Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : E-Nummers

Pagina's : [1] 2

S.samira
02-04-2009, 16:30

Salam mensen, Ik heb een boekje gekocht, waar alle E nummers in staan. Als jullie een E-nummer met uitleg willen, ben ik bereid om het uit te leggen. Groetjes,

MissFatty
02-04-2009, 16:38
wat zijn e-nummers?

S.samira
02-04-2009, 17:06
Dat zijn ingredieënten die in producten zitten. ze zetten vaak alleen nummers.

S.samira
02-04-2009, 17:59
niemand die interesse heeft?

Asmae_
02-04-2009, 18:13

salaam alaikom e 500

S.samira
02-04-2009, 18:30
salaam alaikom e 500 Wa3alaikom salam. E500 - Natriumcarbonaat,Natriumwaterstofcarbonaat,Natrium sesquircarbonaat. Dit addidiet wordt gebruikt als rijstmiddel, synthetische zuurteregelaar en antiklontermiddel. Tot nu toe als onschuldig beschouwd

Shop_Aholic
02-04-2009, 21:11
wist je dat E120 luizenbloed is? ze sprayen dat op garnalen ensow zodat het roze wordt. ze doen het ook in marokaanse worst, en yoki en alle roze snoep. en het is egt waar hoor;)

S.samira
02-04-2009, 21:21
wist je dat E120 luizenbloed is? ze sprayen dat op garnalen ensow zodat het roze wordt. ze doen het ook in marokaanse worst, en yoki en alle roze snoep. en het is egt waar hoor;) E120 Cochenille, karmijnzuur, karmijn, Rode kleurstof. Risico's Hyperactiviteit, astma, eczeem, slapeloosheid. Vervaardigd uit fijngemalen insecten of via een chemisch proces. De resultaten van onderzoek naar bijwerkingen op de lange termijn op het reproductieve systeem en stofwisseling zijn tot nu toe nog niet beschikbaar. Mogelijk kankerverwekkende en mutagene stof. ZEKER VERMIJDEN VOOR KINDEREN :maf:

Shop_Aholic
02-04-2009, 21:30
E120 Cochenille, karmijnzuur, karmijn, Rode kleurstof. Risico's Hyperactiviteit, astma, eczeem, slapeloosheid. Vervaardigd uit fijngemalen insecten of via een chemisch proces. De resultaten van onderzoek naar bijwerkingen op de lange termijn op het reproductieve systeem en stofwisseling zijn tot nu toe nog niet beschikbaar. Mogelijk kankerverwekkende en mutagene stof. ZEKER VERMIJDEN VOOR KINDEREN :maf: Ja ze noemde het karmijn. maar weet je wat het is ALLES wat wij eten is bewerkte rotzooi (maar wel lekker:hihi: ) en al die E nummers zijn eigelijk de raarste dingen want als ze bijv op een verpakking zouden schrijven met luizenbloed koop NIEMAND het. daarom hebben ze e nummers.Do you get the picture:nerd:

S.samira
02-04-2009, 21:35
Ja ze noemde het karmijn. maar weet je wat het is ALLES wat wij eten is bewerkte rotzooi (maar wel lekker:hihi: ) en al die E nummers zijn eigelijk de raarste dingen want als ze bijv op een verpakking zouden schrijven met luizenbloed koop NIEMAND het. daarom hebben ze e nummers.Do you get the picture:nerd: ik ga vanaf nu echt wel op die dingen letten. Ik neem me boekje elke keer mee:D

rachideke
03-04-2009, 00:28
Ik zou ook graag zo'n boek willen van waar kun je het kopen... Want nu ik dit lees ga ik er ook op letten!!!

S.samira
03-04-2009, 00:37
Ik zou ook graag zo'n boek willen van waar kun je het kopen... Want nu ik dit lees ga ik er ook op letten!!! ik heb het van bol.com. Wat zit er in uw eten. http://img4.imageshack.us/img4/5404/boekje001.th.jpg (http://img4.imageshack.us/my.php?image=boekje001.jpg) het is zo een pocketboekje

ghaoula
03-04-2009, 09:53
E 471, E 482

CocaCola_chick
03-04-2009, 10:37
Dames, voor diegene die geen moestuin hebben waar alle verse groente, fruit, graan voor het brood, en koeien voor het melk, vandaan halen... raad ik je aan niet achter die E nummer te komen.... want werkelijk.... je durt dan NIETS meer te kopen... Terwijl mensen toch oud worden zelfs met die E nummers erin.... dus echt dood ga je er niet aan... of het gezond is is wat anders. Ik zou er voor de aller kleinste gewoon goed op letten dat ze van bepaalde stoffen niet te veel binnen krijgen.... Maar voor de rest JE MAAKT JEZELF GEK als je hieraan begint.....

Miepje2009
03-04-2009, 11:06

Salam mensen, Ik heb een boekje gekocht, waar alle E nummers in staan. Als jullie een E-nummer met uitleg willen, ben ik bereid om het uit te leggen. Groetjes, Hoi Samira, Je hebt geen boek nodig om hier achter te komen hoor. Check www.food-info.net, kies nederlands en dan het kopje E-nummers aanklikken, dan krijg je ze op een rij..... ;) Groetjes, Miepje

Pagina's : [1] 2