Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse date

LZN
08-04-2004, 17:37

Sinds een paar dagen chat ik met een hele lieve Marokkaan, maar hij durft niet af te spreken met mij. Hoe moet ik dit aanpakken volgens jullie?.

Chatefemqemamu
08-04-2004, 17:39
je allebei aanmelden op de castreer-topic die geopend is :)

BentFes
08-04-2004, 17:43
Ieuw :eek:

TnawieMocro
08-04-2004, 17:50
Dus je bent homo? hahahah sorry schoot effe in de lach hahahaha. Sorry effe seriues, blok hem en verwijder die gozer en zoek een meisje als je in Allah gelooft;) :thala:

HalveWaarheid
08-04-2004, 18:06

Origineel gepost door Kurtje Nou ja zeg, in Nederland kun je gelukkig voor je geaardheid uitkomen. Helaas zijn er zowel in de Turkse als in de Marokkaanse gemeenschap mensen die wat achter lopen. Dat blijkt maar weer uit de reacties tot nu toe. Hoe zeg je trouwens 'Ik hou van je' in het Marokkaans tegen een jongen? Ik hou van je in het marokkaans is: Ezhie Neketlek oe nehwie emmoek! Graag gedaan! :)

Chatefemqemamu
08-04-2004, 18:10
Nou ja zeg, in Nederland kun je gelukkig voor je geaardheid uitkomen. de ziekte is diepgeworteld :jammer:

BentFes
08-04-2004, 18:11
Origineel gepost door Kurtje Nou ja zeg, in Nederland kun je gelukkig voor je geaardheid uitkomen. Helaas zijn er zowel in de Turkse als in de Marokkaanse gemeenschap mensen die wat achter lopen. Dat blijkt maar weer uit de reacties tot nu toe. Hoe zeg je trouwens 'Ik hou van je' in het Marokkaans tegen een jongen? Wij lopen niet achter en ook niet voor. Wij lopen op een hele andere weg. :) Als jullie zoveel mensen tegelijk misselijk kunnen krijgen, is er degelijk wat met jullie aan de hand en ligt het probleem niet bij ons. :hihi:

HalveWaarheid
08-04-2004, 18:12
Origineel gepost door Chatefemqemamu de ziekte is diepgeworteld :jammer: :giechel:

Chatefemqemamu
08-04-2004, 18:14
Origineel gepost door HalveWaarheid :giechel: pimmetje zei zelf dat we voor onze mening moesten uitkomen :ego: zelfs dieren weten hoe t moet! en dan komen homos slim doen :jammer:

HalveWaarheid
08-04-2004, 18:16
Origineel gepost door Chatefemqemamu pimmetje zei zelf dat we voor onze mening moesten uitkomen :ego: zelfs dieren weten hoe t moet! en dan komen homos slim doen :jammer: :giechel: Saf kga hier stuk! :giechel:

Chatefemqemamu
08-04-2004, 18:18
Origineel gepost door HalveWaarheid :giechel: Saf kga hier stuk! :giechel: we hebben nog steeds geen homofiele varkens gezien, dus el moumni had wel degelijk gelijk :D of bestaan homofiele varkes toch wel in de wondere wereld van homos Kurtje? :o

Echie
08-04-2004, 18:24
ik vind coel dat je erover uit komt.....Coel...en gewoon een keer afspreken met die jongen! vragen om een keer mee te gaan om iets te drinken ofzo... Suc6!!

miss_saliha
08-04-2004, 18:25
Ziekte!!! :jammer:

Safatjuh
08-04-2004, 18:46
ik vind coel dat je erover uit komt.....Coel...en gewoon een keer afspreken met die jongen! vragen om een keer mee te gaan om iets te drinken ofzo.. shame on U:o cool :rolleyes: