Bekijk originele versie : Moord op Pim Fortuyn
Het is al bijna 2 jaar geleden dat Pim Fortuyn is vermoord. Voor de Nederlanders vreselijk, maar voor de Marrokanen...... :) . Mede door de komst van deze Rechtse fannaat. Worden de moslims/Marrokanen steeds meer de pispaal van de maatschappij. Nou is mijn stelling dan ook: Wat zou er gebeurt zijn als Pim was vermoord door een Marrokaan, of een andere allochtoon.
Foruyn-op-mijn-buik had gewoon nog moeten leven,want dan was het nu geen "martelaar" geweest.
Als de LPF onder leiding van Fortuyn-op-mijn-buik aan de macht was geweest,hadden de leeghoofdige Fortuyn-op-mijn-buik stemmers,kunnen zien dat deze man enkel lucht verkocht.
Origineel gepost door Reqrouz
Het is al bijna 2 jaar geleden dat Pim Fortuyn is vermoord. Voor de Nederlanders vreselijk, maar voor de Marrokanen...... :) . Mede door de komst van deze Rechtse fannaat. Worden de moslims/Marrokanen steeds meer de pispaal van de maatschappij. Nou is mijn stelling dan ook: Wat zou er gebeurt zijn als Pim was vermoord door een Marrokaan, of een andere allochtoon.
Marrokaan? Marrokaan? :o Je zit GVD in Havo 5 en komt uit Al Hoceima?!
Wees blij dat die stumper die op school gepest werd en geen vriendjes had behalve dieren gepakt is. Als hij ontsnapt zou zijn hadden 'WIJ' 'JOU' erop aangekeken. En dan nog beweert die lamzak dat hij Pim Fortuyn dood schoot om 'op te komen voor de zwakkeren in de samenleving'. Wat een mongool. Als hij vermoord was door een Marokkaan zou ik minder boos zijn geweest. Die zouden dan voor zichzelf opkomen. Maar zo'n debiel die liever heeft dat nertsen worden overreden door vrachtwagens of ten prooi vallen aan vossen dan er mooie jassen van te maken maakt me woest als hij mensenlevens boven dierenlevens stelt!
En dan nog iets. Je schrijft over Pim Fortuyn als 'Rechtse fannaat'. De manier waarop komt niet echt over als een compliment. Vergis je niet Reqrouz, de VVD is op veel punten 'rechtser' dan Pim Fortuyn was. Tot zover het in jouw ogen fanatieke. Overigens beschouw ik 'rechts' als synoniem voor rationeel in de politiek. Het is niet onverstandig om een land te besturen met je HERSENS in plaats van met je HART.
Het is Marokkaan en dat moet je wel weten als Marokkaan zijnde:p
Wat er met PF is gebeurd is vreselijk, ieder heeft hier zijn eigen mening over maar goed..het gaat nu om jou stelling.
Wat zou er gebeurt, zijn als Pim was vermoord door een Marokkaan, of een andere allochtoon.
Dan zou er heisa in Nederland ontstaan tussen de allochtonen en autochtonen, je merkt nu al dat een gedeelte van de autochtonen afstanden nemen van de allochtonen vanwege de gebeurtenissen van de afgelopen tijd.
arabchrstn
08-04-2004, 11:18
...ach, waar veel Marokkanen aan voorbij gaan, is dat er veel Marokkanen op hem gestemd hebben.
Maar goed, dat vegen we wel even onder het tapijt...
arabchrstn
08-04-2004, 11:24
Origineel gepost door fadoria
Dan zou er heisa in Nederland ontstaan tussen de allochtonen en autochtonen, je merkt nu al dat een gedeelte van de autochtonen afstanden nemen van de allochtonen vanwege de gebeurtenissen van de afgelopen tijd.
Hallo zeg, je trekt het nu wel hemelsbreed. Een antilliaan en een Duitser die in NL wonen zijn ook allochtoon
Het heeft niet veel met allochtoon te maken, het heeft meer met islam te maken. Veel mensen, waaronder kaaskoppen (maar niet alleen) reageren uit hun onderbuikgevoel. De islam is voor sommigen eng en vies. Op zich niet erg, je kan niet van iedereen een intellectueel hoogstaande mening verwachten...
Zolang de opinionleaders in dit land maar niet zo gaan denken. En vooralsnog blinken die uit in linksigheid... (wat ik persoonlijk niet erg vind). De intellectuele onderklasse, reageert altijd vanuit het gevoel. Daarom aan mensen die daar niet toe behoren, de taak om met verstand, beleid en wijsheid te reageren.
Pfffff, ik vind dit zo een uitgekauwd, uitgespuugd, en wederom herkauwd verhaal...
Ben allang blij dat een allochtoon onze Pim niet heeft vermoord, ik vond hem een oprechte bedreiging voor een vreedzame multiculturele samenleving. En ik vond ook dat hij van sommige zaken geen kaas had gegeten, en dat hij zaken ambieerde die nooit in de praktijk te realiseren zouden zijn.
Momenteel walg ik van de kontenkussertjes die hem en zijn gedachten verheerlijken en bij alles niet hun eigen brein gebruiken, maar op sentimele wijze roepen: "zo zou Pim het gewilt hebben". :Pim draait zich om in zijn graf.
arabchrstn
08-04-2004, 11:27
Niet Pim was het probleem, maar zijn aanhang.
Origineel gepost door Erwin
En dan nog iets. Je schrijft over Pim Fortuyn als 'Rechtse fannaat'. De manier waarop komt niet echt over als een compliment. Vergis je niet Reqrouz, de VVD is op veel punten 'rechtser' dan Pim Fortuyn was. Tot zover het in jouw ogen fanatieke. Overigens beschouw ik 'rechts' als synoniem voor rationeel in de politiek. Het is niet onverstandig om een land te besturen met je HERSENS in plaats van met je HART.
Daar ben ik het niet mee eens. Wanneer je een land met hersens bestuurd komen alleen de rijken aan bod. De arme( helaas veel allochtonen) krijgen dan geen kans van leven meer zowat. Daarom ben ik niet zo positief met rechts. Ze doen ook goede dingen en ze hebben het beste met het land voor, maar er zijn gewoon bepaalde politici die de boel ophitsen en die het voor ons verpesten.
arabchrstn
08-04-2004, 12:01
Origineel gepost door Reqrouz
Daar ben ik het niet mee eens. Wanneer je een land met hersens bestuurd komen alleen de rijken aan bod. De arme( helaas veel allochtonen) krijgen dan geen kans van leven meer zowat. Daarom ben ik niet zo positief met rechts. Ze doen ook goede dingen en ze hebben het beste met het land voor, maar er zijn gewoon bepaalde politici die de boel ophitsen en die het voor ons verpesten.
Dus jij hebt geen probleem met het homohuwelijk, homo-adoptie, vrije euthanasie, vrije abortus...
Dat zijn namelijk die dingen die als 'links' gekenmerkt worden...
aha nou ik als ik me ermee mag inteferen alhans :o ik vind zelf dat dit NEDERLAND is en dat dat soort zaken aan de mensen zelf moet overgelaten worden...dus de mensen die zo een keuze maken...
respecteer iemand zijn keuze ..... ;)
Origineel gepost door arabchrstn
Dus jij hebt geen probleem met het homohuwelijk, homo-adoptie, vrije euthanasie, vrije abortus...
Dat zijn namelijk die dingen die als 'links' gekenmerkt worden...
NEEE daar heb ik geen moeite mee nee. Je mag vanb mij leven zoals je wilt. Maar laat mij met rust. Rechtse mensen laten mij niet met rust. En daarom heb ik het niet zo met hun.
misz_bella
09-04-2004, 12:57
Origineel gepost door GalidBenmousa
vieze kenker imemwe. Pimmie was de man! ke poela imemwe et ta bonjemak. Zheme aan edereen. en je eerstgeborene
mogeh jou snorrie eraf geshjoren worden!
nou!!! wat was hij de man.
en wat je zegt ben je lekker zelf met je kop door de helft :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.