Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je bent heel lang verliefd op een jonge/meisje en dang..

Pagina's : [1] 2

LoVeLy_HaNaN
08-04-2004, 20:15

leer je hem/haar kenne.. Ik was/ben 3 jaar verliefd op een jonge (geweest) en toen ik hem dit jaar heb leren kenne, viel hij me egt tegen.. :o :( Hebbe jullie dat owk? :confused: Dat je so lang verliefd bent..en dang opeens die persoon je tegenvalt? Jah ik weet dat niemand perfect is enso..maar toen ik hem leerde kennen en hij me tegenviel, toen pas kwam ht in me op, dat die jongen owk maar een mens is.. :o Egt raar man... :eek:

OujDa_LaDy
08-04-2004, 20:20
Je Zat In Een Fantasie Wereld..:maf:

alhoceimachaima
08-04-2004, 20:33
haha jah zkr faartje fantasie wereld jah ik was 1jaar verliefd en dit jaar leerde ik hem kenne ik dacht tfoee ya egjoer:ego:

ik_oke_is
08-04-2004, 20:35
Origineel gepost door LoVeLy_HaNaN leer je hem/haar kenne.. Ik was/ben 3 jaar verliefd op een jonge (geweest) en toen ik hem dit jaar heb leren kenne, viel hij me egt tegen.. :o :( Hebbe jullie dat owk? :confused: Dat je so lang verliefd bent..en dang opeens die persoon je tegenvalt? Jah ik weet dat niemand perfect is enso..maar toen ik hem leerde kennen en hij me tegenviel, toen pas kwam ht in me op, dat die jongen owk maar een mens is.. :o Egt raar man... :eek: had ik ook eens meegemaakt; ik was 23 jaar verliefd op een droomvrouw; toen ik haar eindelijk te pakken kreeg , bleek ze valse tandjes te hebben :maf:

appelsap
08-04-2004, 20:43

Origineel gepost door LoVeLy_HaNaN leer je hem/haar kenne.. Ik was/ben 3 jaar verliefd op een jonge (geweest) en toen ik hem dit jaar heb leren kenne, viel hij me egt tegen.. :o :( Hebbe jullie dat owk? :confused: Dat je so lang verliefd bent..en dang opeens die persoon je tegenvalt? Jah ik weet dat niemand perfect is enso..maar toen ik hem leerde kennen en hij me tegenviel, toen pas kwam ht in me op, dat die jongen owk maar een mens is.. :o Egt raar man... :eek: datzelfde had ik dus ook met mijn paard :D

LoVeLy_HaNaN
08-04-2004, 20:58
Origineel gepost door OujDa_LaDy Je Zat In Een Fantasie Wereld..:maf: Jah, maar tog is raar. Ik bedoel, je denkt dang dat hij egt super is en je vergeet eigenlijk dat hij owk maar een mens is.. :o En toen ik dat eindelijk besefte, wilde ik gewoon in tranen barsten :(

LoVeLy_HaNaN
08-04-2004, 20:59
Origineel gepost door ik_oke_is had ik ook eens meegemaakt; ik was 23 jaar verliefd op een droomvrouw; toen ik haar eindelijk te pakken kreeg , bleek ze valse tandjes te hebben :maf: Whaha :lol: :maf:

lilmaroc
08-04-2004, 21:26
huh, ik begrijp het niet helemaal..:maf:

LoVeLy_HaNaN
08-04-2004, 21:39
Origineel gepost door lilmaroc huh, ik begrijp het niet helemaal..:maf: Wat begrijp je niej? :D

sexywoman
09-04-2004, 14:59
wat een onzin..............

miss_saliha
09-04-2004, 16:42
Hahaha ewa dit had ik ook meegemaakt...op het laatst bleek dat ie echt niks waard was,niks meer of minder dan een normaale mensje op aarde was,was echt balen maar ja life goes on... :rolleyes:

SweetxAngel
09-04-2004, 16:49
hahahah jah dat is inderdaad raar..ipv dat als je iemand leert kennen dat je die gene nog leuker gaat vinden is het omgekeerd.. :confused:

Romeisa18
09-04-2004, 17:13
Heb ik ook megemaakt. Ik was een tijdje gek op een jongen. Later ging ik met hem om nu ik hem beter heb leren kennen,ben ik echt afgeknapt.

misses_mokhtari
09-04-2004, 17:17
heb ik nooit meegemaakt ik ben eigenlijk nooit echt verliefd geweest

minora
09-04-2004, 18:51

Nooit verliefd geweest

Pagina's : [1] 2