Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 10 manieren hoe de meeste marokkaanse meiden kan herkennen.. van verte

Pagina's : [1] 2

Elhoub_girl
09-04-2004, 00:03

Op nummer 10: De gebleekte blonde haartjes 9: of ze hebben allemaal tark broekje aan, en dan ondekken ze dat als je er een kort jasje bij aandoet je gelijk de hele billen goed kan bekijken.. (en aangezien ze zo van aandacht houden?) 8: He en dan bestaan er ook een jeans van Diesel Die ook lekker strak om de billen zitten tot het bijna je gat ingaat :D (aandacht) 7: Je hoort ze al van verte gillen en lachen (ook omdat ze van aandacht houden) 6: In 2000 kwam de zonnebank in als de ene meid ondekt dat als je onder de zonnebank gaat opvallender uitziet.. weet gelijk de hele ghetto het.. en opeens word je het? Een wandelende Sinnasappel-- 5: Je zit rustig in de kantine droog voor je uit te kijken.. Totdat er een spektakel van een wandelende canouflage voorbij je loopt :eek: alle ogen zijn er gelijk op gericht (aandacht) Lachuuuuuuuh :giechel: net wanneer ze denkt meskiena ik ben lekker schreeuwt er een hot boy Ze lijkt op een vieze barbie pop man :D 4: Als je zo een leuk wandelde make doos voorbij ziet wankelen let dan op haar ogen.. die vooral gericht zijn op de jongens (kunnen ze me goed zien? zouden ze merken hoeveel wonderen make up eigelijk wel niet kan verichten :hihi:) 3: De zogenaamde vriendinnen die allemaal op elkaar lijken maar zodra ze een leuke jonge zien en daarmee een praatje gaan maken.. verlagen ze elkaar allemaal stuk voor stuk :D (zou hij mij leuker vinden dan deze bitchh) 2: Ze zijn ook erg fanatiek bij elk feest moeten ze aanwezig zijn (ookal breken ze hun nek bijna door uit het raam te glippen van 2 hoog) En op nummer een hebben we: Hoe Bloter hoe beter.. Als het even 17 graden is.. krijg je gelijk een Show van Hoe ver kun je gaan als een marokkaans moslim meisje? Met een sigaretje op het terras zitten kan toch geen kwaaad? En zie je mij tieten al? Om het verhaal kort te maken nummer 1 is al het gekke wat je maar kan bedenken want.. bij hun kan je ook al het gekke vinden :zwaai: niet boos worden ik hou van mijn vriendinnen ( die zijn lekker normaal)

najlae_tanger
09-04-2004, 00:05
hahahaha gelijk heb je...sommige zijn zeker zo jah

Bachelorette
09-04-2004, 00:07
je begint met marokkaanse meisje en eindigt met moslim meisje? :)

Elhoub_girl
09-04-2004, 00:08
waar dan :haha:

NoualMocro
09-04-2004, 00:11

he meid alles mag...het is idd grappig...maar hou op met generaliseren...stel nu een top tien op voor meisjes die geen sletjes zijn ok!!!

amira_roosje
09-04-2004, 00:13
hmmmmmmmmmmm

Elhoub_girl
09-04-2004, 00:33
het is ook grappig bedoelt je hoeft niet gelijk serieus te nemen you know :D

cheba_nassira
09-04-2004, 00:44
Ik geef je 100% gelijk ze weten dat het fout is maar toch gaan de jongens voor dan de Islam bij hen maja ik maak me b3da druk om wat ik (fout) doe elmohim ik geej nogmaals gelijk. En voor de MEISJES die er zo bij lopen: Schaam je niet voor je zelf maar schaam je voor Allah (swt). Groetjes Nassira

ik_oke_is
09-04-2004, 00:51
Origineel gepost door Elhoub_girl Op nummer 10: De gebleekte blonde haartjes 9: of ze hebben allemaal tark broekje aan, en dan ondekken ze dat als je er een kort jasje bij aandoet je gelijk de hele billen goed kan bekijken.. (en aangezien ze zo van aandacht houden?) 8: He en dan bestaan er ook een jeans van Diesel Die ook lekker strak om de billen zitten tot het bijna je gat ingaat :D (aandacht) 7: Je hoort ze al van verte gillen en lachen (ook omdat ze van aandacht houden) 6: In 2000 kwam de zonnebank in als de ene meid ondekt dat als je onder de zonnebank gaat opvallender uitziet.. weet gelijk de hele ghetto het.. en opeens word je het? Een wandelende Sinnasappel-- 5: Je zit rustig in de kantine droog voor je uit te kijken.. Totdat er een spektakel van een wandelende canouflage voorbij je loopt :eek: alle ogen zijn er gelijk op gericht (aandacht) Lachuuuuuuuh :giechel: net wanneer ze denkt meskiena ik ben lekker schreeuwt er een hot boy Ze lijkt op een vieze barbie pop man :D 4: Als je zo een leuk wandelde make doos voorbij ziet wankelen let dan op haar ogen.. die vooral gericht zijn op de jongens (kunnen ze me goed zien? zouden ze merken hoeveel wonderen make up eigelijk wel niet kan verichten :hihi:) 3: De zogenaamde vriendinnen die allemaal op elkaar lijken maar zodra ze een leuke jonge zien en daarmee een praatje gaan maken.. verlagen ze elkaar allemaal stuk voor stuk :D (zou hij mij leuker vinden dan deze bitchh) 2: Ze zijn ook erg fanatiek bij elk feest moeten ze aanwezig zijn (ookal breken ze hun nek bijna door uit het raam te glippen van 2 hoog) En op nummer een hebben we: Hoe Bloter hoe beter.. Als het even 17 graden is.. krijg je gelijk een Show van Hoe ver kun je gaan als een marokkaans moslim meisje? Met een sigaretje op het terras zitten kan toch geen kwaaad? En zie je mij tieten al? Om het verhaal kort te maken nummer 1 is al het gekke wat je maar kan bedenken want.. bij hun kan je ook al het gekke vinden :zwaai: niet boos worden ik hou van mijn vriendinnen ( die zijn lekker normaal) als iets me niet aanstaat .... dan kijk ik er gewoon niet naar :maf:

M_Said
09-04-2004, 11:21
Het is inderdaad niet juist, maar WIJ doen ook dingen die we beter kunnen laten, en we laten dingen die we zouden moeten doen! Wat maakt dat minder erg dan meisjes die aandacht zoeken? Dat heet (westerse)beschaving!

Elhoub_girl
09-04-2004, 11:47
Dat is zeker zo het lijkt wel alsof het uur bijna nadert subhanallah

zine_el_arbi
09-04-2004, 11:59
Ik herken de meeste marokaanse meiden, omdat ze bijna allemaal hetzelfde kleden ,ze lijken ook zoveel opelkaar doordat ze elkaar allemaal nadoen (make up , zonnebank , act) :rolleyes: Maar er zijn wel genoeg marokaanse meiden die gewoon zichzelf zijn ;)

Elhoub_girl
09-04-2004, 15:03
Jah ik ken er ook genoeg die goed zijn Don't worry ;)

BintElmagreb
09-04-2004, 15:20
Ach ja....... Waar gaat het toch heen met de meiden? Zoals die MO-Slim » erg origineel en logisch van je :goedzo:« zei dat noem je de westerse beschaving en dan gecombineerd met hersenlozen. Krijg je die 10 punten als resultaat! Allah yahdiehom. Amien. Wassalaam.

Kais
09-04-2004, 15:33

Origineel gepost door Elhoub_girl Op nummer 10: De gebleekte blonde haartjes 9: of ze hebben allemaal tark broekje aan, en dan ondekken ze dat als je er een kort jasje bij aandoet je gelijk de hele billen goed kan bekijken.. (en aangezien ze zo van aandacht houden?) 8: He en dan bestaan er ook een jeans van Diesel Die ook lekker strak om de billen zitten tot het bijna je gat ingaat :D (aandacht) 7: Je hoort ze al van verte gillen en lachen (ook omdat ze van aandacht houden) 6: In 2000 kwam de zonnebank in als de ene meid ondekt dat als je onder de zonnebank gaat opvallender uitziet.. weet gelijk de hele ghetto het.. en opeens word je het? Een wandelende Sinnasappel-- 5: Je zit rustig in de kantine droog voor je uit te kijken.. Totdat er een spektakel van een wandelende canouflage voorbij je loopt :eek: alle ogen zijn er gelijk op gericht (aandacht) Lachuuuuuuuh :giechel: net wanneer ze denkt meskiena ik ben lekker schreeuwt er een hot boy Ze lijkt op een vieze barbie pop man :D 4: Als je zo een leuk wandelde make doos voorbij ziet wankelen let dan op haar ogen.. die vooral gericht zijn op de jongens (kunnen ze me goed zien? zouden ze merken hoeveel wonderen make up eigelijk wel niet kan verichten :hihi:) 3: De zogenaamde vriendinnen die allemaal op elkaar lijken maar zodra ze een leuke jonge zien en daarmee een praatje gaan maken.. verlagen ze elkaar allemaal stuk voor stuk :D (zou hij mij leuker vinden dan deze bitchh) 2: Ze zijn ook erg fanatiek bij elk feest moeten ze aanwezig zijn (ookal breken ze hun nek bijna door uit het raam te glippen van 2 hoog) En op nummer een hebben we: Hoe Bloter hoe beter.. Als het even 17 graden is.. krijg je gelijk een Show van Hoe ver kun je gaan als een marokkaans moslim meisje? Met een sigaretje op het terras zitten kan toch geen kwaaad? En zie je mij tieten al? Om het verhaal kort te maken nummer 1 is al het gekke wat je maar kan bedenken want.. bij hun kan je ook al het gekke vinden :zwaai: niet boos worden ik hou van mijn vriendinnen ( die zijn lekker normaal) :D :giechel: :p Respect !!!

Pagina's : [1] 2