Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Echo onderbuik, wie heeft dat ook gehad?

Pagina's : [1] 2

cherinne
31-03-2009, 15:39

ik moet vrijdag een echo onderbuik doen, en ik moet veel drinken, je moet voor de echo een vol blaas hebben :p wie heeft dat gehad, doet toch geen pijn hé? en als je ongesteld bent, moet ik mijn afspraak verplaatsen? krijgen jullie gelijk de uitslag?

bloemetje00
31-03-2009, 15:49
Ik heb dat ook gehad, En ik had volgens hun niet genoeg gedronken, dus ik heb daar 2 uur gezeten steeds drinken. Uiteindelijk had ik genoeg gedronken toen ging ik kapot want ik moest plassen,, en toen hij met dat aparaatje over mn blaas ging hield ik het haast niet ik moest zo nodig plassen. Nee het doet geen pijn alleen heel irritant dat je moet plassen. Daarna rende ik naar wc en dat was een hele opluchting

cherinne
31-03-2009, 15:51
Ik heb dat ook gehad, En ik had volgens hun niet genoeg gedronken, dus ik heb daar 2 uur gezeten steeds drinken. Uiteindelijk had ik genoeg gedronken toen ging ik kapot want ik moest plassen,, en toen hij met dat aparaatje over mn blaas ging hield ik het haast niet ik moest zo nodig plassen. Nee het doet geen pijn alleen heel irritant dat je moet plassen. Daarna rende ik naar wc en dat was een hele opluchting daar ben ik bang voor :hihi: ik ben iemand die als ik alleen kleine beetje water drink, ga ik gelijk naar het wc mag ik vragen waarom je een echo deed? ik ga een echo doen voor mijn baarmoeder

bloemetje00
31-03-2009, 15:55
ik had altijd hele erge buikpijn, vandaar die echo, maar er was niets uitgekomen. Alles was goed, Ik had meteen de uitslag gekregen. Ja dat is echt erg hoor ik kon het haast niet ophouden ik zei ook tegen de arts nu stoppen ik plas in mn broek hihih

cherinne
31-03-2009, 16:00

ik had altijd hele erge buikpijn, vandaar die echo, maar er was niets uitgekomen. Alles was goed, Ik had meteen de uitslag gekregen. Ja dat is echt erg hoor ik kon het haast niet ophouden ik zei ook tegen de arts nu stoppen ik plas in mn broek hihih ik ga een ander broek meenemen in mijn tas, voor het geval :hihi: hamdoulillah dat je niks had, voor mij gaan ze mijn baarmoeder onderzoeken, ik was bij de dokter en verteld haar dat ik last heb van een pijnlijk buik tijdens de eisprong en eigenlijk heb ik veel moeten ligen over veel dingen(allah i smahna inchallah) anders doen ze niks voor me, ik heb dat gedaan omdat ik een kinderwens heb, en na veel mislukt behandeling doen ze niks meer voor me, en soms heb ik het gevoel dat er wel iets aan de hand met me, maar wat? allah ou rallem, dus daarom moet ik liegen over klachten :moe: ik ga ook vragen voor eeb bloeprik om mijn hormoon te kijken, of alles klopt, dus ik ga weer liegen :moe:

bloemetje00
31-03-2009, 16:05
ik ga een ander broek meenemen in mijn tas, voor het geval :hihi: hamdoulillah dat je niks had, voor mij gaan ze mijn baarmoeder onderzoeken, ik was bij de dokter en verteld haar dat ik last heb van een pijnlijk buik tijdens de eisprong en eigenlijk heb ik veel moeten ligen over veel dingen(allah i smahna inchallah) anders doen ze niks voor me, ik heb dat gedaan omdat ik een kinderwens heb, en na veel mislukt behandeling doen ze niks meer voor me, en soms heb ik het gevoel dat er wel iets aan de hand met me, maar wat? allah ou rallem, dus daarom moet ik liegen over klachten :moe: ik ga ook vragen voor eeb bloeprik om mijn hormoon te kijken, of alles klopt, dus ik ga weer liegen :moe: Insallah zal je kinderwens uitkomen . Soms moet je ook liegen hoor anders luisteren ze gewoon niet hahahah.. Je weet hoe die doktoren dus beetje overdrijven kan geen kwaad hihih. Neem die broek maar mee voor het geval dat hahaha, Mocht je nog vragen hebben kan je PM sturen, ga nu gauw naar huisxxx

cherinne
31-03-2009, 16:11
Insallah zal je kinderwens uitkomen . Soms moet je ook liegen hoor anders luisteren ze gewoon niet hahahah.. Je weet hoe die doktoren dus beetje overdrijven kan geen kwaad hihih. Neem die broek maar mee voor het geval dat hahaha, Mocht je nog vragen hebben kan je PM sturen, ga nu gauw naar huisxxx amine hbiba :kus:

cherinne
31-03-2009, 16:11
up wie ook ervaring?

UmmAmar
31-03-2009, 16:22
ik moet vrijdag een echo onderbuik doen, en ik moet veel drinken, je moet voor de echo een vol blaas hebben :p wie heeft dat gehad, doet toch geen pijn hé? en als je ongesteld bent, moet ik mijn afspraak verplaatsen? krijgen jullie gelijk de uitslag? Ik heb dat ook gehad. Vantevoren kreeg ik te horen dat mijn blaas goed vol moest zitten. De hele middag was ik aan het drinken, drinken & nog eens drinken. Uiteindelijk had ik iets van 2liter water gedronken en ging ik naar het ziekenhuis, alleen moest ik zo lang in de wachtkamer zitten dat ik het gewoon niet meer vol kon houden.:haha::haha: Toen ben ik maar naar de wc geweest, maar heb er wel voor gezorgd dat me blaas niet helemaal leeg raakte. De echo daar merk je niks van. Ik vond het heerlijk voelen :haha: & Uiteindelijk hoeft je blaas niet eens heel erg vol te zitten er moet gewoon een klein beetje urine in zitten.

cherinne
31-03-2009, 16:29
Ik heb dat ook gehad. Vantevoren kreeg ik te horen dat mijn blaas goed vol moest zitten. De hele middag was ik aan het drinken, drinken & nog eens drinken. Uiteindelijk had ik iets van 2liter water gedronken en ging ik naar het ziekenhuis, alleen moest ik zo lang in de wachtkamer zitten dat ik het gewoon niet meer vol kon houden.:haha::haha: Toen ben ik maar naar de wc geweest, maar heb er wel voor gezorgd dat me blaas niet helemaal leeg raakte. De echo daar merk je niks van. Ik vond het heerlijk voelen :haha: & Uiteindelijk hoeft je blaas niet eens heel erg vol te zitten er moet gewoon een klein beetje urine in zitten. :hihi: ik ga zeker in zijn of haar gezicht plaatsen :hihi: :hihi: mag ik vragen wat de oorzak was dat je de echo moest doen?

fatt
31-03-2009, 16:35
Ik ahd me eens in Marokko laten controleren... Dus moest ik ook een volle blaas hebben, ik hield het niet meer vol, en meost nog best lang wachten, dus ik tegen die mensen help me anders moet ik echt naar het toilet... Je weet hoe het daar gaat, gelukkig was het een bekende van me neef, ik zo... Je moet me echt helpen, want als ik me urine te lang inhou krijg ik last van een blaasontsteking, daar had ik ook geen zin in met me vakantie. Het was wel irritant ja, want je bent echt alleen bezig met het inhouden van je urine, in de hoop dat je niet op hem plast :haha:... en wat een opluchting daarna toen ik naar het toilet mocht, heb niet eens opgelet of ie wel of niet schoon was, wat ik normaal wel doe :hihi:...

cherinne
31-03-2009, 16:43
Ik ahd me eens in Marokko laten controleren... Dus moest ik ook een volle blaas hebben, ik hield het niet meer vol, en meost nog best lang wachten, dus ik tegen die mensen help me anders moet ik echt naar het toilet... Je weet hoe het daar gaat, gelukkig was het een bekende van me neef, ik zo... Je moet me echt helpen, want als ik me urine te lang inhou krijg ik last van een blaasontsteking, daar had ik ook geen zin in met me vakantie. Het was wel irritant ja, want je bent echt alleen bezig met het inhouden van je urine, in de hoop dat je niet op hem plast :haha:... en wat een opluchting daarna toen ik naar het toilet mocht, heb niet eens opgelet of ie wel of niet schoon was, wat ik normaal wel doe :hihi:... :hihi: heb je je echo daar in marokko gehad? hebben ze iets gevonden bij je? ik ben zo bang dat ik mijn plaats niet kan houden :hihi: of dat ik op de onderzoek bed ga plaatsen :eek: kan je gelijk een blaasontsteking krijgen als je je pipi houd? :eek:

UmmAmar
31-03-2009, 16:45
:hihi: ik ga zeker in zijn of haar gezicht plaatsen :hihi: :hihi: mag ik vragen wat de oorzak was dat je de echo moest doen? :hihi::maf2: Ik moest een echo laten maken doordat mijn menstruatie heel onregelmatig was voor wel 2 jaar lang om de 2/3/4 maanden, ik had volgens de dokter een of andere afwijking, maar elhamdolilah sindskort is het weer helemaal normaal:D & wat is bij jou de reden? Het was wel irritant ja, want je bent echt alleen bezig met het inhouden van je urine, in de hoop dat je niet op hem plast :haha:... en wat een opluchting daarna toen ik naar het toilet mocht, heb niet eens opgelet of ie wel of niet schoon was, wat ik normaal wel doe :hihi:... :haha: :haha: Precies dat dacht ik ook heel de tijd.

fatt
31-03-2009, 16:49
:hihi: heb je je echo daar in marokko gehad? hebben ze iets gevonden bij je? ik ben zo bang dat ik mijn plaats niet kan houden :hihi: of dat ik op de onderzoek bed ga plaatsen :eek: kan je gelijk een blaasontsteking krijgen als je je pipi houd? :eek: Normaal gezien niet, maar ik heb er een jaar of 5 last van gehad, en dat was echt geen pretje... :(

cherinne
31-03-2009, 16:51

:hihi::maf2: Ik moest een echo laten maken doordat mijn menstruatie heel onregelmatig was voor wel 2 jaar lang om de 2/3/4 maanden, ik had volgens de dokter een of andere afwijking, maar elhamdolilah sindskort is het weer helemaal normaal:D & wat is bij jou de reden? :haha: :haha: Precies dat dacht ik ook heel de tijd. hamdoulillah dat je genezen ben ik heb gelogen tegen de doktor, dat ik last heb van mijn onderbuik, en pijn tijdens de eisprong(dat is waar dit) en omdat sinds mijn laatste mislukt behandelingen doen ze niks meer voor me :traan1: dus daarom heb ik gevraagd voor een echo voor mijn baarmoeder, daarna ga ik vragen voor een bloeonderzoek om te kijken of alles klopt met mijn hormonen

Pagina's : [1] 2