Bekijk originele versie : Hoe zijn mense begonne met auto's handele etc.??
Maroc_4_ever
31-03-2009, 23:59
Ik heb geen zin meer om in loondienst te werken genoeg gedaan wil ff iets nieuws proberen... Iem. een idee hoe je het beste kan beginne?? Wil met scooters eerst en later misschien ook auto's.
zdakzdak
01-04-2009, 00:00
Ik heb geen zin meer om in loondienst te werken genoeg gedaan wil ff iets nieuws proberen... Iem. een idee hoe je het beste kan beginne?? Wil met scooters eerst en later misschien ook auto's.
ze kochte er eentje en die verkochte ze door met winst :o
Maroc_4_ever
01-04-2009, 00:09
ze kochte er eentje en die verkochte ze door met winst :o
ahaha weet je zeker dat het geen verlies was.... :(
brownie74
01-04-2009, 00:26
ik zou gewoon blijven werken als ik jou was.
koop een scooter of wagen en probeer die met winst door te verkopen,blijf dit doen totdat je een kapitaal hebt opgebouwd en deze vak onder de knie hebt.
eerlijk gezegd denk ik dat je het moeilijk gaat krijgen omdat de marges tegenwoordig niet meer zo hoog zijn door de vele concurrentie + de crisis die de automarkt heeft laten instorten.
je zou dus beter een andere uitdaging moeten zoeken...
heb er ook aan gedacht omdat ik een libanese autohandelaar ken die 20 jaar geleden met 250 euro in belgie aankwam en nu de rijkste autohandelaar is,en veel immo bezit.
Ain_soukhna
01-04-2009, 00:28
heb je verstand van auto's?
Maroc_4_ever
01-04-2009, 23:07
ik zou gewoon blijven werken als ik jou was.
koop een scooter of wagen en probeer die met winst door te verkopen,blijf dit doen totdat je een kapitaal hebt opgebouwd en deze vak onder de knie hebt.
eerlijk gezegd denk ik dat je het moeilijk gaat krijgen omdat de marges tegenwoordig niet meer zo hoog zijn door de vele concurrentie + de crisis die de automarkt heeft laten instorten.
je zou dus beter een andere uitdaging moeten zoeken...
heb er ook aan gedacht omdat ik een libanese autohandelaar ken die 20 jaar geleden met 250 euro in belgie aankwam en nu de rijkste autohandelaar is,en veel immo bezit.
jah k ga ook gewoon blijve werken maar gwn als extra... dan ben je niet alleen afhankelijk van je werk...
K ken eentje die bij Jong Ajax speelde en daarmee stopte om in auto's te gaan handele.. Dikke cash gemaakt...
Maroc_4_ever
01-04-2009, 23:08
heb je verstand van auto's?
niet bepaald... k heb me nooit met die dinge beziggehoude k richte me alleen op school werk en voetball... Na me exame volgende maandd wil k er wel over beginne te lere... Scooters weet ik wel het 1 en ander..
Ain_soukhna
01-04-2009, 23:49
niet bepaald... k heb me nooit met die dinge beziggehoude k richte me alleen op school werk en voetball... Na me exame volgende maandd wil k er wel over beginne te lere... Scooters weet ik wel het 1 en ander..
Er kan geld in zitten, als je er een en ander over weet en beetje de juiste contacten hebt. Maar het is niet de meest rendabele handel.
Duracell
05-05-2009, 22:55
veel van autos afweten. En dan inkopen en verkopen
duitsland inkopen en hier verkopen, wel natuurlijk eerst mensen zoeken die opzoek zijn naar een auto.
ik ga daar zelf binnekort ook mee beginnen, ook na mijn examens ;)
Sa3ied_Nadori
06-05-2009, 02:30
begin met lichte schadeautos
inkopen..laten maken en verkopen
als je nix van autos weet niet aan beginnen
botticelli09
06-05-2009, 02:35
ga beter drugs dealen, zelfde principe minder moeite
ga beter drugs dealen, zelfde principe minder moeite
alleen dan is het wel haram
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.