Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mag een werkgever..

Vermist007
31-03-2009, 12:48

Een intieme relatie hebben met een werknemer? :confused:

MarOcciia__
31-03-2009, 12:52
Tuurlijk:D

Oumyousrita
31-03-2009, 12:53
nouik moet eerlijk zeggen ...dat het wel gebeurd....op mijn vorige baan was een home manager verliefd geworden op een home werknemer...en die hebben wel een relatie .......maar op de werkvloer mogen ze ook niets doen Als je begrijpt wat ik bedoel....Doen ze maar in hun eigen tijd!!!! dus dat!!!

Vermist007
31-03-2009, 12:55
nouik moet eerlijk zeggen ...dat het wel gebeurd....op mijn vorige baan was een home manager verliefd geworden op een home werknemer...en die hebben wel een relatie .......maar op de werkvloer mogen ze ook niets doen Als je begrijpt wat ik bedoel....Doen ze maar in hun eigen tijd!!!! dus dat!!! Ja klopt. Maar het kan ook irriteren.

Oumyousrita
31-03-2009, 12:59

Ja klopt. Maar het kan ook irriteren. wahaha ja is te begrijpen gewoon niet naar kijken....want die tijd toen ik daar werkte hadden ze net een relatie...dus je weet vlinders in de buik hahha...en Je zag die manager stralen als die gast langs liep ect ect echt ikh gewoon!!!!

Vermist007
31-03-2009, 13:01
wahaha ja is te begrijpen gewoon niet naar kijken....want die tijd toen ik daar werkte hadden ze net een relatie...dus je weet vlinders in de buik hahha...en Je zag die manager stralen als die gast langs liep ect ect echt ikh gewoon!!!! Haha ja man, maar soms komt-ie echt voor haar op. En werkt zelfs nu mee, terwijl hij niet hoort te werken.

Oumyousrita
31-03-2009, 13:09
Haha ja man, maar soms komt-ie echt voor haar op. En werkt zelfs nu mee, terwijl hij niet hoort te werken. Ja dat vind ik te ver gaan las hij haar voor alles opkomt...en terwijl bijv de ander gelijk heeft....ikzou dan zeker laten weten dat ik het niet pik!!! en als je een vaste contract hebt...misschien kun je op je werk nog naar een andere afdeling weet ik veel!!! hahahah:goedzo:

Vermist007
31-03-2009, 13:15
Ja dat vind ik te ver gaan las hij haar voor alles opkomt...en terwijl bijv de ander gelijk heeft....ikzou dan zeker laten weten dat ik het niet pik!!! en als je een vaste contract hebt...misschien kun je op je werk nog naar een andere afdeling weet ik veel!!! hahahah:goedzo: Jazeker, ik wil wel vragen om overplaatsing maar ik doe het niet. Ik laat me niet wegjagen door hun, haha. :lekkerpuh

Kridie
31-03-2009, 13:16
Dat mag, zolang het werk er niet onder lijdt. Voor ieder bedrijf gelden er andere regels.