Bekijk originele versie : Haaruitval.
sweety_neda
04-04-2009, 16:21
Wat kan je het best tegen haaruitval van doen?
Het is vooral erfelijk bepaald aan je moeders kant, als dit bij jou niet het geval is kan het andere dingen zijn zoals, te weinig vitaminen (als je een strict dieet volgt krijg je veel vitaminen niet binnen), en stress
Bij de tuinen hebben ze natuurlijke producten die je haargroei kunnen bevorderen en shampoo's met natuurlijke ingredienten. Je kan ook naar je huisarts gaan heb ook begrepen dat er pillen ervoor zijn
Good luck
sweety_neda
04-04-2009, 18:11
Mijn moeder heeft nog heeeeeeeeel veel haar, ze zeurt altijd tegen mij dat ze op leeftijd is en beter haar heeft dan mij.
Ik ga maandag langs de huisarts, want ik wil dus echt niet kaal worden. Ik heb de laatste tijd ook heel erge hoofdpijn? Zou het ook door dat kunnen komen?
Tamqeyast
04-04-2009, 19:38
Goed verzorgen.
Niet kleuren etc.
Gewoon lekker henna doen, met knoflook en olijfolie! Gewoon echt Marokkaans recepje.
Vaker douchen zal vast helpen :hihi:
diament_girl
04-04-2009, 21:44
bij sommige winkels hebben ze en shampoo folligro volgens mij da op internet ken je het ook kopen.bij mij werkte die
sweety_neda
04-04-2009, 23:38
Vaker douchen zal vast helpen :hihi:
Trut, ik was me haar teveel. Is me nu ook afgeraden om te doen :ego:
Je geeft zelf je antwoord al, minder vaak douchen dus. Laat 't lekker stinken :hihi:
sweety_neda
05-04-2009, 00:03
Ik ga minder vaak mijn haar wassen :ego:
Ewa ja, dan maar lekker stinken. Als ik maar niet kaal wordt.
GatsiƩ, alsof dat een pretje zou zijn :hihi:
sweety_neda
05-04-2009, 00:08
Wil je komen snuiven aan mijn haartjes :ego:
Wil je komen snuiven aan mijn haartjes :ego:
Nee liever niet, straks snuif ik je hele kop kaal :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.