Bekijk originele versie : Snak Naar Sksueel Contact Onder Een Hoofddoek
NIETS IS WAT HET LIJKT WIL IK MET DIT VERHAAL LATEN ZIEN.
DIT IS ECHT WALGELIJK GEWOON.IK ZAL DAAROM MAAR NIET IN DETAILS TREDEN..........
WIJ ALS MEISJES MAAKTE ALLEMAAL WELEENS MEE DAT WE MEISJES MET HOOFDDOEKJES OP UIT HUIS S`MORGENS ZAGEN KOMEN EN
VERVOLGENS OP SCHOOL ZAGEN MET MAKE UP STRAKKE KLEDING PARFUM LOSSE WILDE KRULLEN....
OF JE KIJKT OP EERSTE OPZICHT
ZIE JE EEN NETTE VROUW MET HOOFDOEK EN EEN JAS ZE STAPT VERVOLGENS DE TREIN IN EN TREKT ALLES ONDERWEG EVEN UIT.
EN ER KOMT EEN KORT ROKJE TEVORSCHIJN EN GEBLONDEERDE HAREN, MET HET SPIEGELTJE EN MAKE UP IN HAAR TASJE EN DE SIGARETTEN ONDER HAAR HOOFDDOEK VANDAAN.....
VOOR DE MENSEN DIE DENKEN DAT DIT ONZIN IS NEEH HET GEBEURT ECHT....DIT SOORT DINGEN ZIE IK DAGELIJKS....
DAN DENK IK BIJ MEZELF ZE ZIJN NOG JONG HET IS ZE GEDWONGEN, WAAR MOET DIT HEEN.
TOT MIJN VERBAZING HAD IK AFGELOPEN WEEK EEN DIEPGAAND GESPREK MET ME ZUS,HAAR MAN ZIJN NEEF.
HIJ DIE ME ALTIJD VERTELDE DAT MEISJES MET HOOFDDOEK VEEL BETER WAREN.HIJ HAD SPIJT GEHAD DAT DIT OOIT UIT ZE MOND WAS GEKOMEN.
IK ZAL HET IN HET KORT SAMENVATTEN:
MENEER MAAKT EEN AFSPRAAKJE BIJ TMF CHAT MET EEN MAROKAANSE
HIJ WIL GRAAG IETS SERIEUS WAAROP ZEI REAGEERT.
ZE SPREKEN AF STATION........
ZE IS EEN BEELDSCHONE OM TE ZIEN HOOFDDOEKJE CORRECT GEKLEED.ZE MAKEN EEN PRAATJE EN ZE ZEGT DAT ZE WAT MOET OPHALEN VAN HAAR HUIS NIEMAND IS THUIS ZE ZIJN NAAR FAMILIE IN BELGIE IK LOGEER BIJ ME TANTE.BLA BLA BLA
ZE STELT VOOR ANDERS EVEN EEN KOPJE THEE TE DRINKEN.
VOORDAT HIJ OP DE BANK KON ZITTEN KWAM ZE AL BLOOT DE KAMER INGELOPEN HAD MUZIEK OPGEZET EN BETASTE HEM.
HET WERD NIET ALL1 DAT NEEH ALLES EROP EN ERAAN ****
PY.EN BE..EN TRE..EN VI..E.EN. ECHT ALLES DUS
ZONDER SCHAAMTE. NA EEN KLEINE 3 KWARTIER ZEGT ZE IK MOET ME EVEN OPFRISSEN ZE KOMT TERUG IN HAAR CORRECTE KLEDING HOOFDDOEKJE MET EEN STRAKS GEZICHT ZEGT ZE,
IK BEL JE WEL , ALS IK WEER ZIN HEB........
TFOEEEEEEEEEEEEEE DEZE MEID WAS 17 DAT IS TOCH ACHTERLIJK.
IK WEET DAT DIT GEEN BLA IS WANT ANDERS HAD DE ME ZUS HET NOOIT VERTELT.
DIT ZEGT AL GENOEG...............VOOROORDELEN KLOPPEN NIET
Guadaloupe
02-11-2002, 23:57
awilie :schok: sragfiroelah, zij is echt loca!!!
het is niet altijd what you see is what you get
Nederkaan
02-11-2002, 23:58
zo'n zogenaamd marokkaans meisje is hartstikke verkeerd bezig,
maar wat vind je van de mannen die ingaan op dit soort uitnodigingen?
zijn die niet even erg?
just a statement.....
JA vind je logisch waarom ze een hoofddoek draagt : Ze wilt mensen de indruk geven dat ze Goed is.
En niet laten zien aan de Marokkaanse gemeenschap dat ze slecht bezig is.
Die meid weet heus wel dat iedere persoon die haar ziet gelijk denkt.Dat is een Goede Meid, de hoofddoek is haar perfecte dekmantel om te doen en laten wat ze wilt!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh eigenlijk had die jongen haar een vette SCOT moeten geven en haar achter moeten laten in haar nakie hahahaha, maar is echt niet normaal nee jeeeh zeker in rotterdam gebeurt ofzo??
xxxiessssssss
Boyfriend
03-11-2002, 02:11
Een S.LE.T.J.E die andere oprechte hoofddoekdragende meisjes zwarte naam geeft zodat vooroordelen ontstaan en de zekerheid zal wegvallen. Door zo'n wijf, komen anderen in de problemen.
xxTigerxx
03-11-2002, 02:28
NO RESPECT!!
[QUOTE]Origineel gepost door Jamal19
[B]Hallo,
Maar dat zijn alleen de meisjes die zijn gedwongen om een hoofddoek te dragen... ik durf te wedden dat een meisje die een hoofddoek uit haar eigen wil draagt nooit zoites zal doen....
Ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag ik ken er genoeg. Als ze een hoofddoek dragen dan winnen ze sneller het vertrouwen van pappa. Die denkt dan mijn lieve dochter is op het goede pad ze zal wel niks verkeerds doen want ze draag een hoofddoek.
vergelijk het maar met een crimineel die een politie uniform aan heeft.
ja we hoeven ons niet druk te maken,
en sowieso ook al is dit meisje gedwongen een hoofddoek te dragen
moet ze daarom gelijk tot het uiterste te gaan.
wat ik hiermee wou laten zien.....is gewoon.
niemand is hetzelfde of je nou nederlands marokaans met of zonder hoofddoekje....elk meisje heeft haar eigen manier om haar gevoelens te uiten. en natuurlijk is die jongen niet okay.....tuurlijk niet.
ze heb hem niet verkracht toch.....
GoudenGids
03-11-2002, 20:21
Tuurlijk moeten we ons wel druk maken, het is al een egoistische wereld waarin we leven. Laten we eens aan een ander denken dan onszelf. Wat een walgelijke vent die man's neef!!!! Dat hij misbruikt maakt van een 17-jarige meisje dat r zaken niet inorde heeft....Echt Triest!! :kwaad:
hij is zelf ook pas 19 hoor.
dus wat is dat nou voor onzin.
dus als ik in me bloodje de kamer inloop naar
een jongen die ik wil,dan maakt die jongen dus ook gebruik van
mij als hij er op ingaat wat een bull-shit als dat meisje nou
14 was ofzo okay weet je maar 17 hou op hoor.
dus me nicht die was op haar 17e getrouwd dus hebben
haar ouders familie en man gebruik van haar gemaakt???
bull- shit
DESPERADA
03-11-2002, 20:32
Origineel gepost door GoudenGids
Tuurlijk moeten we ons wel druk maken, het is al een egoistische wereld waarin we leven. Laten we eens aan een ander denken dan onszelf. Wat een walgelijke vent die man's neef!!!! Dat hij misbruikt maakt van een 17-jarige meisje dat r zaken niet inorde heeft....Echt Triest!! :kwaad:
:goedzo: Ja JuisT heM........ Ze zijn allebei even fouT...!! De neef had haar er op moeten wijzen dat ze zwaar verkeerd bezig was, en zij.......... La Hawla, wa laqoetoe illa billah!!!!!
Geen woord voor....... :jammer:
Boyfriend
03-11-2002, 20:35
Het blijkt dat meisjes al zo ver kunnen gaan, dus meisjes zijn ook erg! Of ze nu hoofddoek draagt of niet, het doet er niet toe, want je leert een persoon niet kennen aan z'n uiterlijk.
De jongen is zéker in fout gegaan omdat hij toestemde op haar daden. Hij is ook dus in fout en treft evenveel schuld als die goedkope ***************
GoudenGids
03-11-2002, 20:41
Origineel gepost door sherine
hij is zelf ook pas 19 hoor.
dus wat is dat nou voor onzin.
dus als ik in me bloodje de kamer inloop naar
een jongen die ik wil,dan maakt die jongen dus ook gebruik van
mij als hij er op ingaat wat een bull-shit als dat meisje nou
14 was ofzo okay weet je maar 17 hou op hoor.
dus me nicht die was op haar 17e getrouwd dus hebben
haar ouders familie en man gebruik van haar gemaakt???
bull- shit
Dus het feit dat die jongen 19 is maakt t allemaal goed???Da's pas bullshit.
Hij heeft toch hersens en staat vrij om die te gebruiken...toch?
En jouw voorbeeld van je nicht die ging trouwen: wat een slecht-voorbeeld dat er nix mee te maken heeft.....Tuurlijk hebben ze geen gebruik van haar gemaakt, tenzij ze om en om haar een beurt gaven (tja ik weet niet niet wat bij jou normaal is?)
Trouwen heeft er nix mee te maken.
Het gaat om een meisje dat (kennelijk psychisch niet in orde is) zichzelf aanbied aan een jongen (een jongen die 'nette' meiden belangrijk vond---)bewijs van hersenen) en die jongen die maakt daar mooi gebruik van.....dat ie zich niet doodschaamt, maar dit blijo aan jullie thuis bij t eten vertelt :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.