Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : parfumliefhebbers, vraag je voor jullie

z_chiloha
03-04-2009, 14:21

als jullie parfum kopen, wat is er dan belangrijk de inhoud of de naam en de vorm van het flesje. bedoel als je buiten loopt, dan ruikt een andere parfumliefhebber gelijk wat je aan hebt toch? niet aan de hand van het flesje of de naam want die zit ergens thuis in/op een kastje. Wisten jullie dat als jullie pafum kopen in een dure zaak, er 80% betaald word voor de vorm van het flesje en de merknaam? 20% gaat uit naar de inhoud. Het is toch een droom als je maar 19.90 euro zou moeten betalen voor een flesje van 100ml van het merk j adore van Christian Dior voor de dames of black code van Giorgio Armani voor de heren? Nee geen neppe geurtjes waarvan je honderd keer moet spuiten zodat de geur er de hele dag in blijft, maar een origineel geurtje waarvan je maar 1 keertje hoeft te spuiten dankzij 20% concentraat, verpakt in een doodgewoon flesje. Je draagt toch de geur,niet de verpakking? Wel, dat kan allemaal. Als je interesse hebt, dan mag je het mij altijd laten weten per pm

_Perfectionist_
03-04-2009, 14:43
Mooi gepraat, maar het is allemaal onzin.

z_chiloha
03-04-2009, 14:47
helemaal niet. Als het nep was waarom dan in een andere verpakking steken? dan hou je het tog in dezelfde verpakking en licht je mensen maar op aan de lopende band. als het nep was zou ik het zelf niet eens verkopen. ik hou mij daar niet mee bezig. maar het zij zo als je het niet gelooft, jammer voor jezelf. Als je liever 50 euro meer betaald voor de naam en de vorm van het flesje die je na gebruik toch weggooit, dan hou ik je niet tegen.

emshoum19
03-04-2009, 16:49
Pure onzin het is en blijft gewoon nep. Ik snap niet waarom mensen dat niet willen inzien. De inhoudt in die flesjes zijn misschien wel bijna hetzelfde maar het is en blijft een neppe geur. Net zoals namaak uggs die lelijke schoenen. De echte haal je erzo uit net zoals parfum wanneer je deze in een neppe flesje stopt blijft het nep.