Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe spreek je haar aan op straat ....

Pagina's : [1] 2 3 4 5

ik_oke_is
08-04-2004, 23:39

je ziet een leuke persoon , je wil contact; hoe doe je dat ... vandaag om 12.45 : ik_oke_is: a salaam oe 3alaikoem zij : 3liekoem salaam (ze loopt verder) ik_oke_is: mag ik u wat vragen ? zij : heb geen tijd ik_oke_is: heel ff maar zij: ik vind het niet fijn midden op straat aangesproken te worden ik_oke_is: oke, sorry loop maar door , zal het je om de hoek vragen :maf:

TemsoenT
08-04-2004, 23:40
hjahahahhahaha :lol:

miss_f
08-04-2004, 23:44
hahahahaha ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkkkkkk !!!! :hihi: :hihi:

ik_oke_is
08-04-2004, 23:44
Origineel gepost door SuperSalima En als ze dat ook niet fijn vind....dan maar rechts of links van de straat :maf: nee hoor; ze keek me helemaal :maf2: aan :stout:

TemsoenT
08-04-2004, 23:48

Origineel gepost door ik_oke_is nee hoor; ze keek me helemaal :maf2: aan :stout: :hihi: en nu ?

TemsoenT
08-04-2004, 23:50
Origineel gepost door rifmonster Als je auto had dan bleven ze altijd staan. :) OnziN niet allemaaaaaaaaaaaal

ik_oke_is
08-04-2004, 23:51
Origineel gepost door rifmonster Als je auto had dan bleven ze altijd staan. :) ik blijf met me driewieler rijden ;) als ze op de wagen valt; dan hoeft het al niet meer voor mij ... :zwaai:

ik_oke_is
08-04-2004, 23:53
Origineel gepost door TemsoenT :hihi: en nu ? jah , dat was het voor de eerste keer ; volgende keer beter hé :maf: daarom had ik graag wat tips van jullie gekregen hoe het aan te pakken :maf2:

TemsoenT
08-04-2004, 23:54
Origineel gepost door ik_oke_is jah , dat was het voor de eerste keer ; volgende keer beter hé :maf: daarom had ik graag wat tips van jullie gekregen hoe het aan te pakken :maf2: aahahahaop die manier .. ewa insallah kom je dr snel tegen ... en geef haar je nummer of zo dat ze je belt ...

TemsoenT
08-04-2004, 23:57
Origineel gepost door rifmonster Haha zeker goed voor allemaal, vooral z'n temsoent als jij die gaat voor niemand en voor niets uit de weg, jij blijft staan! :D sorry maar snap je zin niet .. kun je hem anders formuleren aub :D

ik_oke_is
09-04-2004, 00:00
Origineel gepost door rifmonster Nou ik weet me er altijd wel raad mee, als ze op auto's vallen. Zou echt zonde zijn, beter doe je er toch wel wat mee :) haha; nee je begrijpt me niet goed denk ik , ik zoek geen **** die opgewonden geraakt van het wit leer in een bmw :maf:

TemsoenT
09-04-2004, 00:02
Origineel gepost door rifmonster Ik wou zeggen, jij gaat blijven staan vooral jij :D Als jij auto ziet, dan ben jij verkocht op die jongen ;) hahahha ik ?? hoezo ik .. geef ik je die indruk of zo ??? en trouwens ik heb hamdoelillah al een lieve man .. zonder auto en daar ben ik heel gelukkig mee ;)

TemsoenT
09-04-2004, 00:04
Origineel gepost door anissa1983 a darmtoerist, mien tkhawieded....jij bent echt wanhopig. Jij moet echt eens flink in je aphendix genomen worden door een illegaal. jij bent echt een hypocriet, ik hoorde van TemsoenT dat je echt lelijk bent. je bent gewoon een fokking bezemsteel. hier doe je zo lief en in het echt ben je een klootzak en je weet waar ik het over heb....toch Tebesoent? heb je het tegen mij a thamzaa ???? ik ken je niet , wil je niet kennen , en heb zeker niks tegen je gezegd ..

amira_roosje
09-04-2004, 00:04
heel grappig maar ik denk dat meisje zowiezo ni graag lastgevallen worden dan denken ze toch van die wilt met mijn voeten spelen dus je moet eigenlijk een beetje geluk heb dat ze je ook leuk vindt dat contact wil met maar ik hoop dat je haar tegenkomt veel groetjes amira

hawly
09-04-2004, 00:05

hebben we anissa1983 ook weer :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4 5