Bekijk originele versie : waarzegger/waarzegster?
sweetyygurl
02-04-2009, 11:31
Een vriendin van mij is op zoek naar iemand die wat meer over haar kan vertellen. Je hebt mensen die met djenoens werken.....en so kunnen wete wat je hebt mee gemaakt en wat je nog mee gaat maken. Natuurlijk is dat niet altijd waar. maar tog is ze benieuwd. Kent iemandd zo een persoon??
Laat snel wete aub :goedzo:
missie_sirieus
02-04-2009, 11:35
ikk wil ook weten dan kan hij/zij me vertellen hoe mooi ik ben en dat ik iemand tegen kom met veel geld ( die heb ik al niet vandaar) maar meer is altijd welkom....
sweetyygurl
02-04-2009, 11:47
up up up upppp niemanddd ???
siham_2006
02-04-2009, 11:49
ta9illAh haram!!!!!!!!!!!!!!!
Crazyboy
02-04-2009, 12:08
inshallah krijg je kanker in je kut
sweetyygurl
02-04-2009, 12:12
thnxx voor de upp
trolly007
02-04-2009, 12:22
Een vriendin van mij is op zoek naar iemand die wat meer over haar kan vertellen. Je hebt mensen die met djenoens werken.....en so kunnen wete wat je hebt mee gemaakt en wat je nog mee gaat maken. Natuurlijk is dat niet altijd waar. maar tog is ze benieuwd. Kent iemandd zo een persoon??
Laat snel wete aub :goedzo:
Dat zulke mensen met djins werken zegt toch al genoeg.
Marueccoss
02-04-2009, 12:28
De Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd: ''Degene die gemeenschap heeft met een menstruerende vrouw of naar een waarzegster gaat ..heeft ongeloof begaan in hetgeen met wat Mohammed (vrede zij met hem) was neer gezonden''[Overgeleverd door al-Tirmidhi 135, Abu Dawood 3904, Ibn Maajah, 639 Zie ook Saheeh al-Targheeb, 2433 als Saheeh door Shaykh al-Albaani]
sweetyygurl
02-04-2009, 12:33
De Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd: ''Degene die gemeenschap heeft met een menstruerende vrouw of naar een waarzegster gaat ..heeft ongeloof begaan in hetgeen met wat Mohammed (vrede zij met hem) was neer gezonden''[Overgeleverd door al-Tirmidhi 135, Abu Dawood 3904, Ibn Maajah, 639 Zie ook Saheeh al-Targheeb, 2433 als Saheeh door Shaykh al-Albaani]
deze reactiess respecteer k zeer :goedzo:
maar ga dan niet uitschelden, want daar kom je niet ver mee..
moge Allah je belonen dat je me op deze manier het goede wilt wijzen.
Enn de rest die schelde.. jullie bewijze al hoe laag jullie zijn ;) dus daar ga ik geen uitspraaak over doen :goedzo:
deze reactiess respecteer k zeer :goedzo:
maar ga dan niet uitschelden, want daar kom je niet ver mee..
moge Allah je belonen dat je me op deze manier het goede wilt wijzen.
Enn de rest die schelde.. jullie bewijze al hoe laag jullie zijn ;) dus daar ga ik geen uitspraaak over doen :goedzo:
ja schelden is niet goed.
maar echthet is 1 van de grote zonden,we willen toch naar de paradijs gaan insallah voor alle moslims.deze leven is veel te kort, voor je het weet lig je onder de grond, en als je naarde waarzegster bent geweest dan weet je dat je naar de hel gaat,
inshallah krijg je kanker in je kut
met jou ben ik het eens hahahahah kanker in je kut hahahahah
Olandiaaa
21-01-2010, 21:40
Lieve zuster, ik raad je zeeeeer zwaar af om met waarzegsters en andere tovenaars in aanraking te komen.. a3oedhoe billahi.. Allah swt heeft het je niet toegestaan en enkel middels het tevredenstellen van Allah zullen onze harten rust vinden..
Als ik jou of je vriendin op een andere manier kan helpen mag je me gerust pm'en!
Liefs Olandiaaa
Ice-Qween
21-01-2010, 22:01
Ga echte leven zoeken meid.
waarom ben je zou nieuwsgierig naar dingen waarvan je weet dan het niet kan en mag. waarom juist altijd deze dingen.
laat me raden je wilt weten met wie je het bootje in zult stappen??? niets bijzonders meer he
nadia_29
22-01-2010, 09:53
De enige 'waar' dat ze zegt, is dat ze geld uit je zal slaan!!! De rest is bla bla bla........
1) 'je hebt een probleem' iedereen heeft toch problemen
2) 'mensen zijn jaloers op je' werkt altijd bij marokkanen
enz. enz.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.