Bekijk originele versie : bedrijf in USA beginnen
sarahgirl
30-03-2009, 18:18
hallo allemaal,
weet iemand hier waar je moet beginnen als je een bedrijf in USA wilt starten, waar kan ik hierover informatie vinden???
jullie zouden me erg helpen
groetjes
mohammedie
30-03-2009, 18:21
ga naar
kamervankoophandel
Zoals eerder gezegd, kijk bij de Kvk. Hieronder kun je ook het e.e.a. lezen over leven en ondernemen in US.
http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?f=12&t=16085&start=0
http://www.evd.nl/home/landen/landenpagina/land.asp?land=vst
Succes, en maak de American Dream waar!
skysthelimit
31-03-2009, 03:28
de joden pijpen, die hebben alles onder controle daar! :moe:
JongeHeer
31-03-2009, 10:52
Jij gaat zeker wat beginnen. Je neemt niet eens de moeite om het een en ander op te zoeken! :ego:
Bledder...
hallo allemaal,
weet iemand hier waar je moet beginnen als je een bedrijf in USA wilt starten, waar kan ik hierover informatie vinden???
jullie zouden me erg helpen
groetjes
Zoals hier al eerder is gezegd: KVK en de aangegeven linken eens bezoeken voor meer info, daarbij is een goede netwerk onontbeerlijk...
Succes, het lijkt me erg leuk om zoiets te realiseren, maar geef mij maar iets wat dichtbij is...
is het wel verstandig om nu daar iets beginnen alles loopt daar mis.. Ik zou mss toch de plannen effe uitstellen..
is het wel verstandig om nu daar iets beginnen alles loopt daar mis.. Ik zou mss toch de plannen effe uitstellen..
Juist niet..! Vooral in deze tijden moet je risico durven nemen...Het gaat zich op den duur terugbetalen..:D
islam-4_Everboy
31-03-2009, 11:56
laat die meid haar droom toch waarmaken. jullie marokkanen moeten altijd overal mee bemoeien. :maf2:
JongeHeer
31-03-2009, 11:58
Zij wilt toch dat wij er ons mee bemoeien? Anders had zij deze topic nooit gestart...
laat die meid haar droom toch waarmaken. jullie marokkanen moeten altijd overal mee bemoeien. :maf2:
sarahgirl
31-03-2009, 12:15
nou ik wakker heel wat emoties aan met deze topic
by the way het is niet voor mij hoor
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.