Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Me moeder is gek aan het doen!!! helpp!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

SOUTJE_A
03-04-2009, 13:37

salamou3alaikom zusters/ broeders Ik wil jullie wat vragen me moeder zegt dingen die ze ziet die wij niet zien het is heel raar er waren 2 imams gekomen naar haar maar die konden niks voor haar doen... Ik heb heel veel stres aan me hoofd als ik met haar loop dan zit ze tegen mensen te schreeuwen en te schelden wat moet ik doen ja rab Wat kunnen we het beste doen voor me moeder zodat ze weer beter wordt!! help me aubbb met vriendelijke groet jullie zuster

SOUTJE_A
03-04-2009, 13:48
het is heel ernstig ik ben bang dat me moeder een geest heeft in haar dus aubbb help me

dunya-17
03-04-2009, 13:53
meskiena , meisje ik leef met je mee... het enige wat je kan doen , is gedult hebben en er met anderen over praten .. en ik hoop voor je familie en jou dat het allemaal goedkomt... gair insha'allah!

mina_undercover
03-04-2009, 13:55
Geduld meid. Probeer zo veel mogelijk voor haar te bidden en ad3iya te doen. InchaAllah word ze gauw beter. Ik denk dat je echt naar een imaam moet gaan dat veel kennis bezit op dat gebied.

btiesjuh
03-04-2009, 13:56

miss leidt aan schizofrenie Schizofrenie is een ziekte die gekenmerkt wordt door perioden met een verlies van de realiteit, zogenaamde psychotische perioden. Het verlies van de realiteit (gestoorde realiteitstoetsing) uit zich in zogenaamde "positieve symptomen": stoornissen van: • denken (o.a. wanen) • waarneming (hallucinaties) • Vreemd en bizar gedrag Naast die psychotische episoden is er sprake van een achteruitgang van het psychisch en sociaal functioneren, die met name tot uiting komt in zogenaamde "negatieve symptomen": • affectvervlakking (emotionele afstand, verlies van gevoel) • apathie (gebrek aan energie, initiatief en interesse) • asociaal (vermijden gezelschap, verminderde belangstelling voor omgeving, grote behoefte alleen te zijn • aandachtsvermindering (verminderde aandacht en concentratie) • anhedonie (verlies vermogen plezier te beleven) • spraakarmoede (alogie: weinig ideeën, vastklampen aan beperkt aantal onderwerpen)

FemmeUnique
03-04-2009, 14:09
Heeel Veeel Sterkee Inshallah Komt alles goed met je moeder!!

missy_metalsia
03-04-2009, 14:18
heyy schatjeee dat iss geen Schizofrenie , hollanderss noemen dat zoo...bij ons is het meestal dooor sihr gedaan!!!!!!!!

espanol
03-04-2009, 14:19
salaam meid ik leef echt met je mee..... heb ook zoiets meegemaakt maar dan met me zus....ze hadden bij haar foedoe gedaan....heeel lang verhaal....maar ik ken echt een SUPER MAAR OOK SUper imam masallah ik weet zkr dat ze goed geholpen kan worden...alleen is hij wel streng en je moet geen make-up en los haar gwn respectvol met lange kleding naar hem gaan hij komt van rotterdam pm mij als je zijn adres wil groets en ECHt gair inchallah zorg goed voor haar

SOUTJE_A
03-04-2009, 14:26
salaam meid ik leef echt met je mee..... heb ook zoiets meegemaakt maar dan met me zus....ze hadden bij haar foedoe gedaan....heeel lang verhaal....maar ik ken echt een SUPER MAAR OOK SUper imam masallah ik weet zkr dat ze goed geholpen kan worden...alleen is hij wel streng en je moet geen make-up en los haar gwn respectvol met lange kleding naar hem gaan hij komt van rotterdam pm mij als je zijn adres wil groets en ECHt gair inchallah zorg goed voor haar heey meid mag ik dan aub die nummer der van dank je

SOUTJE_A
03-04-2009, 14:27
ik vind het allemaal heel lief van jullie wollah dank je weet je wat et is heb hartstikke veel meegemaakt in me leven waardoor ik nu al helemaal gek van ben geworden ik heb ook zo een vermoeide dat er wat is gedaan bij me moeder, maar ghair insahallah bedankt allemaal

MAKEUPJUNK
03-04-2009, 14:50
Moge allah (swt) jou moeder helpen meidd...

Cobraatjee
03-04-2009, 14:50
Ik zou maar oppassen met naar die klote hollanders te gaan. Ze roepen hier wel psychose en schizofrenie ofzo iets, maar daar moet je niks van geloven.Immers het zijn Kaffirs, ze geloven niet in geesten.Eerst naar een imam gaan!!!! Ik ken een meisje die echt gek aan het worden was. Ze ging hulp zoeken bij een geestelijke instelling. Na een maand kreeg ze te horen dat ze een psychose had en dat ze dringend medicijnen moest slikken. Maar haar vader heeft een Imam daarna bij gehaald. Hij reciteerde Koran over haar en na twee weken was ze gewoon NORMAAL, subhanallah. Met andere woorden luister nooit naar die klote hollanders! Voor hetzelfde geldt had dat meisjes wel pillen genomen en was ze eraan verslaafd!

Cobraatjee
03-04-2009, 14:53
De Koran is als een medicijn gekomen, voor geestelijke klachten (ongeacht de oorzaak)

espanol
03-04-2009, 14:56
heey er hebben mij een aantal dames een pm gestuurd van dat jullie die nr willen....ik ga vanavond op bezoek bij me zus en zal gelijk zijn nr vragen......dus beloofd morgen inshalleh hebben de nr van imam

SOUTJE_A
03-04-2009, 14:56

Ik zou maar oppassen met naar die klote hollanders te gaan. Ze roepen hier wel psychose en schizofrenie ofzo iets, maar daar moet je niks van geloven.Immers het zijn Kaffirs, ze geloven niet in geesten.Eerst naar een imam gaan!!!! Ik ken een meisje die echt gek aan het worden was. Ze ging hulp zoeken bij een geestelijke instelling. Na een maand kreeg ze te horen dat ze een psychose had en dat ze dringend medicijnen moest slikken. Maar haar vader heeft een Imam daarna bij gehaald. Hij reciteerde Koran over haar en na twee weken was ze gewoon NORMAAL, subhanallah. Met andere woorden luister nooit naar die klote hollanders! Voor hetzelfde geldt had dat meisjes wel pillen genomen en was ze eraan verslaafd! ja daar heb je echt gelijk in wollah,, dan doen we ook niet we hebben al 2 imams laten komen naar ons maar die hadden ook niet zoveel gedaaan voor haar ze hebbben koraan gelezen voor haar ze zat alleen maar te huilen en als ze de adan hoort enz mohiem echt erg wollah

Pagina's : [1] 2 3 4