Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bmw of Busje hiaundri

cheba_nassira
09-04-2004, 00:58

Ik heb een buurjongen van een jaar of 20 hij had pas zijn rijbewijs gehaalt en ging in de auto van zijn vader reden wahed hele oude bus van hiaundri (ik weet niet of ik het goed schrijf maja) onderweg van zijn reisje komt ie een paar Marokkaanse meiden tegen en hij toeterd naar hun. Natuurlijk keken ze meteen om! Hij begint zijn raam open te doen en vroeg aan ze of ze een lift nodig hadden Toen antwoorden de meiden; Ga rot op man en ga een betere auto zoeken. Mijn buurjongen begint langzamer te rijden en zegt tegen hen: als het een BMW was dan zouden jullie er in springen a ******. hij rijd weg en komt het tegen bij de stoplicht een paar andere jongens stoppen voor hun voet en vragen of ze een lift nodig hadden. Ze stapten in, maar voordat ze in gingen stappen keken ze rond en toen pas gingen ze instappen, en hij begint naar ze toeteren en schud met zijn hoofd. Einde van het gekke verhaal. Za zie je maar meisjes van tegenwoordig (geven) om mannen met een dure outo za3ma. Maja als ik maar weet dat men eerst van het uiterlijk houd en dan van het innerlijk. doeg veel groetjes en passen jullie wel op jezelf! M3ha Sallama Nassira el:Ouahabi12 arial hemelblauw hemelblauw karmijnrood :p

ik_oke_is
09-04-2004, 01:03
Origineel gepost door cheba_nassira Ik heb een buurjongen van een jaar of 20 hij had pas zijn rijbewijs gehaalt en ging in de auto van zijn vader reden wahed hele oude bus van hiaundri (ik weet niet of ik het goed schrijf maja) onderweg van zijn reisje komt ie een paar Marokkaanse meiden tegen en hij toeterd naar hun. Natuurlijk keken ze meteen om! Hij begint zijn raam open te doen en vroeg aan ze of ze een lift nodig hadden Toen antwoorden de meiden; Ga rot op man en ga een betere auto zoeken. Mijn buurjongen begint langzamer te rijden en zegt tegen hen: als het een BMW was dan zouden jullie er in springen a ******. hij rijd weg en komt het tegen bij de stoplicht een paar andere jongens stoppen voor hun voet en vragen of ze een lift nodig hadden. Ze stapten in, maar voordat ze in gingen stappen keken ze rond en toen pas gingen ze instappen, en hij begint naar ze toeteren en schud met zijn hoofd. Einde van het gekke verhaal. Za zie je maar meisjes van tegenwoordig (geven) om mannen met een dure outo za3ma. Maja als ik maar weet dat men eerst van het uiterlijk houd en dan van het innerlijk. doeg veel groetjes en passen jullie wel op jezelf! M3ha Sallama Nassira el:Ouahabi12 arial hemelblauw hemelblauw karmijnrood :p :hihi: en je punt ....:maf:

zina_maghrebia
09-04-2004, 03:00
Origineel gepost door mo3aliem meisjes zijn autohoeren.. :D hahahahahahahahahahahahahahahahaha daar kom je laat achter

Afrodite
09-04-2004, 09:02
Ik moet zeggen dat jij een "zeer goede" boodschap hebt voor de meiden. Wat jij nu zegt, is dat je als vrouw zijnde vooral niet in de auto's moet stappen van vreemde jongens, als deze een BMW is, want deze jongens zijn niet te vertrouwen. Echter jongens in een busje zijn wel koosjer, dus indien zij naar je toeteren, moet je zeker instappen. Nee, echt een heldere booschap! :rolleyes: Mag ik jouw een advies geven? Jongens die naar je toeteren en vragen of je wilt instappen, deugen niet, of ze nou wel of niet in een mooie auto rijden!! Dit soort gedrag getuigt van het feit dat zo'n jongen geen respect voor vrouwen heeft!!!

Afrodite
09-04-2004, 09:07

En dan nog iets, de opties die jij hebt staan mbt je poll, komen totaal niet overeen met jouw onderwerp. Dan wordt het wel een beetje moeilijk om een betrouwbaar resultaat te krijgen, nietwaar?

Mocro4eva
09-04-2004, 10:58
Origineel gepost door Afrodite Ik moet zeggen dat jij een "zeer goede" boodschap hebt voor de meiden. Wat jij nu zegt, is dat je als vrouw zijnde vooral niet in de auto's moet stappen van vreemde jongens, als deze een BMW is, want deze jongens zijn niet te vertrouwen. Echter jongens in een busje zijn wel koosjer, dus indien zij naar je toeteren, moet je zeker instappen. Nee, echt een heldere booschap! :rolleyes: Mag ik jouw een advies geven? Jongens die naar je toeteren en vragen of je wilt instappen, deugen niet, of ze nou wel of niet in een mooie auto rijden!! Dit soort gedrag getuigt van het feit dat zo'n jongen geen respect voor vrouwen heeft!!! Wallahila. Ik begrijp het echt niet hoor! Is het je vader? Je broer? Je oom? Opa? Man? Nee? Dan mogen ze lekker oprotten. :o

cheba_nassira
09-04-2004, 13:00
bedankt allemaal voor jullie begrip hier voor maar ik wil nog even iets duidelijk maken aan mevrouwe afrodite als je het niet kan hebben dat ik dit geschreven heb dan moet je het niet lezen he meskiena en voor de mensen die wel weten waar ik het over heb goed dat jullie het begrijpen. Beslemma groeten van Nassira

cheba_nassira
14-04-2004, 21:53
heej afrodite, ik wil zeggen dat ik weet wat je bedoeld en bedankt dat je het begrijpt en voor de andere ook nogmaals bedankt. groeten van Nassira

cheba_nassira
15-04-2004, 23:53
mevrouw vindt het onzin het maakt mij niet uit wat jij onzin vindt maar als zij het maar begrijpen. Ma3a salmma allemaal Nassira

amira_roosje
16-04-2004, 00:40
als ik eerijk moet zijn vindt ik het zever sorry maar je moet ons of hun ni zwart maken de meisjes bedoel ik da is nu één van slechste eigenschap van een vrouw en steunen mekaar ni de mannen zijn daar beter in zij steunen mekaar zij zeggen geen slechte ding over mekaar de meeste terwijl de vrouw maar gewoon erger maakt ps het is mijn mening dus je hoeft je ni kwaad te maken groetjes amira