Bekijk originele versie : Waarom worden meisje zo hoogmoedig als ze verloofd zijn!
NadoriAmin
08-04-2004, 13:46
Hey weet ik de laatste tijd heb gemerkt?
Een aantal vriendinnen in mijn naaste omgeving zijn kortgeleden verloofd. Wat me ineens opvalt is het nieuwe gedrag dat ze vertonen? Ze denken ineens dat zij heel wat meer zijn dan de rest. Meisjes waarmee je heel goed mee omging, doen net of je lucht bent ineens?
Dan vraag ik me af?
Denken ze dat ze iets bereikt hebben wat een ander niet heeft? terwijl de andere niet eens die keuze wil nemen om te trouwen of verloven?
Of heeft THEO toch gelijk en worden ze door hun aanstaande ONDERDRUKT, en is dit een stapsgewijze plan om je van je bestaande vrienden af te komen? je weet vrienden en huwelijk dat gaat niet samen!
Hey k wacht op jullie reacties.......................
de groeten ,
Amin zie nador
CriMiNeeL_KaMaL
08-04-2004, 13:51
neen dat hangt van de persoonlijkheid af
ken ook veel meisjes die verloofd zijn die met mij goed waren
die nog steeds hetzelfde en even goed gedragen tegenover mij :maf:
Misschien heeft hun verloofde liever niet dat ze mannelijke vrienden hebben..
Mocro4eva
08-04-2004, 13:56
:hihi:
Niet alle meiden zijn zo, maar sommige wel. Ik heb het zelf meegemaakt. De ene dag zijn ze down to earth en de andere lopen ze naast hun schoenen. Als ze eenmaal getrouwd zijn wordt het vanzelf minder. :D
faaatje66
08-04-2004, 13:59
Origineel gepost door NadoriAmin
Hey weet ik de laatste tijd heb gemerkt?
Een aantal vriendinnen in mijn naaste omgeving zijn kortgeleden verloofd. Wat me ineens opvalt is het nieuwe gedrag dat ze vertonen? Ze denken ineens dat zij heel wat meer zijn dan de rest. Meisjes waarmee je heel goed mee omging, doen net of je lucht bent ineens?
Dan vraag ik me af?
Denken ze dat ze iets bereikt hebben wat een ander niet heeft? terwijl de andere niet eens die keuze wil nemen om te trouwen of verloven?
Of heeft THEO toch gelijk en worden ze door hun aanstaande ONDERDRUKT, en is dit een stapsgewijze plan om je van je bestaande vrienden af te komen? je weet vrienden en huwelijk dat gaat niet samen!
Hey k wacht op jullie reacties.......................
de groeten ,
Amin zie nador
wallah je hebt gelijk.....stuk of 6 "vriendinnen" van mij zijn verloofd en opeens is het zo van IK ben alles want IK ga trouwen .....echt opeens zijn ze helemaal veranderd....ze kijken op je neer... :jammer:
of gaan ze zeggen ewa fatima jij nog niet?
soms denk ik.............. WETEN ZE WEL WAT HET INHOUDT?
t is potjadorie toch geen trend of mode???? :confused:
NadoriAmin
08-04-2004, 14:04
Nou Faatje , volgens mij heb jij zoals mij de laatste mode trends gemist. Je hoort er echt niet meer bij als je niet verloofd of binnenkort gaat trouwen. Al blijf je 5jr lang verloofd , geen probleem.
Waag het niet om uit marokko ongehuwd terug te komen!!!
faaatje66
08-04-2004, 14:08
Nou Faatje , volgens mij heb jij zoals mij de laatste mode trends gemist. Je hoort er echt niet meer bij als je niet verloofd of binnenkort gaat trouwen. Al blijf je 5jr lang verloofd , geen probleem.
Waag het niet om uit marokko ongehuwd terug te komen!!!
pfff kom je iemand tegen in de bus ofzo...normaal gesproken vraag je HOE GAAT HET ERMEE., maar nee hoor de eerste vraag die ik van hun hoor is BEN JE ONLANGS NOG OM JE HAND GEVRAAGD... :confused: :confused:
wat gaat hun dat aan?
sorry hoor maar een beslissing met zo'n groot gevolg kan ik niet een twee drie bij de eerste de beste nemen hoor...
Maar ja...ik heb nooit wat om mode en trends gegeven...
IK MAAK MN EIGEN STYLE
:bril:
;)
Sweet_Yasmin
08-04-2004, 14:12
Origineel gepost door faaatje66
pfff kom je iemand tegen in de bus ofzo...normaal gesproken vraag je HOE GAAT HET ERMEE., maar nee hoor de eerste vraag die ik van hun hoor is BEN JE ONLANGS NOG OM JE HAND GEVRAAGD... :confused: :confused:
wat gaat hun dat aan?
sorry hoor maar een beslissing met zo'n groot gevolg kan ik niet een twee drie bij de eerste de beste nemen hoor...
Maar ja...ik heb nooit wat om mode en trends gegeven...
IK MAAK MN EIGEN STYLE
:bril:
;)
Wallah ila je hebt echt gelijk. :giechel: :giechel:
NadoriAmin
08-04-2004, 14:12
DAN HOOR JE ER LEKKER NIET BIJ !
WANT JIJ BENT NIET VERLOOFD, JE GAAT NIET TROUWEN EN JE KAN NIET MEE PRATEN OVER HOE SPANNEND HET IS OM TE FANTASEREN OVER JE TOEKOMSTIGE MAN EN JULLIE HUISJE
EN DE KOEKJES, EN DE STOEL, EN EL 3AMARIA, EN HOEVEEL JURKEN EN EN EN EN EN
faaatje66
08-04-2004, 14:15
WANT JIJ BENT NIET VERLOOFD, JE GAAT NIET TROUWEN EN JE KAN NIET MEE PRATEN OVER HOE SPANNEND HET IS OM TE FANTASEREN OVER JE TOEKOMSTIGE MAN EN JULLIE HUISJE
A...hou op of ik ga huilen.... :D
CriMiNeeL_KaMaL
08-04-2004, 14:16
:rolleyes:
faaatje66
08-04-2004, 14:17
Origineel gepost door Sweet_Yasmin
Wallah ila je hebt echt gelijk. :giechel: :giechel:
:blauwkus:
najlae_tanger
08-04-2004, 14:26
hihihi...
Mysticalia
08-04-2004, 14:31
Origineel gepost door faaatje66
:maf: je meen het?
wat een obsessie! :hihi:
:belgie:
wassima_nadoria
08-04-2004, 14:35
haha nee weet je wat het is volgens mij. Als die meiden verloofd zijn denken de ouders ze gaat toch trouwen binnenkort dus ze gaat heus nix verkeerds doen haha wejow en dan worden die meiden los gelaten door hun ouders haha ze krijgen dan allle vrijheid die ze niet hadden. :rolleyes:
Maar das niet bij alle meiden zo hoor ;)
:zwaai: beslama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.