Bekijk originele versie : Auww!!
angeldream
08-04-2004, 18:03
Wie heeft ook wel is kiezen laten trekken??
En dan heb ik het over de echte kiezen dus geen melk kiezen..
Wie heeft ervaring en kan mij vertellen of het heeeell erg pijn doet..
En ja.. ik moet er 4 weg halen MAAR WIL HET NIET!! BOEHOE :huil:
SNiF snIf WaArOm Ik??
je kies trekken is niet zo pijnlijk hoor! je word tog verdoofd, dan krijg je prikjes in je wang en tandvlees...dus je voelt nix...
en daarna ook niet!!
suc6
Vraag om een verdoving van de verdoving.
Klinkt een beetje tegenstrijdig, maar de verdovingsprikken kunnen goed zeer doen. Als ze om die pijn te verzachten een kleine verdoving geven, waar je amper wat van voelt, doet het allemaal geen pijn.
Sterkte!
alhoceimachaima
08-04-2004, 19:09
ik moest er 4laten trekken voor me beugel nu heb k hele mooi rechte tante en me beugel is er al heellang uit:D ben blij
beste angeldream,
ik heb zelf vier verstandskiezen laten trekken en ik moet zeggen dat het best meeviel.............
je wordt eerst verdoofd en daarna voel je er niks van....
het doet misschien een beetje pijn als de verdoving is uitgewerkt, maar daar krijg je pijnstillers voor die mij heel goed werkte....
ik kreeg van iedereen te horen dat je er opgezette wangen van kreeg, maar dat was gelukkig ni zo bij....
kben wel blij dat ze eruit zijn, want ze deden best pijn....
dus wees ni bang.......het komt allemaal goed!!!!
veel suc6...doei doei
fiedje
angeldream
09-04-2004, 13:28
DANK JE WEL VOOR JULLIE REACTIE'S..
Ik moet ze weg halen voor een beugel! Wel een beetje laat maarjah..
Maar durf het gewoon niet!! :huil:
Maar ik denk dat ik het wel ga doen!
Doegg
angeldream
09-04-2004, 13:46
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHH NEEEEEEE!!!
DAMNN, IK WAS EEN BEETJE OVERTUIGD DAT IK HET GING DOEN MAAR NU IK JE BERICHTJE LEES: NO WAY!!! AAAAHH IK BEN ECHT BANG MAN :huil:
_SiMa_FoR_LiFe_
09-04-2004, 15:44
Eerst verdoving..maarre dagen daarna krijg je pijn in je wangen
angeldream
09-04-2004, 20:36
En die pijn wil ik niet :(
MiSsS_PaRa
09-04-2004, 20:46
Heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel sterkte meid!!! ik ben zelf kapot bang voor de tandarts alleen vullen vind ik al erg :( maar zeg koran op ?? dat helpt bij mij en doe het gewoon denk aan de dag die derna komt dat je er dan vanaf bent en vraag verdoving..ALLIESH KOMT GOED ;)
DaNGeRouZLy
09-04-2004, 23:50
stelletje mietjes:melig:
is niks aan joh alleen is je wang even dik na die tijd en is het lastig met eten omdat er dan eten in die gat kan komen maar naar 3 dagen zo is het dicht:hihi:
C_OUJDIA
09-04-2004, 23:56
Je moet maar zo denken...
Het zal moeten gebeuren...en zal zo weer voorbij zijn!:D
Bidaouia21
10-04-2004, 01:03
Na de verdoving hoor je een beetje krrrakkk krrakkk gsshhh gsshh maar dan is het over.. SUCCES
Lady_moi
10-04-2004, 10:21
Wayaaw iedereen 4 kiezen laten trekken whahwahhawhahah :D
Me ² :melig2: En het waren nog prachtige kiezen da ik uit moest laten trekken :traan1:
Was ook voor me beugel toen :maf:
Gewoon da kriek krak vind ik griezelig :(
Verder valt het echt wel mee :goedzo:
PobriSita
10-04-2004, 10:55
pijnlijk
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.