidriffie nee juist niet ,ze worden ziek moet dat ze niet veilig vrijen ,en moet dat mensen van het zelfde geslacht samen naar bed gaan ,wat god verboden heeft ,ik denk dat het de straf van god is en jij? maar weet niet zekker hoor JAh maar hier gaat dat toch niet daarover pf lees ik dat fout het gaat over de darmen ?maar jah Mijn broertje heeft ook problemen met zijn darmen en het kom niet daardoor haha :D :p

a3ir
10-04-2004, 20:23
Origineel gepost door said2 a3ir nu woord het wel tijd dat je een keer met goed nieuws komt , je komt echt altijd met slecht nieuws ,nederlanders op m.nl is al slecht nieuws genoeg Iets dat mensen kan genezen is geen slecht nieuws said tenzij je ziek in je hoofd bent.Die mensen heeft allah toch geschapen :D met slime hersentjes om dingen uit te vinden die de mens kan geneesen .Jou heeft hij over geslachen is het niet :D

Pagina's : [1] 2