Bekijk originele versie : Ben ik zo voorbijgestreefd ?
Als ik even door deze forum blader en de topictitels bekijk kan ik maar één conclusie trekken : iedereen laat de remmen los, geen gevoel voor privacy, iedereen deelt mee wat normaal tussen 4 muren dient gehouden te worden.
Sex is heerlijk, dat weten de meesten al.. maar waarom moet ook dàt gedeeld worden met jan en alleman ?
Ik dacht zelf alles reeds te hebben meegemaakt, maar als ik hier lees wat onze mocro gemeenschap zowat bezighoudt ... damn, dierlijke instincten zijn hier heersend.
Is dit nu een rechtstreeks gevolg van de taboe die hierrondt heerst in de familiale kring?
Wat maakt het uit wie welke standje leuk vind ? Welk plezier heb je aan het verkondigen van je masturbatietechnieken?:maf:
In ieder geval, ieder zijn mening en leven. No harm , no judgment, enkel mijn mening :D
Soms maak ik mijn eigen wijs dat ik veeeeeel te veel aandacht schenk aan sex.. maar zo te zien ben ik maar klein bier :hihi:.
Makhloefi_
22-04-2009, 17:17
Als ik even door deze forum blader en de topictitels bekijk kan ik maar één conclusie trekken : iedereen laat de remmen los, geen gevoel voor privacy, iedereen deelt mee wat normaal tussen 4 muren dient gehouden te worden.
Sex is heerlijk, dat weten de meesten al.. maar waarom moet ook dàt gedeeld worden met jan en alleman ?
Ik dacht zelf alles reeds te hebben meegemaakt, maar als ik hier lees wat onze mocro gemeenschap zowat bezighoudt ... damn, dierlijke instincten zijn hier heersend.
Is dit nu een rechtstreeks gevolg van de taboe die hierrondt heerst in de familiale kring?
Wat maakt het uit wie welke standje leuk vind ? Welk plezier heb je aan het verkondigen van je masturbatietechnieken?:maf:
In ieder geval, ieder zijn mening en leven. No harm , no judgment, enkel mijn mening :D
Soms maak ik mijn eigen wijs dat ik veeeeeel te veel aandacht schenk aan sex.. maar zo te zien ben ik maar klein bier :hihi:
Meeste verhalen hier zijn verzonnen :haha:
honey_bunny
22-04-2009, 17:20
Ik vind dat je dat verkeerd zegt topicstarter.
Je zegt Geen gevoel voor privacy.. Ik denk juist dat 9 van de 10 leden juist zulke uitlatingen doen, omdat ze onbekend en anoniem zijn..
Ik denk niet zozeer dat de meeste verhalen verzonnen zijn, ik denk dat mensen hier juist HEEEL EERLIJK zijn..
Maat wat ik zeg juist Omdat ze weten dat ze anoniem zijn en niemand weet wie ze zijn en daarom die remmen losgooien
Killintime
22-04-2009, 17:24
:D ja precies meeste verhalen zijn verzonnen. Maar het valt hier wel mee, ik weet niet of je weleens op andere forums kijkt maar dat gaat veel verder. En ook: hoeveel berichten over sex worden hier dagelijks geplaatst?.. 100?, 1000?.. laten we het heel erg overdrijven en zeggen 10.000, de meeste van die 10.000 berichten komen van eenzelfde groep personen, laten we zeggen 500 tot 1000. Nou, dus 500 tot 1000 Marokkaanse jongeren houden zich elke dag bezig met sex berichten versturen, valt toch reuze mee als je bedenkt dat er meer dan 100.000 Marokkaanse jongeren zijn??
Makhloefi_
22-04-2009, 17:28
:D ja precies meeste verhalen zijn verzonnen. Maar het valt hier wel mee, ik weet niet of je weleens op andere forums kijkt maar dat gaat veel verder. En ook: hoeveel berichten over sex worden hier dagelijks geplaatst?.. 100?, 1000?.. laten we het heel erg overdrijven en zeggen 10.000, de meeste van die 10.000 berichten komen van eenzelfde groep personen, laten we zeggen 500 tot 1000. Nou, dus 500 tot 1000 Marokkaanse jongeren houden zich elke dag bezig met sex berichten versturen, valt toch reuze mee als je bedenkt dat er meer dan 100.000 Marokkaanse jongeren zijn??
Klopt en sommige vrouwen op het forum blijken ook mannen te zijn :hihi:
jevriend
22-04-2009, 17:34
allemaal neppe verhalen , door de zins opbouw en bepaalde woorden die er gebruikt worden , lees je het er zo van af dat deze mensen misschien een keer naar binnen zijn gegaan bij een h*ertje of films kijken , idem dito bij de meisjes.. allemaal '' just to talk about sex'''praatjes.. welloe ervaring ..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.