Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : SPOED auto verwijderen uit de douane computer in marokko

berberboy1985
31-03-2009, 22:30

Wie o wie weet kent een douanier in marokko die een auto uit de computer van de douane kan verwijderen.Auto staat nog steeds op mijn naam geregistreerd sinds 2004 en die auto is gestolen van mij toen in Tanger. Nu moet ik aan invoerrechten om de nabij 6500 euro betalen .Mij is verteld dat ze in nador autos uit het systeem kunnen halen.Ik ben bereid 2500 euro te betalen heirvoor cash alleen serieuze reacties aub.

MOTHAFAKKER
01-04-2009, 02:48
Wie o wie weet kent een douanier in marokko die een auto uit de computer van de douane kan verwijderen.Auto staat nog steeds op mijn naam geregistreerd sinds 2004 en die auto is gestolen van mij toen in Tanger. Nu moet ik aan invoerrechten om de nabij 6500 euro betalen .Mij is verteld dat ze in nador autos uit het systeem kunnen halen.Ik ben bereid 2500 euro te betalen heirvoor cash alleen serieuze reacties aub. Ga naar de marokkaanse douane, die van nador het beste. Vraag naar de hoofddouanier of de chef van hun allemaal en leg hem het hele verhaaltje uit en vertel hem dat je hem wel een leuk bedragje wilt geven. Ik heb mn auto ook daar gelaten vorig week en is ook gwn viavia, maar als ik jou was moet je wel die van nador proberen want tanger enzv is best streng en moeilijk. succes in iedergeval en 2500 is veel te veel

Sukkell
01-04-2009, 03:11
Ga naar de marokkaanse douane, die van nador het beste. Vraag naar de hoofddouanier of de chef van hun allemaal en leg hem het hele verhaaltje uit en vertel hem dat je hem wel een leuk bedragje wilt geven. Ik heb mn auto ook daar gelaten vorig week en is ook gwn viavia, maar als ik jou was moet je wel die van nador proberen want tanger enzv is best streng en moeilijk. succes in iedergeval en 2500 is veel te veel Jij wilt niet weten welke talen je gaat leren spreken als je daarmee gepakt wordt. In utrecht kreeg een marokkaan 13 jaar gevangnisstraf wegens ongein met papieren. Marokko heeft het niet op criminaliteit op hoog niveau.