Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : VS stoppen offensief in Fallujah...Inchallah rotten ze op naar hun eigen land!!!

Pagina's : [1] 2

Raihana
09-04-2004, 11:38

Uitgegeven: 9 april 2004 11:11 BAGDAD - Het Amerikaanse leger heeft vrijdag het offensief in de soennitische stad Fallujah opgeschort. Dat zei de hoogste Amerikaanse civiele bestuurder in Irak, Paul Bremer. Een hoge militair ontkende echter dat er een staakt-het-vuren is. "Vanaf 12.00 uur vanmiddag (plaatselijke tijd) nemen de coalitietroepen een eenzijdige opschorting van de offensieve operaties in Fallujah in acht", aldus Bremer. Hij zei niet hoe lang de wapenstilstand gaat duren. Maar de Amerikaanse brigade-generaal Mark Kimmitt zei niets te weten van een gevechtspauze

AAAbracadaver
09-04-2004, 11:41
Ze stoppen niet maar hebben nog zoveel respect om het even op te schorten voor het vrijdagsgebed. Dat ze het respect nog op kunnen brengen voor die beesten is een wonder....

Raihana
09-04-2004, 11:42
Origineel gepost door Abracadaver Ze stoppen niet maar hebben nog zoveel respect om het even op te schorten voor het vrijdagsgebed. Dat ze het respect nog op kunnen brengen voor die beesten is een wonder.... Jij ben een beest...a beest

Raihana
09-04-2004, 11:44
Origineel gepost door Arthur Als ze opgerot zijn ga jij dan wegen, scholen, waterleidingen, fabrieken en ziekenhuizen bouwen? Of laat je de mensen net zo kreperen als je in Afghanistan deed. Dan doen ze zelf wel, daar hebben ze mij en zeker jou niet voor nodig, en al helemaal de amerikanen niet....Moordenaars, die zijn daar om ze uit te roeien niet om te helpen!!!

Raihana
09-04-2004, 11:46

Origineel gepost door Raihana Jij bent een beest...a beest zo goed a beesten!!

Raihana
09-04-2004, 11:49
Origineel gepost door Arthur Ik snap het al. Lekker gillen vanaf de zijkant en verder geen poot uitsteken. Alleen een beetje ophitsen. Ben er maar trots op. :rolleyes: Wie zegt dat ik niks doe...Moge allah mijn smeekbede's verhoren inchallah.....maar dat zal jij als ongelovige niet begrijpen :rolleyes:

Raihana
09-04-2004, 11:54
Origineel gepost door Arthur ...geloof je het zelf.... :D ikkeeeee wel Moge allah mijn smeekbede's verhoren.. Amieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

AAAbracadaver
09-04-2004, 11:56
Origineel gepost door Raihana ikkeeeee wel Moge allah mijn smeekbede's verhoren.. Amieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen Tja hij had wat japanners gestuurt om de boel te repareren....

appie666
09-04-2004, 11:58
Amerikanen krijgen het heet onder hun schoenen, de echte oorlog begint nu pas. Ik hoop dat elke Amerikaan terug wordt gestuurd in een lijkenkist naar Amerika.

Raihana
09-04-2004, 12:00
Origineel gepost door appie666 Amerikanen krijgen het heet onder hun schoenen, de echte oorlog begint nu pas. Ik hoop dat elke Amerikaan terug wordt gestuurd in een lijkenkist naar Amerika. Amieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen Die doe3a komt ook in mij smeekbede's voor...

appie666
09-04-2004, 12:06
Net zoals jullie voorouders over de Duitsers dachten toen ze jullie land bezetten.

AAAbracadaver
09-04-2004, 12:06
Met broeders en zusters zoals Appie en Raihana heeft het Iraakse volk geen vijanden meer nodig....

appie666
09-04-2004, 12:13
Origineel gepost door Abracadaver Met broeders en zusters zoals Appie en Raihana heeft het Iraakse volk geen vijanden meer nodig.... Ow, dus jij weet wie het Iraakse volk als vriend en als vijand heeft :rolleyes: Heb je allemaal met ze gesproken?

AAAbracadaver
09-04-2004, 12:53
Origineel gepost door appie666 Ow, dus jij weet wie het Iraakse volk als vriend en als vijand heeft :rolleyes: Heb je allemaal met ze gesproken? Moslims zoals jij en je 'zus' Raihana zijn maar goed in een ding. Op je handjes zitten en comentaar leveren. De mensen die Sadam aan de macht brengen zijn slecht volgens Appie. De mensen die Sadam verwijderen zijn slecht volgens Appie. De mensen die infrastructuur kapot maken zijn slecht volgens Appie. De mensen die de infrastructuur weer op willen bouwen zijn slecht volgens Appie. Dus doen Appie en Raihana maar niks, dan zijn ze goed bezig volgens Appie.

Scottie
09-04-2004, 12:56

Nou, met iemand die een onleesbare handtekening heeft praat ik niet en ik ben uit verontwaardiging over dat zotte onderschrijft ook gelijk de naam van die persoon vergeten. Abra; je overstijgt jezelf. Wat een samenvatting, wat een scherpe conclusie. Petje af! Ik gun iedereen het beste maar het is een beetje jammer dat die twee Palestijnen geen echte Palestijnen zijn, het zijn christenen. Gijzeling nieuw wapen in Irak AMSTERDAM - Aan de vooravond van de verjaardag van de val van Bagdad, vandaag precies een jaar geleden, zijn zeker veertien buitenlanders ontvoerd. Het gaat om drie Japanners, een Brit, een Canadees en twee Palestijnen. Zeven Zuid-Koreaanse zendelingen zijn na korte tijd weer vrijgelaten. De ontvoering van de drie Japanners is opgeëist door de onbekende groep Saraya al-Moedjaheddien. Op beelden, uitgezonden door de Arabische zender al-Jazira, worden de gijzelaars bedreigd met messen. De ontvoerders dreigen hen levend te verbranden als Japan zich niet binnen drie dagen terugtrekt uit Irak. De Japanse regering heeft die eis meteen naast zich neergelegd. De Iraanse televisie zond gisteren beelden uit van twee Palestijnse christenen uit Oost-Jeruzalem die door Iraakse opstandelingen zijn ontvoerd. Verder is een Canadese hulpverlener in Najaf ontvoerd en wordt een Britse beveiligingsmedewerker al enkele dagen vermist. Intussen leveren Amerikaanse mariniers een zware strijd in Falloejah. Oudere mannen, vrouwen en kinderen ontvluchten de stad. Volgens ziekenhuispersoneel zijn in de stad al driehonderd doden gevallen. De Amerikaanse bewindvoerder in Irak, Paul Bremer, besloot vandaag het offensief in Falloejah op te schorten. Hij zei niet hoe lang die gevechtspauze gaat duren. De oostelijke stad al-Koet is weer in handen van de coalitietroepen. Twee dagen geleden moesten Oekraïense militairen daar het veld ruimen na gevechten met het Mahdi Leger van de sjiitische geestelijke Moektada al-Sadr. Getuigen zagen vandaag Amerikaanse soldaten in het centrum. 's Nachts was de stad bestookt en het kantoor van al-Sadr vernietigd. In Bagdad hebben de Amerikanen zich deels teruggetrokken uit Sadr City, een arme wijk waar ongeveer twee miljoen sjiieten wonen en die bekend staat als een bolwerk van Moektada al-Sadr.Gevechten worden ook gemeld uit onder meer Amara en Karbala. In de laatste stad, waar veel pelgrims zijn voor een religieus feest, werden bij gevechten vijftien Iraakse opstandelingen gedood.

Pagina's : [1] 2