Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kittens in een Glazen pot als souvenier

Pagina's : [1] 2 3

ZeYNeP_Z
08-04-2004, 21:24

Beste mensen, Ongeveer een jaar geleden kreeg ik een email met daarin de vraag of ik mijn naam wou zetten onder een handtekening actie tegen een 1 of andere Japanse of Chinese meneer die kittens van nog maar een paar weekjes oud levend in een glazen pot stopt (voor de sier of als speeltje voor een kind) en hun voor de rest van hun leven daar laat zitten. De pot is zelfs kleiner dan de katjes zelf.Ze worden er LETTERLIJK ingepropt. Wanneer de kat in de pot zit, word er een gat in geboord voor de pen waarmee de poes mee word gevoed om in leven te blijven... De poes word helemaal gek van de boor en draait door. Maar nu een jaar later is het nog steeds niet gelukt om deze barbaarse man en mensen die hem adoreren en deze "souveniers" van hem kopen,te laten stoppen met deze gruwelijke daden. Als je een dierenliefhebber bent en dit wilt voorkomen wil je aub dan helpen door een email te versturen naar de webmaster? Email:webmeowster@bonsaikitten.com Hier een aantal foto's: Van deze poes staan de ogen helemaal rood omdat de poes ontzettend bang is voor de boor... http://www.bonsaikitten.com/drilling.jpg http://www.bonsaikitten.com/insertion.jpg http://www.bonsaikitten.com/gray.html De site is : www.bonsaikitten.com Alvast bedankt.

a3ir
08-04-2004, 21:33
Zeynep,blijft die kat in die pot tot hij\zij dood gaat:confused:

ZeYNeP_Z
08-04-2004, 21:34
Origineel gepost door a3ir Zeynep,blijft die kat in die pot tot hij\zij dood gaat:confused: Ja air, tot ze dood zijn.En ik denk dat dat niet lang duurt.Arme beesten :(

a3ir
08-04-2004, 21:38
Origineel gepost door ZeYNeP_Z Ja air, tot ze dood zijn.En ik denk dat dat niet lang duurt.Arme beesten :( Doen de autoriteiten der niks aan?

tonk
08-04-2004, 21:42

Lieverds, het is niet echt hoor.

henray
08-04-2004, 21:42
walgelijk: dit soort mensen dienen hèèl zwaar gestraft te worden voor zulke ziekelijke praktijken.

henray
08-04-2004, 21:51
Origineel gepost door tonk Lieverds, het is niet echt hoor. it crossed my mind maar ze zitten wel in het potje.

a3ir
08-04-2004, 22:07
Origineel gepost door kaasje Deze HOAX is ongeveer 5 jaar oud, zijn onze Marokkaanjes weer wat traag. welke marokaantjes kaasje?

tonk
08-04-2004, 22:11
Het heeft natuurlijk wel wat: katjes klein proberen te houden. Als ze klein zijn, zijn ze op hun schattigst! Tv-tip: de serie Poesjes. Een nestje jonge poesjes werd gefilmd van toen ze 3 weken oud waren tot 11 weken oud. Vanaf donderdag 15 april elke week om 1815 op Nederland 3. KIJKEN!

henray
08-04-2004, 22:23
Origineel gepost door kaasje Ik kijk liever naar poesjes tussen de 18 en 25 jaar :) zijn ook heel schattig :D

Scottie
08-04-2004, 22:30
Nou, maar mag dan voor de laatste keer bin-Laden in mijn laatste conservenpotje? Ik stuur foto's van zijn groeiproces ... Scottie.

tonk
08-04-2004, 22:51
Origineel gepost door Scottie Nou, maar mag dan voor de laatste keer bin-Laden in mijn laatste conservenpotje? Ik stuur foto's van zijn groeiproces ... Scottie. Heb je niet nog ergens een 1 na laatste conservenpotje? Kan daar Bush leuk in. Zet ze gezellig met z'n 2tjes naast elkaar in de vensterbank.

ZeYNeP_Z
08-04-2004, 23:12
Origineel gepost door a3ir Doen de autoriteiten der niks aan? Ze verwijderen die site steeds, maar het komt steeds weer opduiken.De FBI (?) schijnt er nu bezig mee te zijn. :confused: [i]Lieverds, het is niet echt hoor.[/B] Het is echt, Tonk. De reden waarom die poesjes in zo'n kleine glazen pot passen, is omdat hun botten nog elastisch zijn.Als je zo'n kitten op de grond gooit zal het hoogwaarschijnlijk STUITEREN!! Ik twijfel er echt niet aan. Mja what a sick world :kwaad:

Deliana
08-04-2004, 23:21
Origineel gepost door tonk Lieverds, het is niet echt hoor. Ik hoop dat je gelijk hebt Tonk, want dit is wel heel erg wreed. Als ik die foto's bekijk, wordt ik verdrietig. :(

Deliana
08-04-2004, 23:34

Origineel gepost door kaasje Halve mongool dit IS een HOAX... 1) je gelooft het in eerste instantie 2) je gelooft het nog steeds als iemand tegen je zegt dat het niet waar is. 3) Als je het nu nog steeds gelooft ben je echt heeeel heeeel dom. ps. je gelooft zeker ook in Allah Ga even lekker in Google zoeken op hoax + kitten, dan kan je een paar duizend pagina's vinden waarop staat dat het niet waar is. Zal ook wel wat op de FBI site staan die worden wel vaker gebruikt om iets "geloofwaardig" te laten blijken. En wat is jouw excuus Kaas? :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3