Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje

LZN
03-04-2009, 14:47

Gisteravond zat ik op de computer... was niets aan de hand zat er al een half uur op. Opeens zat ie vast en kon ik niets meer doen. 5 sec later kreeg ik in blauwe scherm. Ik flipte em helemaal dus ik trok meteen de stekker eruit. Heb dus ook niet kunnen lezen wat er op het blauwe scherm stond. Kzag alleen witte letters. Toen heb ik em een uur niet meer aangeraakt en nu doet ie het opeens weer normaal. Wat kan het zijn? Ik schrok nogal namelijk omdat de pc pas anderhalf jaar oud is..

ik_zoek_jou_
04-04-2009, 15:35
kijk naar je geheugen modules....

VICE
04-04-2009, 16:28
zone alarm misschien zijn het hackers is namelijk een firewall

ik_zoek_jou_
05-04-2009, 13:02
heeft niet met hckers/firewall te maken.. en wtf is zone alarm????

Butterfly_B
05-04-2009, 13:07

Gisteravond zat ik op de computer... was niets aan de hand zat er al een half uur op. Opeens zat ie vast en kon ik niets meer doen. 5 sec later kreeg ik in blauwe scherm. Ik flipte em helemaal dus ik trok meteen de stekker eruit. Heb dus ook niet kunnen lezen wat er op het blauwe scherm stond. Kzag alleen witte letters. Toen heb ik em een uur niet meer aangeraakt en nu doet ie het opeens weer normaal. Wat kan het zijn? Ik schrok nogal namelijk omdat de pc pas anderhalf jaar oud is. dat had ik nou ook:kwaad: ik d8 daar gaat mijn pc