Bekijk originele versie : HuidsKleur
Salaam mensen..
Huidskleur geeft de afkomst prijs..van een persoon..
Maar je hebt natuurlijk ook mensen van de zelfde origine..met verschillende huidskleuren..
Stel..je bent blank en Marokkaan..zou het anders zijn (ander gevoel) als je donker was en Marokkaan..of maakt het niet uit..
stem of reageer of beide..
tha_lady
02-11-2002, 20:37
wat versta jij onder bruin??
laterZ :blauwkus:
Missrapster
02-11-2002, 20:39
wajow...mensen denken dat ik nl-s ben italiaans.....
Maar de meeste denken dat ik een alien ben...ik ben namelijk groen
Onslaught
02-11-2002, 20:40
hahahah groen zoals picoolo ofzo he hahahahah dodelijk:D
Camilla27
02-11-2002, 20:40
Origineel gepost door Mohammed Justice
Salaam mensen..
Huidskleur geeft de afkomst prijs..van een persoon..
Maar je hebt natuurlijk ook mensen van de zelfde origine..met verschillende huidskleuren..
Stel..je bent blank en Marokkaan..zou het anders zijn (ander gevoel) als je donker was en Marokkaan..of maakt het niet uit..
stem of reageer of beide..
he Mo alles oke? en hoe is het met de rest van het gezin...de kids en zo?
nou wat je vraag betreft : ik zelf ben heel blank...veel mensen denken dt ik geen marokaanse ben...maar verder heb ik er zelf geen moeite mee....ik heb van mij zelf donker blond haar en soms verf ik ze wel wat donkerder om misschien een beetje op een marokaanse te lijken :D :zwaai:
tha_lady
02-11-2002, 20:41
Origineel gepost door Missrapster
wajow...mensen denken dat ik nl-s ben italiaans.....
Maar de meeste denken dat ik een alien ben...ik ben namelijk groen
ehmmm....als ik naar jou kijk zou ik zeggen iets italiaans maar ook toch weer marokkaans maar dat komt denk ik omdat ik weet dat je marokkaans bent
Kimaatje
02-11-2002, 20:44
Ik ben gewoon normaal niet zwart en niet wit lijk wel op een mocro :rolleyes:
ik heb best een getinte huidskleur...word vaak voor spanjaar aangezien :rolleyes: terwijl ik gewoon echt op een marokkaan lijk
Origineel gepost door tha_lady
wat versta jij onder bruin??
Bruin van kleur.
Origineel gepost door Camilla27
he Mo alles oke? en hoe is het met de rest van het gezin...de kids en zo?
nou wat je vraag betreft : ik zelf ben heel blank...veel mensen denken dt ik geen marokaanse ben...maar verder heb ik er zelf geen moeite mee....ik heb van mij zelf donker blond haar en soms verf ik ze wel wat donkerder om misschien een beetje op een marokaanse te lijken :D :zwaai:
Alhamdu lilaah camilla..en met jou en je kleine schat alles ok..
Ok..Camilla ..aan jou kunnen ze niet zien of jij een Marokkaanse bent..is dat een voordeel..je wordt in ieder geval niet scheef bekeken..als je begrijpt wat ik bedoel
Origineel gepost door BaByCaKe
ik ben geen marokaanse maar ik ben BEIGE van huidskleur
Beige..ook
mooi :D
Missrapster
02-11-2002, 21:05
hahahah beige....ik ben gebroken wit...hihihihi;)
http://www.benetton.com/img-home/homepage-body.jpg
ChebMami
02-11-2002, 21:46
sallaam allemaal
ik ben bruin sommige denken dat ik surinaams ben :rolleyes:
Miss_Sammy
02-11-2002, 21:50
Ik ben zeer licht van huidskleur......een klein beetje getint. Men denkt vaak dat ik van alles ben, behalve Marokkaanse.....ik heb al heel wat gehoord. En zodra ze me horen spreken zonder accent, denken ze al helemaal dat ik geen Marokkaan ben. Mensen mogen alles van me denken, als ze maar weten dat ik trots ben op het feit dat ik Marokkaanse ben!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.