Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom raken mensen in paniek als hun mobieltje afgaat??

CharlieDaSilva
08-04-2004, 20:00

Als door een wesp gestoken gaan ze opstaan, fouilleren zichzelf als een gek van top tot teen, op zoek naar het lawaaierige mobiele hoogstandje.... daarbij geen rekening houdend met de mensen in hun buurt.....eenmaal opgenomen verwacht je sjie bevestiging van een miljoenendeal...maar in plaats daarvan hoor je: Waar ben je? - Supermarkt Wat doe je? - Boodschappen Oke - Doei Doei :confused: dan heb ik het nog niet eens over die TJINGO BELL CHRISTMAS ringtones van die illie marokkaantjes....wajauw :D

Chyhaan
08-04-2004, 20:09
Waarom raken mensen in paniek als hun mobieltje afgaat?? Ik heb geen flauw idee... Maar als je zou vragen waarom raken mensen in paniek als ze mij zien? Dan wist ik t antw wel!!!!

d0c25
08-04-2004, 20:32
"Maar als je zou vragen waarom raken mensen in paniek als ze mij zien? Dan wist ik t antw wel!!!!" en het antwoord is ?

Chyhaan
08-04-2004, 20:40
Als je hem niet ziet, dan voorkom je oogbeschadiging!!!

d0c25
08-04-2004, 21:19

oh, ik dacht dat je jezelf bedoelde toen je zei: Maar als je zou vragen waarom raken mensen in paniek als ze mij zien?

CharlieDaSilva
10-04-2004, 10:52
Origineel gepost door izyen_tamza ....:wat?!:..ik zet mezelf ook altijd vootrschut..:maf3:.. sappige details?? :o