Bekijk originele versie : Goed voorbeeld dat vriendinnen niet te vertrouwen zijn!!!
Salaam meiden ik had laatst wat gehoord en dat wil ik graag met jullie delen!!
Er was is een vrouw en ze had een echte goede vriendin echt een hele goed hartsvriendin je kon zeggen dat het haar zus was.
Ze vertelde mekaar alles douchte zelfs samen deden alles met hun kindere samen,kwamen bij me kaar over de vloer enz enz.
Hun mannen gingen met mekaar om ook als beste vrienden tot ze op een dag ruzie kregen,het werd zo erg dat de ene vriend tegen de andere zei ik heb het met je vrouw gedaan,zijn riend geloofde het niet hij zei je kan me nog meer wijs maken.
En wat zei hij toen hij zei je vrouw heeft een grote moedervlek bij haar je weet wel!!!!!
En ja dat klopte heeft zijn vrouw tegen hem verteld en hij pakt hem daarmee het was echt een leugen.
huwenlijk voorbij vriendschap voorbij!!!
Erg he ik vond het zo raar toen ik het hoorde en is echt tegenwoordig heb je echt weinog vriendinnen,
ik zeg altijd heb 3 vriendinnen mijn moder,zus ,en mijn man is mijn allerbeste vriendin hihihih.
Nee echt serieus let op wat je zegt alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden! ;)
Miss_Wafae
07-04-2004, 23:31
Wollahila Je Hebt Gelijk..!
mojojojo
08-04-2004, 12:42
Droogden ze elkaar ook af na het douchen? :D
alhoceimachaima
08-04-2004, 16:02
wajouw erugh me ouders zeggen altijd vertel niet altijd alles je moet ook at in je hart houde
de profeet mohamed.s.a heeft gezegd vertel mij wie jou vrienden zijn vertel ik wie ji bent/
Afrodite
09-04-2004, 09:35
Oh en die vriendin zou misschien niet aan haar man hebben kunnen vertellen dat die andere vrouw een moedervlek op haar k.ont heeft. Ze douchten toch samen?
Overigens is dit een extreem geval van verraad. Je zus zou je dit ook kunnen aandoen.
Mijn zus zou mij nooit dit aan doen haar man zou dus tegen mijn man kunnen zeggen ik heb het met je vrouw gedaan?
Ik weet niet of je dit normaal vind maar ik vind het dus echt heel erg!!!
Ik weet in ieder geval zekers dat dit bij mij in de famillie nooit zou voorkomen!!
Bij the way ik zal ook nooit douchen met een vriendin van mijn is haram!
En als je goed leest begrijp je het ja die vriendin heeft het tegen haar man gezegd daar draait het hele verhaal over!!
Afrodite
09-04-2004, 09:55
Origineel gepost door ceuta
Mijn zus zou mij nooit dit aan doen haar man zou dus tegen mijn man kunnen zeggen ik heb het met je vrouw gedaan?
Ik weet niet of je dit normaal vind maar ik vind het dus echt heel erg!!!
Ik weet in ieder geval zekers dat dit bij mij in de famillie nooit zou voorkomen!!
Bij the way ik zal ook nooit douchen met een vriendin van mijn is haram!
En als je goed leest begrijp je het ja die vriendin heeft het tegen haar man gezegd daar draait het hele verhaal over!!
lieve meid, zoals ik al zei, is dit verhaal een extreem geval. En extreme gevallen komen ook voor binnen families. Je hoort toch ook verhalen over zussen die elkaars man afpakken. Nu zeg ik niet dat je je vriendinnen, echtgenoot of zussen niet meer moet vertrouwen, maar in het leven zijn er nu eenmaal geen garanties. Je kunt alleen voor 100% op Allah vertrouwen en mbt de rest kun je alleen maar hopen dat ze je vertrouwen niet zullen schaden.
Salam,
Ten eerste wil ik zeggen dat wij vrouwen heel erg naïef zijn en alles aan onze "vriendinnen" vertellen, je vertrouwt anderen snel en geeft alles bloot, in dit bovenstaande geval kun je dit wel heel erg letterlijk opvatten.
Lieve ceuta, zeg nooit nooit want dan juist zal God s.w.t. je op de proef stellen. Geloof me zelfs in de beste families komt het voor, dat zussen of nichten ineens interesse gaan tonen in jouw verloofde of man, ineens is hij de prins op het witte paard en zien ze hele andere kanten van hem die ze niet kenden, dus zeg alsjeblieft nooit, ik heb mijn lesje wel geleerd door altijd te roepen, Oh dat overkomt mij NOOIT! Van alles waarover ik altijd riep Oh nee NOOIT, nou dat is me allemaal overkomen en dat allemaal door mijn grote mond.
Eerlijk is eerlijk, echte vriendinnen bestaan niet, hoe goed je ook met elkaar bevriend bent en hoeveel je ook van elkaar houdt, shaytan blijft altijd op een steenworp afstand en die laat het niet toe dat je je vriendin het gunt om beter dan jou te zijn of gelukkiger dan jou.
Mijn "beste" vriendin heeft tegen een jongen waarvan ze weet dat ik hem leuk vind gezegd. Oh nee doe geen moeite ze is getrouwd en 2 maanden zwanger!!! En 2 weken later zag ik ze omarmd door de stad lopen. Zij hadden mij waarschijnlijk ook gezien want dezelfde avond belde ze mij om te vertellen dat ze iets met elkaar hadden en dat hij nooit iets in mij had gezien...
Ewa alhamdoulah, ik kom hem op een zaterdag tegen in de stad en hij spreekt mij aan en vraagt hoe het gaat met mijn zwangerschap? Hartstilstand nummer 1! Ik wist niet hoe ik dit moest uitleggen, ik heb toen alles uitgelegd, en gezegd, nee ik ben niet getrouwd en ook niet zwanger, mijn God hij verkleurde helemaal en kon alleen nog maar zijn excuus aanbieden.
Ik heb toen snel afscheid genomen en ben naar huis gegaan, heel de weg naar huis heb ik gehuild.. Ik heb toen zowel met haar als met hem nooit meer contact gehad.
Met haar niet meer omdat ze heeft gelogen om er zelf goed van te worden.
En met hem niet meer, omdat hij ging voor de eerste de beste troela die ook nog eens mijn zogenaamde beste vriendin was.
Maar alhamdoulah, allah ou akbar, de relatie tussen haar en deze jongen heeft vanaf die dag niet meer mogen zijn en ik ben gelukkig met mijn liefje.
Sorry meiden, verschrikkelijk lang verhaal maar ik moest het even kwijt.
Veel liefs en geloof in je zelf, of zoals mijn opa zei, ga voor een wasbak staan, zet de kraan open en vertel alles aan het lopende water, jij bent je verhaal kwijt en het water heeft het weggespoeld...einde verhaal.
Dikke kus,
Amal.
87zahra87
09-04-2004, 12:27
Hele sterke woorden Amal ik geef je helemaal gelijk!!
En trouwens je opa heeft oude wijze woorden echt sterk!!!!!
P.s: Vriendinnen zijn inderdaad nooit te vertrouwen! Hou je het ook draait of keert.
Ma3a Salama
Lieve ceuta, zeg nooit nooit want dan juist zal God s.w.t. je op de proef stellen. Geloof me zelfs in de beste families komt het voor, dat zussen of nichten ineens interesse gaan tonen in jouw verloofde of man, ineens is hij de prins op het witte paard en zien ze hele andere kanten van hem die ze niet kenden, dus zeg alsjeblieft nooit, ik heb mijn lesje wel geleerd door altijd te roepen, Oh dat overkomt mij NOOIT! Van alles waarover ik altijd riep Oh nee NOOIT, nou dat is me allemaal overkomen en dat allemaal door mijn grote mond.
heb je helemaal gelijk je moet nooit nooit zeggen maar ze wou hier alleen mee duidelijk maken dat je vriendinnen echt niet moet vertrouwen,jaloers jaloers en nog eeens jaloers.
Moet wel zeggen dat bij marokkaanse meiden wel erger is wie vind dat ook??
Salam Ahlam,
Ik begrijp Ceuta heel erg goed, ik ben zelfs blij dat ze deze topic geopend heeft.
Ahlam vergis je niet, NL meiden kunnen er ook wat van. Ik heb jaren lang opgetrokken met alleen maar Marokkaanse meiden, ja Rab alleen maar ellende op het einde, dus ik dacht weet je wat laat ik het maar helemaal omgooien en alleen nog maar met NL meiden omgaan, lekker rustig geen geouwehoer geen spanningen niets.
FOUT!! Zij zijn even erg als het niet erger is, en ik dacht dat marokkaanse meiden profiteurs waren, nou dan weet ik wel van wie we het geleerd hebben, jeetje wat een rotzooi allemaal!!
Wat ik hiermee wil zeggen, is dat je in elke cultuur wel goede en slechte mensen hebt zitten, en ach ja het zal wel aan ons vrouwen liggen dat wij zo moeilijk doen om niets, ik vertrouw niemand alleen mijn man en zelfs hij hoeft niet altijd alles te weten, hou een beetje voor jezelf je hoeft niet alles te delen met iedereen...
Veel liefs,
Amal.
miss_kaftan
09-04-2004, 17:30
Wat ik hierso merk jullie schilderen ''vriendinnen'' als slecht af.
En als een man zegt ik wil liever niet dat je vriendinnen hebt of met ze omgaat staan ze weer te janken.....rare wezens....hierso
Ik weet echt niet wat jullie meemaken maar ik heb hamdolilah normale mensen in mn buurt ....en omgeving....
helemaal niet je hebt natuurlijk wel goede vriendinnen maar kijk gewoon uit wat je zegt!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.