Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : VRIENDSCHAP OF WARE LIEFDE helppppp???

LZN
08-04-2004, 10:56

wie kan mij typs geven van wat je zou doen in mijn situati even in het kort uit leggen hoor: de ex van me vriendin is helemaal gek op mij en ik ook op hem . en nu willen we wat beginnen met elkaar en durf ik niet wat zouden jullie doen? we begrijpen elkaar heel erg. en me vriendin heeft dat ook bij een andere vriendin van haar geflikt. + hij vond eerder mij leuk maar heeft ze nooit aan mij verteld en hem wijs gemaakt dat ik hem heb afgewezen... wat moet ik doen scheid aan me vriendin en gewoon doen of hem laten gaan?????????? hellpppppp.

zoubida
08-04-2004, 10:58
Origineel gepost door hopeloosverlief wie kan mij typs geven van wat je zou doen in mijn situati even in het kort uit leggen hoor: de ex van me vriendin is helemaal gek op mij en ik ook op hem . en nu willen we wat beginnen met elkaar en durf ik niet wat zouden jullie doen? we begrijpen elkaar heel erg. en me vriendin heeft dat ook bij een andere vriendin van haar geflikt. + hij vond eerder mij leuk maar heeft ze nooit aan mij verteld en hem wijs gemaakt dat ik hem heb afgewezen... wat moet ik doen scheid aan me vriendin en gewoon doen of hem laten gaan?????????? hellpppppp :rolleyes: meid jongens komen en gaan, maar je vriendschap niet ;).. Denk goed na wat je wilt. Volg je verstand en niet je hart :).. Succes met de juiste keuze...

Najib26
08-04-2004, 11:02
Gezellige boel, die vriendenkring van jou. Maar wat wil je anders als sjataan de overhand heeft?

alhoceimachaima
08-04-2004, 11:02
juist vind ik ook vriendschap is belangrijk had een vriendin die dat ook bij me heeft geflikt ze wist alles gaat ze die jonge roos sture van ik hou van je dit dat:rolleyes: kan je zien hoe jarloers sommige wijfen zijn maar vriendschap is belangrijk dan een jonge geloof me maar

zoubida
08-04-2004, 11:11

Origineel gepost door hopeloosverlief maar tussen haar en mij gaat ook niet meer zo perfect en ze heeft gezegd heb het met me eigen oren gehoord ik zou ook voor liefde gaan heeft ze al een keer gedaan waarom geen tweede keer??? :rolleyes: the choise is up to you honey....

zoubida
08-04-2004, 11:16
Origineel gepost door hopeloosverlief verplaats je is in mijn situatie je ik ga er van uit dat het me ware is en zei is ook al door met haar leven ( maar een probleem ze heeft het nog wel vaak over hem en houdt denk ik nog steeds van hem dus ik weet ook niet meer wat zei echt wil. het is zo een ingewikkelde situatie dat ik echt jullie hulp nodig hebben. en zal echt naar jullie luisteren meeste meningen tellen voor mij ...anders ga ik voor vriendschap.... Je kan nooit weten of hij de 'ware' voor je is. Dat weet alleen ALLAH swt. Waarom doe je het niet zo. Laat hem om je hand vragen. Als hij echt van je houdt dan zou hij dat me genoegen doen. Ook al zou het dan zo zijn dat hij om je hand komt vragen en jullie zouden trouwen. Dan heb je niks te verliezen. Dan ben je zeker bij hem ook al zou je dan je 'zogenaamde' vriendin kwijt zijn. Mohiem kijk wat het beste voor je is... :confused; volgens mij begrijp ik er zelf niet zoveel van :D....

Najib26
08-04-2004, 11:17
Die jongen lijkt op een flipperkast. Eerst een haramrelatie met jouw vriendin beginnen, dan met jou, en dan gaat ie misschien zo de rest van je andere vriendinnen af. Maar ach, jij bent er zelf bij. Je wilt zelf naar sjataan luisteren en een haramrelatie met hem beginnen. De ware is iemand met wie je trouwt. Ik vraag me af of hij dat is. Aan de andere kant: soort zoekt soort. Moge Allah jullie terugbrengen op het rechte pad.

newkid
08-04-2004, 13:00
Ik denk dat je bespeelt wordt meisje. Dit lijkt op een klassieke smoes om je in te palmen. Hij was eerst op jou maar ging met je vriendin. Is het je waard om vriendschap zo op de proef te stellen, ik denk van niet. Brand je vingers niet aan deze gozer want je zal gekwetst worden. NK