Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kaakoperatie :S

cewa2004
04-04-2009, 16:41

Mijn vraag is: Is kaakoperatie gevaarlijk¿ en vertel me ff wie die al heeft meegedaan?

Moslima22
04-04-2009, 16:45
Wat voor ingreep precies? ik heb wel eens stage gelopen bij een kaakchirurg. Meestal waren het kleine ingrepen bv. verstandskiezen trekken en hechten.... Ik heb een nicht die een hele grote kin had en ze heeft dat via de kaakchirurg verminderd. Haar kaak werd dan letterlijk gebroken en op de goede plaats gezet. Ze kon weken niet eten en praten... eten moest via een sonde gebeuren ed.... dus het ligt eraan wat je bedoelt.

cewa2004
04-04-2009, 18:22
ow, ik begreep wel wat je bedoelde. al de jaren heb ik er soms last van mijn tanden maar mijn gebit is heel mooi maar ik heb een beetje open tand en ook een beetje voor maar ja. die om de kaakoperatie stel je voor als iets mis gaat? Ik heb tegen de dokter gevraagd of beugel kan mij helpen of niet? Hij zei dat beugel mij niet helpt, ..... "wat een klote" dacht ik.

SweetYou
04-04-2009, 19:19
Ik ben gister nog bij de kaakchirurg geweest... Had daar een afspraak voor mijn kaak.. Ziet er niet echt best uit... Meestal zijn de operatie´s niet zo erg toch.. Sterkte alvast x

FRISNFRUITIG.
04-04-2009, 19:27

K heb ook een afspraak voor verstandkieze te laten trekken door hun / oef!