Bekijk originele versie : Speelt hij een spelletje met me..?
Lamja_marocgirl
08-04-2004, 08:48
Salaam Iedereen
ik zit een beetje met een probleem :confused:
ik heb 3 kwart jaar geleden een leuke jongen ontmoet
voor zo'n half jaar geleden zijn we een relatie begonnen
en voor zo'n week terug is het over
me vriendinnen zeggen dat hij een spelletje met me speelt
en dat die me geplayd heeft enz enz
maar als je een meisje playt kan je dat toch niet een half jaar vol houden :confused:
of ligt dat nou aan mij ..?
ik zal het uitleggen
we hebben een hele leuke relatie gehad
we hadden alleen 1 probleem ik woon ergens anders als hij
dus we zagen elkaar niet zo vaak.
nou heeft hij het uitgemaakt omdat hij zit met school stage en werk hij wil graag veel geld verdienen want hij gaat in de zomer vakantie 8 weken naar marokko.
(ik wil niet weten wat die daar allemaal uitspookt) Mohiem
ik bel nog regelmatig met hem en elke keer krijg ik wel te horen dat die van me houdt me mist en spijt heb dat die het uit gemaakt heeft..
en dat na de vakantie alles weer goed komt en dat ik dan weer zijn vrouwtje word enz enz.
maar wat hij niet snapt is dat ik heel veel van hem hou
en gewoon heel veel voor hem over heb
en of ik hem nou wat minder zie of niet maakt me niet uit
maar dat begrijpt hij gewoon niet..
nu is mijn vraag
waarom zou hij het nu uitmaken alleen om geld te verdienen voor de vakantie en na de vakantie sta ik weer in the picture..
ik vind het een beetje vreemd..
wat moet ik doen wat moet ik denken ...?
ik wil graag jullie mening :rolleyes:
Beslama
en ik hoor wel van jullie
XIfYouOnlyKnewX
08-04-2004, 08:56
Misscien vond hij dat de enigste optie (uitmaken). Hij denkt als hij dat niet doet dan zou jij gaan denken van houd hij niet van mij omdat hij niet zoveel tijd aan mij besteed.
Nou veel succes meid :zwaai::zwaai::zwaai:
Afrodite
08-04-2004, 09:07
Oh mijn God, ik sta er elke keer weer werkelijk versteld van het feit dat Marokkaanse meiden zo naief zijn! Lieve meid, iemand kan jaren lang verschillende relaties tegelijk hebben. Mensen gaan zelfs vreemd tijdens hun huwelijk, laat staan tijdens een zinloze relatie. Waarom houd je je niet bezig met school ipv je hoofdje te breken over zo'n lanterfanter? Je kunt niet van zo'n jongen verwachten dat hij je trouw blijft, want hij heeft er geen enkele reden toe. Jullie zijn niet in het echt verbonden! Ik raad je dus aan je gezonde verstand te gebruiken en je leven te wijden aan zinvollere dingen.
groetjes!
Lamja_marocgirl
08-04-2004, 09:22
ik zou me nu ook zeker niet meer bezig houden met hem ik ga me gewoon concentreren om mijn geloof en school
dat zijn dingen die nu van belang zijn op mijn leefdtijd
trouwen en een relatie komt later wel
bedankt voor de gene die nu al gereageerd hebben
maar meer reactie's zijn altijd welkom
Afrodite
08-04-2004, 09:33
Origineel gepost door Lamja_marocgirl
ik zou me nu ook zeker niet meer bezig houden met hem ik ga me gewoon concentreren om mijn geloof en school
dat zijn dingen die nu van belang zijn op mijn leefdtijd
trouwen en een relatie komt later wel
bedankt voor de gene die nu al gereageerd hebben
maar meer reactie's zijn altijd welkom
Goed zo meid!! Je bent nog jong en Allah heeft tegen de tijd dat je er klaar voor bent echt wel een goede man voor je in petto. :)
DaNGeRouZLy
08-04-2004, 11:41
word wakker hoor :kwaad:
meneertje wil ff flink rotzooien in Marokko terwijl jij op de wachtlijst staat voor na de vakantie :rolleyes:
tiyaah22
08-04-2004, 11:55
ja ik geef ze allemaal gelijk, komaan meid hou de eer aan jezelf
je geraakt er wel overheen, moest hij echt van je houden en zogezegd niet zonder jou kunnen dan kwam die wel om je hand vragen , want vertel eens wie wil de" liefde van zyn leven" riskeren te verliezen ???
juist ! niemand
dus dumpen die shit , hij is je niet waard ,
xxxx
RisLaine
08-04-2004, 12:27
Salaam Iedereen
maar als je een meisje playt kan je dat toch niet een half jaar vol houden :confused:
ik zal het uitleggen
nou heeft hij het uitgemaakt omdat hij zit met school stage en werk hij wil graag veel geld verdienen want hij gaat in de zomer vakantie 8 weken naar marokko.
ik bel nog regelmatig met hem en elke keer krijg ik wel te horen dat die van me houdt me mist en spijt heb dat die het uit gemaakt heeft..
en dat na de vakantie alles weer goed komt en dat ik dan weer zijn vrouwtje word enz enz.
nu is mijn vraag
waarom zou hij het nu uitmaken alleen om geld te verdienen voor de vakantie en na de vakantie sta ik weer in the picture..
Beslama
Laat Die Loser Voor Wat Het Is..! :) :maf:
djeblia19
08-04-2004, 12:58
liever verbreek je het kontakt hoor, want blijkbaar vind hij z'n vakantie belangrijker dan jou, dat zegt eigenlijk al hoe weining hij om je geeft. en als je hem blijft sprken kom je nooit over hem heen en ik kan je een ding zeggen als je hem na de vakantie terugnee geef je hem macht en dan gaat ie vaker spelletjes met je spelen dus wees blij dat je hem kwijt ben want zo'n gast ben je liever kwijt dan rijk...
nou meid dit alleen maar mijn advies je moet zelf weten wat je doet het is jouw leven natuurlijk en veel succes met wat je ook doet ik hoop dat je gelukkig word .....
Het lijkt een goede reden om het uit te maken als het gaat om de afstand en de drukte in zijn leven. Wat mij meer verbaasd is dat hij weer met je wil beginnen als HIJ er klaar voor is.
Dit is de omgekeerde wereld hoor. Uit is uit en de relatie zal nooit meer worden wat het was. Mijn advies is... Niet doen en zoek je ware liefde.
(dat is hij dus niet)
Rofaida_ziena
08-04-2004, 14:08
Hoe vaak moet ik nog zulke zielige verhalen lezen tuurlijk wordt je belazerd, want dit is de eerste keer dat ik zo'n slap smoesje hoor echt waar. Ga verder met je leven en studie ik denk dat je wel mooi genoeg bent om ooit de ware vinden als je aan 1 jongen blijft handen dan kan je hem nooit vergeten!!!!!!!!!!!!!
hey meid
misschien wil hij het uitmaken en zoekt hij een reden omdat hij een lafaard is die het niet eerlijk durft toe te geven
Als ik jou was en je had je trots nog dan zou ik het zelf uitmaken
ik hoop dat je er wat aan hebt
faaatje66
08-04-2004, 14:27
Salaam Iedereen
ik zal het uitleggen
nu is mijn vraag
Beslama
ik zeg je een ding....
pas goed op en denk goed na bij wat je doet...
Allah swt is watching us...
Lamja_marocgirl
08-04-2004, 16:18
allemaal bedankt voor jullie advies
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.