Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ach, kom nou. Het is maar internet...

Pagina's : [1] 2 3 4

Afedja7
09-04-2004, 02:09

Dat hoor je vaak. Of liever, dat lees je vaak online. Of het nu gaat om een online ruzie die je hebt met iemand, een geschil dat uitdraait op een scheldpartij. Of een leugen waarop je iemand betrapt, die je komt melden dat dat normaal is, want het was maar internet. Uiteindelijk maak ik me de bedenking. Aan de andere kant zit iemand, een mens, die net zoals mij gevoelens heeft en reageert. Het kan niet zijn dat iets je totaal onberoerd laat; de kinderachtige reacties buiten beschouwing gelaten dan. En toch heb je mensen die beweren dat internet 'maar' internet is, en dat je hier niets au serieu moet nemen. Gaan jullie daarmee akkoord? Stelling: Internet is MEER dan internet alleen.

zina_maghrebia
09-04-2004, 02:34
afedja7 heb je nog geen slaap... abu aymane heb jij een mooie baardje

zina_maghrebia
09-04-2004, 02:38
dan ben jij echt sexy... waarom slaap je niet?

zina_maghrebia
09-04-2004, 02:48
nee vleermuis

Afedja7
09-04-2004, 03:27

Origineel gepost door kaasje Ik vat dit allemaal even serieus op als het gewone leven. Niet erg serieus dus. Als dat je algemene houding is jegens het leven, ok. Je hebt uiteraard ook sommige mensen die louter en alleen online komen om de anderen het leven zuur te maken. Ik geloof echter dat dit een minderheid is en niet representatief.

Afedja7
09-04-2004, 03:28
Origineel gepost door zina_maghrebia afedja7 heb je nog geen slaap... Was een tijdje ziek, en heb al heel de dag liggen slapen. (niet dat ik begrijp wat dit er toe doet..)

zina_maghrebia
09-04-2004, 03:30
gelukkig ben je weer beter elhamdoelilah!!!

Peej
09-04-2004, 09:39
Origineel gepost door Abu_Aymane Internet is voor sommigen de ideale manier om Marokkanen uit te schelden en belachelijk te maken, aangezien ze in het dagelijkse leven in hun broekje doen als ze nog maar een Marokkaanse baard zien. En dat werkt volgens mij wederzijds Abu_Aymane. Er zitten op het internet ook een hoop jongetjes en meisjes die een heel grote bek hebben over Bin Laden en de strijd tegen de ongelovigen, over de Ummah en over de vernietiging van het westen. Ik noem die kinderen de Internetmudjaaheidenen. Vanachter het toetsenbord hebben ze een hele grote bek maar op school zitten ze netjes in de bankjes en doen ze heel lief mee. Maar ja, overal, ook op het internet zitten wel een paar rotte appels tussen. Dat is niet te voorkomen en we zullen er dus mee moeten leven.

AAAbracadaver
09-04-2004, 09:47
Wat zal ik zeggen, ik ben het echt natuurlijk veel knapper dan m'n internet avatar maar verder is er weinig verschil tussen m'n alterego abra en ik. ;)

Erwin
09-04-2004, 10:19
Ik hoop ook dat je in het echte leven van betere muziek houdt dan je avatar maakt...

AAAbracadaver
09-04-2004, 10:24
Origineel gepost door Erwin Ik hoop ook dat je in het echte leven van betere muziek houdt dan je avatar maakt... Zal je eerlijk bekennen dat ik die muziek ook nooit begrepen heb. En dan die clip van windowlicker, al die vrouwen met baarden. De natte droom van de gemiddelde moslimfundamentalist natuurlijk. Maar ik vond het doodeng.

Afedja7
09-04-2004, 20:37
Origineel gepost door kaasje O daarom doe ik het ook hoor, beetje mensen stangen. Hoe ben je in het dagelijks leven dan? Uit onderzoek is gebleken dat mensen die een zich overgeven aan 'brutaliteiten' online, in het dagelijks leven sterk niet-assertief zijn. Mensen die niet voor zichzelf kunnen opkomen en hiervoor een handige uitlaaklep hebben gevonden, namelijk het internet. Hier kunnen ze anoniem wél een grote mond opzetten. Tevens was de uitleg zeer opmerkelijk bij mensen die een foutieve sexe opgeven. Mannen die zich dus voordoen als vrouw of andersom. Deze mensen zouden zich in een experimentele fase bevinden en bewust verlangen en nieuwsgierig zijn naar homosexuele relaties. (so that you would know :hihi:) Vraagje aan jou dan Kaasje. Stel je collega's zitten allemaal op msn, en er wordt jullie gevraagd om van thuis uit te werken. Hoe reageer je op je collega's? Ga je ook de draak proberen te steken met alles wat ze zeggen?

Afedja7
09-04-2004, 20:39
Origineel gepost door Jeanne Ik ben op internet gewoon mezelf: soms heel serieus en gemeend geinteresseerd in andere mensen en hun levensvisies, maar een beetje geinen ondertussen moet ook kunnen. Zo ben ik ook. Ik zie niet in waarom ik mezelf moet gaan uitgeven voor iets of iemand die ik niet ben. Wat bereik je daarmee? Zijn er mensen die hier echt een meerwaarde aan hebben? of werkt het relaxerend? Uiteraard moet je af en toe kunnen geinen met elkaar, maar dan nog, ben je, en blijf je jezelf.

Afedja7
09-04-2004, 20:44
Origineel gepost door Peej En dat werkt volgens mij wederzijds Abu_Aymane. Er zitten op het internet ook een hoop jongetjes en meisjes die een heel grote bek hebben over Bin Laden en de strijd tegen de ongelovigen, over de Ummah en over de vernietiging van het westen. Ik noem die kinderen de Internetmudjaaheidenen. Vanachter het toetsenbord hebben ze een hele grote bek maar op school zitten ze netjes in de bankjes en doen ze heel lief mee. Maar ja, overal, ook op het internet zitten wel een paar rotte appels tussen. Dat is niet te voorkomen en we zullen er dus mee moeten leven. En alleen dat, ze dragen dezelfde kledij of net die kledij die ze verafschuwen als je hen erop mag geloven: Nike , Hilfiger, Prada , adidas etc... dus hoe consequent zijn sommige mensen eigenlijk? Ik geloof dat de mensen gemakkelijker hun ware aard durven tonen online. Iemand durft online gemakkelijker vertellen wat er op zijn/haar lever ligt, zonder daar echt stil bij te staan. Woorden die ze in het dagelijks leven zelden kunnen waarmaken. Terechte opmerking

Sensabillah
09-04-2004, 20:52

Origineel gepost door kaasje Onderzoek klopt bij mij niet echt, ik ben een wat aanwezig persoon. Niet bij alle collega's maar het is altijd wel leuk er een of twee uit te zoeken om pispaaltje te maken. Origineel gepost door kaasje Ik vat dit allemaal even serieus op als het gewone leven. Niet erg serieus dus. Op de één of andere manier heb ik bij jou een beeld van een jongetje dat vroeger ontzettend is gepest op school. Als het jou helpt om jouw trauma op dit forum te verwerken, door zoutloze reacties te plaatsen en je frustraties te uiten heeft het net zijn nut toch maar weer eens bewezen.

Pagina's : [1] 2 3 4