Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kan me niet meer concentreren...

MrAllure
04-04-2009, 23:10

Op mn stage... Omdat ik sex heb gehad met mn stagebegeleidster en ze is zwaar verliefd op me... ze is 4 jaar ouder dan ik en het begon allemaal met complimentjes, grapjes, samen pauze houden, mailen, nog vaker samen pauze houden, samen naar t station lopen, smsen.... en toen kwam de eerste uitnodiging bij haar thuis... uiteindelijk zat ik dus bij haar thuis... op de bank een film te kijken... en toen gebeurde waar ik bang voor was... t was top... ze is een beest maarre achteraf gezien heb ik spijt... het gaat namelijk om een afstudeeropdracht en we zitten nu 2 weken verder en ik kan me gewoon niet meer concentreren als zij op 2 meter afstand van me zit op de afdeling... Ik kan er niks aan doen... deze afstudeeropdracht gaat nog laaaaaaaang duren zo... :(

tjickita
04-04-2009, 23:14
fayaaaa hihi

Born-In-Luxury
04-04-2009, 23:19
Op mn stage... Omdat ik sex heb gehad met mn stagebegeleidster en ze is zwaar verliefd op me... ze is 4 jaar ouder dan ik en het begon allemaal met complimentjes, grapjes, samen pauze houden, mailen, nog vaker samen pauze houden, samen naar t station lopen, smsen.... en toen kwam de eerste uitnodiging bij haar thuis... uiteindelijk zat ik dus bij haar thuis... op de bank een film te kijken... en toen gebeurde waar ik bang voor was... t was top... ze is een beest maarre achteraf gezien heb ik spijt... het gaat namelijk om een afstudeeropdracht en we zitten nu 2 weken verder en ik kan me gewoon niet meer concentreren als zij op 2 meter afstand van me zit op de afdeling... Ik kan er niks aan doen... deze afstudeeropdracht gaat nog laaaaaaaang duren zo... :( ik ken dat gevoel ook, bij mij is het ook uit de hand gelopen heb sex gehad eenmalig hoor, met ons goudvis. het aller ergste is dat ik hem elke dag in de woonkamer moet zien. ik wordt er :o vooral me vader weet van niets. en even ontopic, kan ik zwanger raken door een goudvis.?

Lady_mocro007
05-04-2009, 01:12
ik ken dat gevoel ook, bij mij is het ook uit de hand gelopen heb sex gehad eenmalig hoor, met ons goudvis. het aller ergste is dat ik hem elke dag in de woonkamer moet zien. ik wordt er :o vooral me vader weet van niets. en even ontopic, kan ik zwanger raken door een goudvis.? 1persoons grap nir?:confused:

_prada
05-04-2009, 02:42

1persoons grap nir?:confused: Nee want ik kan erom lachen sloerie tambloerie:)