Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maroc jongeren worden kouffar

Pagina's : [1] 2 3

sabir18
08-04-2004, 23:11

Zeg hebben jullie het niet gemerkt dat tegenwoordig bijna zowat alle marokkaanse jongens niet meer moslim zijn. Bijna alle marokkanen die ik ken gaan de verkeerde kant op. ze bidden niet meer, drinken bier en andere alcoholische dranken, eten alles wat haram is, roken wiet en weet ik veel meer. Andere dingen zijn voor ze veel belangrijker zoals kleding, disco en hoe ze zo snel mogelijk geld kunnen verdienen op welke manier dan ook. Hebben jullie dat ook gemerkt of ligt het aan mij? P.s. hulde voor de marokkaanse meisjes die ik voorlopers van de islam vind wat betreft de marokkaanse gemeenschap

Scottie
08-04-2004, 23:17
Nou, wat is nu precies mis met integratie? Met het je thuisvoelen in het land waar je opa en oma naar toe wensten te gaan? Die meisjes die jij zo aanprijst als voorloopsters zouden wel eens achter kunnen gaan lopen. "Hardlopers" zo zegt een oud en wijs gezegde "zijn doodlopers". Trouwens, jij kent volgens mij de verkeerde Marokkanen. Scottie, drugsvrij.

L3amrani
08-04-2004, 23:19
Spreek jij ze aan op hun gedrag? en wist je dat wanneer je een Moslim voor Kafir uitmaakt zonder te weten waarover je praat dat je zelf in ongeloof treed?. Laten we aub mensen niet verketteren, omdat alleen Allah soub7ana wa ta3ala weet wat er in de harten en gewetens speelt van mensen. De persoon die je nu ziet dealen (bijvoorbeeld), kun je morgen tegenkomen als een masha Allah praktiserende jongen. Beter doe je eraan om die mensen op een respectvolle manier te benaderen en uit te leggen wat ze verkeerd doen of hen te passeren en tijdens jouw gebed smeekgebeden voor hen maken,

islamicgirl3
08-04-2004, 23:30
Origineel gepost door Scottie Nou, wat is nu precies mis met integratie? Met het je thuisvoelen in het land waar je opa en oma naar toe wensten te gaan? Die meisjes die jij zo aanprijst als voorloopsters zouden wel eens achter kunnen gaan lopen. "Hardlopers" zo zegt een oud en wijs gezegde "zijn doodlopers". Trouwens, jij kent volgens mij de verkeerde Marokkanen. Scottie, drugsvrij. MENSEN, LUISTER ALLEMAAL NAAR MISTER SCOTTIE ''IMAM''! :jammer: Mooi geprobeerd kafier, mij zul je in ieder geval niet mee de hel insleuren! Veel succes verder, hoe meer mensen je wil laten dwalen, des te groter je straf zal zijn insh Allah!! :zwaai:

islamicgirl3
08-04-2004, 23:33

Origineel gepost door kaasje Geweldig nieuws!! mijn hele dag is weer goed Ja, en de hel is groot genoeg, zeg ik altijd...(kijken of je dag dan nog goed is, als je voor Allah ta3la zal staan) Moge Allah swt ze leiden, amin! Er is geen kracht of macht buiten die van Hem.

lady_nl
08-04-2004, 23:39
Origineel gepost door islamicgirl3 Moge Allah swt ze leiden, amin! Er is geen kracht of macht buiten die van Hem. Ik ben het met je eens, de oorzaak is grotendeels te wijten door gebrek aan Islamitische kennis. Daarmee bedoel ik niet alleen wat halal en haram is. Maar ook de biografien van onze geliefde profeet Mohammed (vzmh), Allah (swt), de metgezellen(moge Allah tevreden zijn met hen), de vrouwen van onze profeet --> die ook onze moeders zijn (moge Allah tevreden zijn met hen). Meschien is het beter om een oplossen te zoeken. Ik vind het persoonlijk wel zielig dat ze hun geluk moet vinden in alcahol, de disco en nog meer van dat soort onzin. Maar Alhamdoellilah zijn het er niet zo veel, degene die de juiste pad volgen zijn hebben het veel te druk met hun leven, onderzoek in Islam, voeden hun kinderen op, noem het maar op. Nogmaals het is beter om een oplossing te zoeken...

Deliana
08-04-2004, 23:46
Origineel gepost door kaasje Ik zal je wat vertellen er bestaat geeen hel dit is gewoon een onderdeel van een grote leugen. De hel wordt gebruikt om arme, onwetende en domme zieltjes angst aan te jagen. Enne er is ook geen hemel, dit is het dit is alles en als je het hier slecht hebt is het pech. Bron ???

L3amrani
08-04-2004, 23:53
Origineel gepost door khabkiller ie uitgepoepte kontworm stoer heh achter je beeldscherm met je brilletje op a kanker geboren miskraam mohim ik schenk geen aand8 meer aan jou ga je vader pijpe voor zakgeld zoals gewoonlijk thalla mensen.. :D

Deliana
08-04-2004, 23:53
Origineel gepost door kaasje he niet over mijn brilletje beginnen, daar kan ik niet tegen. Als mensen over mijn brilletje beginnen wordt ik altijd heel emotioneel. o wacht .... laat maar. Ik heb geen bril Volgens mij zijn er wel meer dingen die jij niet hebt. ;)

lady_nl
08-04-2004, 23:54
Origineel gepost door khabkiller ie uitgepoepte kontworm stoer heh achter je beeldscherm met je brilletje op a kanker geboren miskraam mohim ik schenk geen aand8 meer aan jou ga je vader pijpe voor zakgeld zoals gewoonlijk thalla mensen.. Beste broeder verlaag je niet tot die taal dat behoort niet bij een Moslim. Er zijn ook kinderen en vrouwen die deze woorden shockerend vinden. Salam alikoum, Moslima

CitriC
08-04-2004, 23:55
Origineel gepost door Scottie Nou, wat is nu precies mis met integratie? Met het je thuisvoelen in het land waar je opa en oma naar toe wensten te gaan? Die meisjes die jij zo aanprijst als voorloopsters zouden wel eens achter kunnen gaan lopen. "Hardlopers" zo zegt een oud en wijs gezegde "zijn doodlopers". Trouwens, jij kent volgens mij de verkeerde Marokkanen. Scottie, drugsvrij. Ten eerste valt geloof niet te integreren. Ten tweede leg mij uit hoezo die meiden achter zouden kunnen gaan lopen, of is dat gewoon zo omdat een oud wijs gezegde dat zegt. Ten derde, jij bent volgens mij niet drugsvrij, je hebt nog altijd je dagelijkse dosis frustreer een marokkaan via internet nodig.

sabir18
08-04-2004, 23:57
Wat ik bedoel met de marokkanen die ik ken zijn niet zozeer m'n vrienden, maar in het algemeen de marokkanen die ik tegen kom op m'n werk of op school. ik praat met ze over deze onderwerpen maar ze geven gewoon toe dat ze niet bidden. de een drinkt bier voor je neus en in amsterdam is dat schering en inslag en de ander zegt tegen je dat ie de laatste tijd wat vergeetachtig word omdat ie teveel wiet rookt. de reden van deze topic is omdat ik de situatie zorgelijk vind en ik denk ook dat dit de redenen zijn waarom er een kloof is tussen de maroc meisjes en jongens, de meisjes willen toch liever iemand die moslim is en niet hypocriet of schijnheilig of kaffir is of niet?

sabir18
09-04-2004, 00:10
Origineel gepost door said2 vriend die jongens vind je niet op internet ,ga ze op zoeken of zo ,en blijf op aan dringen tot ze gehoor geven ,of ga een leven leiden en laat iederen in zijn warden ,want als je zo door gaat heb je kans dat je een depresie op loopt net als kaasje Wat is er said2 ben jij een van die marokkanen met een iq van 0,2 waar ik het over heb. Ik veroordeel niemand want dat laat ik aan allah over, maar ik neem geen blad voor de mond en zeg eerlijk wat ik constateer.

CitriC
09-04-2004, 00:25
Origineel gepost door sabir 18 Wat is er said2 ben jij een van die marokkanen met een iq van 0,2 waar ik het over heb. Ik veroordeel niemand want dat laat ik aan allah over, maar ik neem geen blad voor de mond en zeg eerlijk wat ik constateer. Ja maar weet je wat het is, wat jij constateert zegt niets, terwijl jij het veelzeggend neerzet.

sabir18
09-04-2004, 00:34

Origineel gepost door said2 JA IK BEN ER EEN EN IK VIND NIET DAT JE HET RECHT HEB OM ZO OVER MIJ TE PRATEN ,IK PRAAT TOCH OOK NIET OVER JOU Wat is er moet ik zwijgen alsof ik een burqa op heb ofzo zoals ik al zei ik veroordeel niemand, maar dan moet je niet hypocriet of schijnheilg zijn of je bent moslim of je bent het niet er is geen middenweg.

Pagina's : [1] 2 3