Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Twee steden in handen Irakezen

Pagina's : [1] 2 3

minga
08-04-2004, 13:38

BAGDAD - De Zuid-Iraakse steden Najaf en Al-Kut zijn in handen van de militie (Mahdi Leger) van de radicale geestelijke Muqtada al-Sadr. Dat zei de Amerikaanse generaal Ricardo Sanchez donderdag. Hij benadrukte dat de Spanjaarden nog steeds in twee basiskampen in Najaf zijn, maar dat de binnenstad is bezet door aanhangers van Al-Sadr. Hij zei verder dat Al-Kut spoedig zal worden bevrijd door de coalitietroepen.

arabchrstn
08-04-2004, 13:40
Prima... Straks is men uitgevochten tegen de Amerikanen, kunnen ze verder gaan vechten tegen elkaar... Rare wereld dit...

minga
08-04-2004, 13:42
hmm alhowel...mijn conclusie is dat amerika daar niets te zoeken heeft vieze olie jatters

arabchrstn
08-04-2004, 13:45
Als mijn kind rommel zou maken in haar kamer, zou ik zeggen: eerst opruimen, dan pas naar buiten. Hetzelfde geldt voor de Amerikanen. Je hebt een zootje gemaakt, nu moet je zelf opdraaien voor de oplossing. Het zou laf zijn als ze met de staart tussen de benen weg zou gaan. De Iraqi bevolking is sowieso slecht af. Of dat nu mét of zonder de Amerikanen is...

minga
08-04-2004, 14:11

:hihi: of niet chamsedin ;) maar arab je hebt gelijk

morpheus
08-04-2004, 15:06
Origineel gepost door minga Hij zei verder dat Al-Kut spoedig zal worden bevrijd door de coalitietroepen. Dat woord bevrijden kan ik me zo aan irriteren :kwaad:

Scottie
08-04-2004, 16:08
Nou, wat een rot naam voor een dorp. Voor Morpheus: het irriteert mij dat ..., ik stoor me aan ... Het werkwoord irriteren wordt niet gebruikt in combinatie met ik, hij, wij enzovoort. Zich storen wel. ik ben benieuwd wanneer de eerste aanhangers van Irak in de dorpje met die nare naam standrechtelijk worden ge-executeerd, want iedere revolutie eet haar eigen kinderen op. Scottie.

L3amrani
08-04-2004, 17:34
Origineel gepost door nozaroc Is de druk in je hersenpan zo groot aan het worden. Dan zal enkel een schedellboring volstaan. Can you feel it. :D Laat me weten in welk ziekenhuis je ligt, dan kom ik je zeker niet bezoeken. :zwaai: Hé, necrofiel, jij hebt wel iets met schedels he? hoe staat het met de schedel van je aan kanker bezweken madre? :giechel:

L3amrani
08-04-2004, 18:22
Origineel gepost door nozaroc Ach nee, alweer zo'n medelevend moslim. Ik vind dit echt een forum met grote klasse, klasse a la king. :D Maar 'k heb het stille vermoeden dat jij niet tot de moslims behoort, maar tot de relschoppende soort die moslims wel een zeer slechte naam bezorgen. Handtassen jatten van ouwe vrouwtjes, kinderen lastigvallen. Klagen omdat ze niet in een disco binnen mogen wegens hun achterlijke gedrag. Schelden en tieren. Nou, ik had nog een moeder die mij een opvoeding gegeven heeft, die van jou kan of wil jou niet eens opvoeden. En je vader zal wel ergens in de bajes zitten wegens drugshandel of diefstal. Dag sukkelaar. Schuim jij nog maar wat de straten af. :D Jajajaja, oke, xenofobe necrofiel van mijn mijn klote, ik ben niet van de beroerste dus hierbij een plaatje waarmee jij even zoet bent en ons even met rust laat. Tadaaaa http://www.worth1000.com/entries/18500/18977_w.jpg :D

Erwin
08-04-2004, 18:26
Zelfs dat kun je niet :D

L3amrani
08-04-2004, 18:31
Nee, klopt, Pista de necrofiel kan dat echter wel :D

Perez
09-04-2004, 01:34
Zijn DE irakezen hier ook blij mee denk je? Of zijn alleen enkele irakezen en verder andere arabieren en / of moslims hier blij mee. En zitten de overige irakezen misschien angstig en bang hopend in hun huisjes te bidden of te hopen voor eindelijk rust en vrede en geluk. En die laatste drie hebben ze inmiddels wel verdient. En dat wens ik hen toe. En daar zal ik met hen voor bidden.

Peej
09-04-2004, 08:20
Origineel gepost door Saima22 IK VOEL DE UMMAH NADER BIJ KOMEN! Dan ben jij toch de enige. De verdeeldheid tussen shiiëtische en soenietische moslims in Irak kan niet meer groter worden, maar zal ook zeker niet kleiner worden. Zogauw de Amerikanen uit Irak zijn vertrokken zullen deze groepen hun pijlen op elkaar richten en zullen er meer wreedheden uitgehaald worden dan dat er onder de Amerikaanse bezetting ooit denkbaar waren. Ummah? UMMAH??? UMMAHAHAHAHAHAHAH, gewoon een lachertje.

minga
13-04-2004, 08:35
laat moeders er buiten nozarc....

minga
13-04-2004, 08:54

aha hmm bekritiseer mijn zuivere blik niet aub want.....ik lees wat jij nu zegt en niet die andere aap :D " als de 1 in de sloot springt , spring jij hem achterna?" ;)

Pagina's : [1] 2 3