Bekijk originele versie : waarom zijn hollanders zo ****ing gierig
CharlieDaSilva
08-04-2004, 20:21
TFOEEEE
Echt niet normaal hoe gierig die mensen zijn....
in ieder geval een groot gedeelte ervan
kword er echt sick van
Omdat als ze weten met wie ze omgaan als jij hun vriend bent!!!
Dat is niet gierig, maar dit noemen we SLIM!!!
Stommeling...
CharlieDaSilva
08-04-2004, 20:44
Origineel gepost door Chyhaan
Omdat als ze weten met wie ze omgaan als jij hun vriend bent!!!
Dat is niet gierig, maar dit noemen we SLIM!!!
Stommeling...
je voelt je duidelijk aangesproken
ewa is cool h e r o i n e h o e r t j e
:zwaai:
Origineel gepost door CharlieDaSilva
je voelt je duidelijk aangesproken
ewa is cool h e r o i n e h o e r t j e
Dit zegt al genoeg over je.....
Jij bent een profiteerder en dat afschuwd de mens...
Vandaar dat ze een knoop in hun portomonee leggen als ze met jou zijn:lol:
MyRoZiaH
08-04-2004, 21:24
Ja klopt.. Als je samen met een vriendin ofzo bent en je gaat eten bijvoorbeeld .. Moet alles perse apart afbetaald worden ofzo .. of als de een betaald ... zeggen ze gelijk eey krijg nog 3 euro van je .. Ik zou dat nooit doen ..
zine_el_arbi
08-04-2004, 21:43
Soo Nederlanders zijn Gatarlijk Gierig men :wow:
zine_el_arbi
08-04-2004, 22:06
marokkanen zijn dieven tfoeee
:hihi:
belgen zijn ook gierig hoor niet allemaal maar toch laat mij eens vertellen wat ik een tijdje terug meegemaakt heb:
er was en meid aan het praten met mij en toen kwam der vriendin langs allebei belgen natuurlijk en die meid die met mij aan het praten was zei tegen die andere mmmmmmm lekkere koekjes heb je daar mag ik een stuk die vriendin van haar zegt:neen!!zo!! ik was verbaasd nooit gedacht dat er zo'n mensen waren echt vreselijk en toen had je een meid die eens 50 cent had uitgeleend en toen die persoon dat na een week nog niet terug gegeven had ging ze naar de leerlingenbegeleidster,stel je voor!!!!
CharlieDaSilva
08-04-2004, 23:45
Origineel gepost door Try
:rolleyes: marokkanen zijn dieven tfoeee
moeilijk he
begrijpend lezen
CharlieDaSilva
08-04-2004, 23:47
Origineel gepost door zarazet
belgen zijn ook gierig hoor niet allemaal maar toch laat mij eens vertellen wat ik een tijdje terug meegemaakt heb:
er was en meid aan het praten met mij en toen kwam der vriendin langs allebei belgen natuurlijk en die meid die met mij aan het praten was zei tegen die andere mmmmmmm lekkere koekjes heb je daar mag ik een stuk die vriendin van haar zegt:neen!!zo!! ik was verbaasd nooit gedacht dat er zo'n mensen waren echt vreselijk en toen had je een meid die eens 50 cent had uitgeleend en toen die persoon dat na een week nog niet terug gegeven had ging ze naar de leerlingenbegeleidster,stel je voor!!!!
:hihi:
gadver
CharlieDaSilva
08-04-2004, 23:52
Origineel gepost door MyRoZiaH
Ja klopt.. Als je samen met een vriendin ofzo bent en je gaat eten bijvoorbeeld .. Moet alles perse apart afbetaald worden ofzo .. of als de een betaald ... zeggen ze gelijk eey krijg nog 3 euro van je .. Ik zou dat nooit doen ..
bij mij op stage zit wahed Jan Peter, geslaagd voor een of ander examen. Die collegĂ `s zeiken al 7 maanden aan zn hoofd voor traktatie. Hij rekt het al 7 maanden uit. Ewa toen kwam ik: zei die, we doen dan nu eindelijk de traktatie..dan vieren we gelijk jouw stage....kunnen we mooi de kosten delen.
:confused:
ik zo is cool....wat voor traktatie dan??
zegt ie: gewoon een drankje
Het gaat om 8 mensen...daarvoor moeten kosten gedeeld worden.
terwijl die zieligers nog goed betaald krijgen ook
IEG!!
laat maar zitten a JAN PETER ik betaal die drankjes wel zonder dat mn hartritme verstoord wordt.... :D
Sweet_Yasmin
09-04-2004, 08:44
De meeste Nederlanders zijn zeker gierig, dat is 1 van hun eigenschappen. Kunnen ze ook niks aan doen, denk ik.....:lol: :lol:
JudgmentDaY
09-04-2004, 10:15
Origineel gepost door CharlieDaSilva
TFOEEEE
Echt niet normaal hoe gierig die mensen zijn....
in ieder geval een groot gedeelte ervan
kword er echt sick van
Doen ze express achterlijk kind. Dit maakt ze slim.
CharlieDaSilva
09-04-2004, 10:29
Origineel gepost door Try
Moet jij perse reageren..? :rolleyes: Ga lekker even een topic openen ofzo. :aftel: :p
ik reageer standaard op domme ganzen zoals jij :zwaai:
terrorist2
09-04-2004, 10:32
nou ik denk dat veel mocro's pas gierig zijn wahaha ze klagen al wanneer de telefoon rekening 45 euro is inplaats van 42 dan breekt de hel los ik kan nog honderden van deze voorbeelden noemen haha hollanders zie je daar niet om klagen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.